Ogłoszenie o zamówieniu na "Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nurzec-Stacja i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości 1 645 000 zł"

 

UWAGA !!

W dniu 1.06.2011 r. :

- dodano "Odpowiedzi na pytania"

 

 

 

 

 

Urząd Zamówień Publicznych

Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:

http://www.portal.uzp.gov.pl

 

 

 

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

x

 

 Zamieszczanie obowiązkowe

 

 

 Zamieszczanie nieobowiązkowe

 

Ogłoszenie dotyczy

 

Zamówienia publicznego

 

 x

 

 Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

 

 

Zawarcia umowy ramowej

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I.1) Nazwa i adres

 

Nazwa: Gmina Nurzec-Stacja

 

Adres pocztowy: ul. Żerczycka 33

 

Miejscowość: Nurzec-Stacja

 

 Kod pocztowy:17-330

 

 Województwo: Podlaskie

 

Tel.: (85)657 50 78

 

 Faks: (85)657 50 63

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl oraz www.nurzec-stacja.eu

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli

dotyczy):

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

 

       Administracja rządowa centralna

 

   Uczelnia publiczna

 

       Administracja rządowa terenowa

 

   Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 

x       Administracja samorządowa

 

   Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 

       Podmiot prawa publicznego

 

   Inny (proszę określić): ____________________

 

       Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

sąd lub trybunał

 

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nurzec-Stacja  i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu  pożyczek i kredytów  w wysokości 1 645 000 zł”

 

 

 

1/11

 

        

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 

 

Roboty budowlane

 

 

 

 Dostawy

 

 

 

 Usługi

 

 x

 

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

_________________________________________________________________________________________________

 1.      Przedmiot zamówienia dotyczy udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nurzec-Stacja i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów  w wysokości 1 645 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset czterdzieści pięć tysięcy złotych), z tego na finansowanie planowanego deficytu – 1 410 000 zł, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów – 235 000 zł.

2.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

a)               uruchomienie poszczególnych części kredytu będzie odbywać się na podstawie pisemnej dyspozycji kredytobiorcy w okresie od 20 czerwca 2011r. do 20 grudnia 2011r. Postawiony do dyspozycji kredytobiorcy, a niewykorzystany do 20 grudnia 2011r., limit kredytu zostanie w dniu 21 grudnia cofnięty.      

b)               okres karencji w spłacie kapitału do 31 grudnia 2011 roku;

c)       spłata w ratach kwartalnych, płatne na ostatni dzień danego kwartału. W roku 2014 spłata jednorazowa na ostatni dzień pierwszego kwartału;

d)               okres spłaty kredytu: marzec 2012 roku - grudzień 2020 roku;

e)               proponowany harmonogram spłat stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ;

f)                 rodzaj oprocentowania: zmienne;

g)       oprocentowanie kredytu  -   stawka WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR 1M) z ostatniego dnia roboczego miesiąca,  poprzedzającego miesiąc, za który naliczane są odsetki oraz stałej marży Wykonawcy. 

h)       spłata odsetek w okresach miesięcznych , płatne w ostatnim dniu   miesiąca; 

i)         Zamawiający ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części aktualnego zadłużenia przed terminem ustalonym w umowie bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu;

j)         zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco.

k)       Zamawiający nie przewiduje prowizji od zaangażowania;

l)         Zawarcie aneksu do umowy nastąpi bez opłat.

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

 

 tak

 

 X nie

 

 

(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

 

 

 Słownik główny

 

 

Główny przedmiot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

6

 

 

1

 

 

 

1

 

 

3

 

 

 

0

 

 

0

 

 

 

0

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):

 

 tak

 

 liczba części: ____ 1)

 

 X nie

 

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):

 

 tak

 

 X nie

 

 

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania2)

 

 

 

 

 

Okres w miesiącach:

 

 

 

 

 

 

 

 lub

 

 dniach:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lub

 

                                             

data rozpoczęcia:

 (dd/mm/rrrr)

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  lub zakończenia:

(dd/mm/rrrr)

3

 

 

1

 /

 

1

 

 

2

 /

 

2

 

 

0

 

 

2

 

 

0

 

 

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

 

III.1) WADIUM

 

 

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

 

 

 

 

 

1) W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia

lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2) Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

 

 

2/11

 

                                   

 

III. 2) ZALICZKI

 

 

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

 

 tak

 

 X nie

 

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY

SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)

 

 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

1)       zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

 

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

3) Zamawiający dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dla niego niezbędnym; opis

nie musi dotyczyć każdego z warunków.

 

3/11

 

     

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ

WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W

POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1

USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1

ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):

 

x              koncesję, zezwolenie lub licencję

 

             wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia,

wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z

podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że

roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

 

             wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub

usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich

trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a

jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat

wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały

wykonane lub są wykonywane należycie

 

             wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót

budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

 

             oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych

oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert

albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności

jest krótszy - w tym okresie

 

             wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za

świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich

kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także

zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

 

             oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane

uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

             sprawozdanie finansowe w całości  / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta

zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego

części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny

dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2  / 1

lata/ rok obrotowe/-y

 

             informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,

potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną

nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

             opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od

odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność

 

 

 

 

 

 

4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych)

w pkt III.3.

