Ogłoszenie o zamówieniu na "Opracowanie dokumentacji na przebudowę ulicy Nowej w miejscowości Nurzec-Stacja."

 

 

Urząd Zamówień Publicznych

Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:

http://www.portal.uzp.gov.pl

 

 

 

 

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

X          Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

X   Zamówienia publicznego                   Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)       

     Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

Gmina Nurzec-Stacja

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Nurzec-Stacja

Kod pocztowy:

17-330

Województwo:

podlaskie

Tel.:

085 657 50 78

Faks:

085 657 50 63

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.nurzec-stacja.eu

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

  X Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Opracowanie dokumentacji na przebudowę ulicy Nowej w miejscowości Nurzec-Stacja.

 


 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     

 Dostawy                                 

 Usługi                                      X

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

1. Zadanie dotyczy opracowania dokumentacji w zakresie budowy nawierzchni bitumicznej na ulicy Nowej w miejscowości Nurzec-Stacja:

-        na odcinku (od skrzyżowania ul. Tartacznej i ul. Leśnej (drogi powiatowej Nr 1765B) z ul. Okrężną do działki Nr 1176/1 w obrębie Nurzec-Stacja o dł. 0,18km

 

1.1. Dokumentacje należy wykonać w trybie ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./

 

1.2. Skład dokumentacji:

1).    Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

2).    Materiały do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,

3).    Materiały do wydania pozwolenia na budowę

4).    Głównym celem, dla którego ma służyć opracowanie jest uzyskanie pozwolenia na budowę zadania polegającego na przebudowie ul. Nowej w miejscowości Nurzec-Stacja.

 

1.3. Opracowywana dokumentacja powinna odpowiadać m.in. wymogom:

1).    Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 19 poz. 115, z późn. zm./

2).    Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./

3).    Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. Nr 80 poz. 717, z późn. zm./

4).    Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm./

5).    Właściwego miejscowo powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej

6).    Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, co oznacza, że powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji, dokumentów lub dokonywania jakichkolwiek zmian) oraz decyzje administracyjne.

 

1.4. Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego

1).    Komplet materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z opracowaniem raportu w razie konieczności – 4 egz.

2).    Projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy – po 4 egz. w następującym zakresie robót:

a.      Budowa ulic klasy L. Parametry techniczne do projektowania należy przyjąć odpowiednio do kategorii i klasy ulicy oraz prognoz ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dz. U. Nr 43 poz. 430/, z późn. zm./

b.      Zaprojektowanie obsługi komunikacyjnej terenów bezpośrednio związanych z projektowanymi ulicami.

c.      Budowa urządzeń ochrony środowiska wynikających z decyzji środowiskowej.

d.      Przebudowa uzbrojenia terenu kolidującego z projektowanych zakresem robót.

3).    Opracowanie inwentaryzacji zieleni, z zestawieniem drzew i krzewów do wycinki w formie opisowej i graficznej na aktualnej kopii mapy zasadniczej obejmującej projekt zagospodarowania terenu ze wskazaniem zaistniałej kolizji z zielenią – 3 egz.

4).    Opracowanie projektu (docelowej) stałej organizacji ruchu – 4 egz.

5).    Przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi – 4 egz.

6).    Opracowanie specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych – 3 egz.

7).    Opracowanie części kosztorysowej (przedmiary i kosztorysy inwestorskie) z zastrzeżeniem, iż wszystkie elementy projektu powinny być oznaczone odpowiednimi kodami CPV – po 2 egz.

8).    Uzyskanie niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę uzgodnień branżowych projektów.

9).    Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych wymaganych innymi przepisami.

 

Uwagi:

 

1).    Wypisy z rejestru gruntów winny być aktualne (ważność 3 miesiące). O pełnej treści dla dziełek wchodzących w zakres inwestycji i niepełnych dla działek sąsiednich.

