Ogłoszenie o zamówieniu na "Opracowanie dokumentacji na przebudowę ulicy Nowej w miejscowości Nurzec-Stacja."
|
Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Ogłoszenie dotyczy
X
Zawarcia umowy ramowej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: Gmina Nurzec-Stacja | ||
Adres pocztowy: | ||
Miejscowość: Nurzec-Stacja | Kod pocztowy: 17-330 | Województwo: podlaskie |
Tel.: 085 657 50 78 | Faks: 085 657 50 63 | |
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.nurzec-stacja.eu Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): | ||
|
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna Uczelnia publiczna Administracja rządowa terenowa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego X Administracja samorządowa Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić): Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji na przebudowę ulicy Nowej w miejscowości Nurzec-Stacja.
|
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA**
Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia: 30/07/2010 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 100,00 zł (słownie: sto 00/100 złotych). Wadium może być wnoszone w formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.).
|
* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.
** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
III.2) Warunki Udziału
Warunki udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/niespełna, z uwzględnieniem zapisów art. 22 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.2 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 2.3 nie wnieśli wadium, do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy prawo Zamówień Publicznych albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Ponadto przystępujący do przetargu musi spełniać warunki dot. : Kadra techniczna – Załącznik nr 4 do oferty Wykonawca potwierdza spełnienie warunku pkt. V ppkt. 1.1 SIWZ poprzez przedłożenie oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Co najmniej jedna osoba powinna posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia.
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy.
Doświadczenia zawodowe – Załącznik nr 5 do oferty Wykaz wykonanych usług projektowych (branża drogowa) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat (2007 – 2009) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – w tym minimum 2 opracowania materiałów do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę.
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. Każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą .
Potencjał ekonomiczny i finansowy – załącznik nr 6 do oferty Wykonawca musi wykazać: - że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedkłada: Oświadczenie dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – załącznik Nr 6 do oferty.
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek spełniają łącznie
Brak spełnionych warunków pkt. V spowoduje odrzucenie oferty . 1. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: - jest niezgodna z ustawą ; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz oferty, 2) Szczegółowa wycena prac objętych zamówieniem - załącznik nr 1 do oferty, 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do oferty. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów przedstawia oświadczenie podmiotu o braku podstaw do wykluczenia. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do oferty, 5) Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – załącznik nr 4 do oferty, 6) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 5 do oferty, 7) Potencjał ekonomiczny i finansowy – załącznik nr 6 do oferty, 8) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty.
2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 3, 4, 8, 9, 11, 12 musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu oryginału umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. b) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a) wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia | |
Przetarg nieograniczony X | Przetarg ograniczony |
Negocjacje z ogłoszeniem | Dialog konkurencyjny |
Licytacja elektroniczna |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert***
| |
Najniższa cena X lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie | |
Kryteria 1. CENA 2. 3. 4. 5. | Znaczenie
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie X |
*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.nurzec-stacja.eu Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
|
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy): Data: 19/02/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00 Miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5 |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do: // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy): etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, |
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Data: // (dd/mm/rrrr) Godzina: Miejsce: |
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy |
Metryka strony