 

4/11

 

 

finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,

dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą

wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie

wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o

udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.2)     W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1  ustawy, należy

przedłożyć:

 

x              oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

             aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania

braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy

przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2

ustawy

 

             aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z

opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -

wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

             aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego

Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie

zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -

wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

             aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,

wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

             aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,

wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych

podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego

podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

             nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

albo składania ofert

 

 

 

5/11

 

 

             nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał

przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w

całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

składania ofert

 

             nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

albo składania ofert

 

III.4.3.2)  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo

zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione

nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem,

właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego

odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie

wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,

USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym

wymaganiom należy przedłożyć5):

 

             próbki, opisy lub fotografie

 

             opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług

oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości

realizowanego zamówienia

 

             zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty

odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

 

             zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami

jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich

normach europejskich

 

             zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z

europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania

środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub

usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania

środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty

działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi

certyfikacji

 

             inne dokumenty

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

5) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budow-

lane odpowiadają określonym wymaganiom.

 

6/11

 

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

 

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad

50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

 

X nie

 

tak  - należy przedłożyć  nie należy przedkładać  oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób

niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób

niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub

Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

 

X Przetarg nieograniczony              

 

 Przetarg ograniczony   

 

Negocjacje z ogłoszeniem           

 

 Dialog konkurencyjny   

 

Licytacja elektroniczna  

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

 

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

 

Liczba wykonawców

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

IV.2) Kryteria oceny ofert

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)

 

 

 

 

 

6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

 

7/11

 

         

 

Najniższa cena

 

x

 

lub

 

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

 

 

 

Kryteria

 

 Znaczenie

 

1. cena

 

 100%

 

2. _________________________________________________________

 

 ________

 

3. _________________________________________________________

 

 ________

 

4. _________________________________________________________

 

 ________

 

5. _________________________________________________________

 

 ________

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

 

tak

 

 adres strony, na której będzie prowadzona: _________________________________

 

 X nie

 

IV. 3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie

której dokonano wyboru wykonawcy

 

X tak

 

 nie

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

1. Istotne zmiany do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:

1) zmiana strony umowy , tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy bądź Zamawiającego;

2) zmiana terminu spłaty rat kapitałowych;

3) zmiana obowiązujących przepisów pociągająca za sobą zmianę postanowień niniejszej umowy- jeżeli jest korzystna dla Zamawiającego

4) zmiana terminu uruchomienia kredytu z uwagi na przedłużenie się procedury przetargowej. 

2. Określa się następujący tryb dokonywania istotnych zmian postanowień umowy:

1)                   zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,

2)                   strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest                      do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,

            3)        wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na

                         piśmie.

 

IV.4) Informacje administracyjne

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.nurzec-stacja.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja; 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się

wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli

dotyczy):

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili

rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

 

 

8/11

 

      

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

 

Data:

 

 

 0

 

 

 

6

 /

 

 

0

 

 

 

 

6

 /

 

 

2

 

 

 

0

 

 

 

1

 

 

 

1

 (dd/mm/rrrr)

 

 Godzina:__10ºº_______

 

Miejsce:

Urząd Gminy Nurzec-Stacja; 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, pokój nr 5 (sekretariat);

IV.4.5) Termin związania ofertą

 

Do:

 

  

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (dd/mm/rrrr)

 

 

 

lub

 

okres w dniach:

 

 3

 

 

 0

 (od ostatecznego terminu składania ofert)

 

 

 

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

_________________________________________________________________________________________________

 

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej

(jeżeli dotyczy):

_________________________________________________________________________________________________

 

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym

wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień

(jeżeli dotyczy):

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

 

Licytacja jednoetapowa 

 

 czas trwania:_____________________________

 

Licytacja wieloetapowa 

 

 

 

etap nr

 

 czas trwania etapu

 

_____

 

 _______________

 

_____

 

 _______________

 

_____

 

 _______________

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,

zostaną zakwalifikowani do następnego etapu?

 

 tak

 

 nie

 

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

 

Data:

 

 

 

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (dd/mm/rrrr)

 

 Godzina:_________

 

Miejsce:

___________________________________________________________________________________________

 

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

_________________________________________________________________________________________________

 

9/11

 

                                          

 

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

_________________________________________________________________________________________________

 

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

_________________________________________________________________________________________________

 

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie

zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

_________________________________________________________________________________________________

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej

(jeżeli dotyczy):

 

Nie dotyczy

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania

środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy

udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być

przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 

tak

 

 X nie

 

 

 

 

 

10/11

 

 

ZAŁĄCZNIK I

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Nazwa __________________________________________________________________

 

 

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

 

 

 

 Słownik główny

 

 

 

Główny przedmiot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3) Czas trwania lub termin wykonania

 

Okres w miesiącach:

 

 

 

 

 

 

 

 lub

 

 dniach:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lub:

 

                                        

data rozpoczęcia:

 

 

 

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:

 

 

 

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (dd/mm/rrrr)

 

 

 

 

4) Kryteria oceny ofert

 

Najniższa cena 

 

lub

 

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie       

 

Kryteria

 

 Znaczenie

 

l. CENA

 

 __________

 

2. ___________________________________________________________

 

 __________

 

3. ___________________________________________________________

 

 __________

 

4. ___________________________________________________________

 

 __________

 

5. ___________________________________________________________

 

 __________

 

---------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części) ----------

 

11/11

 

                                   

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2011-05-27

Data modyfikacji: 2011-06-01

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2011-05-27