2).    Przekazane do Zamawiającego projekty powinny być zweryfikowane przez sprawdzającego

3).    Za zgodność przedmiaru z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego na realizację robót, Projektant jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi do Urzędu Gminy w ciągu 24 godzin.

4).    Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem dokumenty w wersji elektronicznej niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót w trybie przetargu nieograniczonego – na nośniku CD w formacie: doc., pdf. lub jpg.

5).    Przy odbiorze końcowym Wykonawca powinien przedstawić zestawienie opracowanej dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych.

6).    Dokumentacja winna zawierać wszystkie elementy niezbędne dla możliwości realizacji zadania.

7).    Część opisowa materiałów do wniosku o wydanie decyzji powinna być wykonana w formacie A4, a graficzna w formacie będącym wielokrotnością formatu A4, złożona do formatu A4. Całość oprawiona zapakowana w praktycznych teczkach trwałym uchwytem.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

71.22.00.00-6

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

71.20.00.00-0

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):          tak           liczba części:  *        nie X

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak X    nie
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego):

     

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA**

 

 

Okres w miesiącach:      lub    dniach:   

lub 

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  30/07/2010 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 100,00 zł (słownie: sto 00/100 złotych). Wadium może być wnoszone w formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.).

 

* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

III.2) Warunki Udziału

Warunki udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

  1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z  postępowania na podstawie art. 24  Ustawy - Prawo zamówień publicznych dotyczące:

1.1   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2    posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

1.3   sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/niespełna, z uwzględnieniem zapisów art. 22 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

2.      Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1   podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

2.2   wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,

2.3   nie wnieśli wadium, do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy prawo Zamówień Publicznych albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

2.4   złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

2.5   nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

Ponadto przystępujący do przetargu musi spełniać warunki dot. :

Kadra techniczna – Załącznik nr 4 do oferty              

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku pkt. V ppkt. 1.1 SIWZ

poprzez przedłożenie oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Co najmniej jedna osoba powinna posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Uwaga:  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy.

 

Doświadczenia zawodowe – Załącznik nr 5 do oferty              

Wykaz wykonanych usług projektowych (branża drogowa) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat (2007 – 2009) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – w tym minimum 2 opracowania materiałów do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę.

 

Uwaga:  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają  warunek określony powyżej. Każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą .

 

Potencjał ekonomiczny i finansowy – załącznik nr 6 do oferty

Wykonawca musi wykazać:

-  że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Wykonawca przedkłada:

Oświadczenie dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – załącznik Nr 6 do oferty.

 

Uwaga:  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

               - warunek spełniają łącznie

 

Brak spełnionych warunków pkt. V spowoduje odrzucenie oferty .

1.      Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

-        jest niezgodna z ustawą ;

-        jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp;

-        jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ;

-        zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

-        została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

-        zawiera błędy w obliczeniu ceny;

-        wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp;

-        jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

2.      Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

 

1.  W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty:

       1)  Formularz oferty,

       2)  Szczegółowa wycena prac objętych zamówieniem -  załącznik nr 1 do oferty,

3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z  postępowania na podstawie art. 24 Prawo

zamówień publicznych – załącznik  nr 2 do oferty. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów przedstawia oświadczenie podmiotu o braku podstaw do wykluczenia.

4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień     publicznych – załącznik  nr 3 do oferty,

        5) Wykaz pracowników,  którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – załącznik nr 4 do oferty,

      6) Doświadczenie zawodowe  - załącznik nr 5 do oferty,

7) Potencjał ekonomiczny i finansowy – załącznik nr 6 do oferty,

8) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów

    załączonych do oferty.

 

2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 3, 4, 8, 9, 11, 12 musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu oryginału umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników.

b) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

3.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:

a) wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony      

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert***

 

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie X

*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.nurzec-stacja.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  19/02/2010  (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10.00

Miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               


 

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

                                                                                     

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

nie dotyczy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2010-01-27

Data modyfikacji: 2010-01-27

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2010-01-27