Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu cenowym (Wymiana agregatu na stacji uzdatniania wody w Tymiance)
Nurzec-Stacja, dnia 17.05.2016 r.
RRG.7021.26.2016
Zaproszenie
do składania ofert w zapytaniu cenowym
Zamawiający: Gmina Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja
zaprasza do składania ofert na:
Przedmiot zamówienia:
Wymiana agregatu na stacji uzdatniania wody w Tymiance.
- Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego trójfazowego z silnikiem diesla dla potrzeb stacji uzdatniania wody w Tymiance o parametrach: 230/400V ; 50 Hz o mocy ciągłej 49,5 kVA/39,6 kW lub lepszych, jak również wykonanie pomiarów odbiorczych w miejscu pracy agregatu i szkolenie pracowników w zakresie obsługi agregatu ( max 3 osoby).
2. W ramach inwestycji przewiduje się :
- zdemontowanie istniejącego agregatu oraz przetransportowanie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w odległości do 20 km od SUW w Tymiance (agregat pozostaje własnością Zamawiającego)
- zamontowanie płyty pod agregat;
- wykonanie instalacji elektrycznej celem włączenia agregatu do istniejącej rozdzielni;
- dostawę i montaż urządzenia samoczynnego załączania rezerwy SZR,
- dostosowanie wiaty agregatu do jego montażu poprzez: zainstalowanie czerpni w drzwiach wiaty agregatu, montaż wyrzutni z żaluzją samoczynną oraz kratki wentylacyjnej w tylnej ścianie wiaty, przebudowę instalacji elektrycznej w miejscu zainstalowania agregatu i budynku składu opału.
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej w wiacie agregatu
3. W trakcie prowadzenia robót należy wykonać i uzgodnić z PGE Dystrybucja S.A. instrukcję współpracy ruchowej agregatu i sieci dystrybucyjnej.
4. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na rzecz Zamawiającego dokumentacji powykonawczej, Instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń, pomiarów odbiorczych, atestów na wbudowane urządzenia i materiały, deklaracji zgodności itp.
5. Szczegółowy opis zakresu prac do wykonania zawarty jest w projekcie wykonawczym ( załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia) oraz w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia)
6. Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji:
1) Zamawiający żąda co najmniej 5-letniego okresu rękojmi za wady przedmiotu umowy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
2) Zamawiający żąda co najmniej 2-letniego okresu gwarancji jakości lub minimum 800 MTH, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
2. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Za wynagrodzenie całego przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe
2) Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należytego podatku VAT.
3) Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Oferenta, z zastrzeżeniem, iż zastosowana stawka VAT jest stawką obowiązującą na dzień składania ofert.
4)W przypadku, gdy stawka VAT jest inna niż podstawowa lub Oferent jest zwolniony z podatku VAT, zobowiązany jest wskazać w ofercie podstawę prawną zastosowania innej stawki lub podstawę zwolnienia z podatku VAT.
5) Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia wynikające bezpośrednio z niniejszego zaproszenia oraz koszty wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych w dokumentach, których wykonanie jest konieczne dla prawidłowego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności:
- koszty realizacji robót instalatorskich
- koszty przeglądów serwisowych w okresie gwarancji
- wszelkie pozostałe koszty konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz spełnienia warunków stawianych przez Zamawiającego.
- Termin
realizacji/wykonania zamówienia:
do 30.06.2016 r.
- Kryteria wyboru oferty: najniższa cena – 100%
- Istotne postanowienia umowy (ewentualnie wzór umowy): wzór umowy stanowi zał. Nr 4 do niniejszego zaproszenia. Złożenie oferty przez wykonawcę jest tożsame z akceptacją warunków w/w umowy.
- Miejsce i termin składania ofert oraz określenie ich formy: Pisemne oferty złożone wg wzoru stanowiącego zał. Nr 3 do niniejszego zaproszenia wraz z wymaganymi załącznikami, winny być złożone do dnia 25.05.2016 r. do godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja w zamkniętych kopertach opisanych lub opieczętowanych w sposób umożliwiający identyfikację składającego ofertę. Ponadto koperta winna być zaadresowana oraz opisana w następujący sposób:
Urząd Gminy Nurzec-Stacja
ul. Żerczycka 33
17-330 Nurzec-Stacja
„Wymiana agregatu prądotwórczego na stacji uzdatniania wody w Tymiance.”
Nie otwierać do dnia 25.05.2016r. do godz. 10:15.”
Ofertę należy złożyć na całość zamówienia.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta winna być podpisana oryginalnie przez osobę uprawnioną.
- Ewentualne warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny ich spełniania:
Wykonawca winien posiadać lub dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
- Warunki niezbędne do spełnienia przez wykonawcę przed zawarciem umowy:
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 85 6575078 wew. 34
Metryka strony