Ogłoszenie o zamówieniu (Zakup wraz z dostawą węgla Ekogroszek na sezon grzewczy 2013/2014)

Nurzec-Stacja: Zakup wraz z dostawą węgla Ekogroszek na sezon grzewczy 2013/2014
Numer ogłoszenia: 412930 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Nurcu-Stacji , ul. Szkolna 6, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 0-85 6575014, faks 0-85 6575014.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą węgla Ekogroszek na sezon grzewczy 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą węgla Ekogroszek na sezon grzewczy 2013/2014 2. Ilość 120 ton węgla Ekogroszku na sezon grzewczy 2013/2014 (ilość może ulec zmianie) 3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego 4. Zamawiający zastrzega sobie przeważenie węgla w punkcie oddalonym o 20 km od miejsca odbioru węgla. 5. Termin płatności 21 dni od daty dostarczenia faktury..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez: 1. Załączenie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez: 1. Załączenie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez: 1. Załączenie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez: 1. Załączenie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Certyfikaty jakości poszczególnych sortymentów węgla Ekogroszek, kopia umowy z producentem lub dostawcą, którego produkt będzie dostarczony Zamawiającemu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - zał. Nr 1 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik Nr 2A 4. oświadczenie o posiadaniu uprawnień - załącznik Nr 3 5. oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - załącznik Nr 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nurcu-Stacji, ul. Szkolna 6, 17-330 Nurzec-Stacja.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nurcu-Stacji, ul. Szkolna 6, 17-330 Nurzec-Stacja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nurcu-Stacji

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2013-10-10

Data modyfikacji: 2013-10-10

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2013-10-10