Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu cenowym dotyczącym "Remontu świetlicy wiejskiej w Siemichoczach"
Zaproszenie
do składania ofert w zapytaniu cenowym
1.Zamawiający:
Gmina Nurzec-Stacja
ul. Żerczycka 33
17-330 Nurzec-Stacja
tel. (85) 657 50 78
fax. (85) 657 50 63
bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl
zaprasza do składania ofert na:
2.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest - „Remont świetlicy wiejskiej w Siemichoczach”
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):45000000-7 , 45442100-8,45421100-5.
Zakres prac przewidzianych do realizacji obejmuje:
1/wymiana stolarki okiennej -12 szt
2/ Wymiana drzwi wewnętrznych - 2 szt
3/ Wymiana pieców kaflowych na ogrzewanie kominkowe -1 komplet
4/ Dwukrotne malowanie wewnętrznych ścian i sufitów sali dużej,sali małej i korytarza farbami olejnymi i emulsyjnymi.
Przedmiot zamówienia określa:
1/ Przedmiar robót budowlanych
3.Termin realizacji/wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2011 r.
Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru robót.
4.Kryteria wyboru oferty: cena oferty brutto 100%
Wartość punktowa =Cena oferty najniższej X 100
Cena ofert badanej
5. Istotne postanowienia umowy :
Rozliczanie odbędzie się na podstawie faktury końcowej za wykonanie roboty, po komisyjnym odbiorze robót i potwierdzeniu prawidłowości wykonania prac.
Należność zostanie uregulowana w formie przelewu na konto Wykonawcy
6. Miejsce i termin składania ofert oraz określenie ich formy:
Urząd Gminy w Nurcu – Stacji
ul. Żerczycka 33 pokój nr 5
06 kwiecień 2011 godz. 1100
7. Ewentualne warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny ich spełniania:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych w ostatnich 2 latach przed złożeniem oferty.
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia
znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8. Warunki niezbędne do spełnienia przez wykonawcę przed zawarciem umowy:
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej:
Zamawiający informuje, że zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne dla Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia nie można było przewidzieć.
Zmiany do umowy mogą dotyczyć:
terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności wynikających z tzw. ,,siły wyższej”
Załączniki :
1.Oferty zapytania cenowego - formularz
2.Przedmiar robót.
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 i art.24. Prawo Zamówien Publicznych.
4.Formularz Doświadczenia Zawodowego.
5. Projekt umowy.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Metryka strony