Ogłoszenie o zamówieniu na "Budowę zbiornika wodnego do gromadzenia wody – retencji w obrębie Chanie-Chursy gm. Nurzec-Stacja. Część III – Roboty związane z czaszą zbiornika."

 

Nurzec-Stacja: Budowa zbiornika wodnego do gromadzenia wody - retencji w obrębie Chanie-Chursy gm. Nurzec-Stacja Część III - Roboty związane z czaszą zbiornika
Numer ogłoszenia: 27591 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja , ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika wodnego do gromadzenia wody - retencji w obrębie Chanie-Chursy gm. Nurzec-Stacja Część III - Roboty związane z czaszą zbiornika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zbiornika wodnego do gromadzenia wody - retencji wraz z urządzeniami towarzyszącymi o pow. 1,10ha, na częściach działek o Nr ewidencyjnym 128/2, 137, 140/1 i 404 położonych w obrębie geodezyjnym Chanie - Chursy, gm. Nurzec-Stacja. Inwestycja budowy zbiornika wodnego (urządzenia melioracji wodnych) związana jest z zaspokajaniem potrzeb rolnictwa w czasie niskich stanów wody w rzece oraz dodatkowo rekreacji i wypoczynku miejscowej ludności. Zbiornik powstanie w miejscu nieużytków w miejscu wyrobisk piaskowych - żwirowych. Zbiornik będzie gromadzić wody źródliskowe, gruntowe. Powierzchnia ogółem zajęta pod zbiornik- 1,10ha, Powierzchnia dna zbiornika - 0,62 ha, Rzędna korony krawędzi skarpy i terenu wokół zbiornika159,50 m npm, i do istniejącej. Materiał uzyskany z wykopu, typu piasek zostanie wbudowany w zadolenia - podniesienie krawędzi - korony skarpy wokół zbiornika. Działka jest własnością właściciela - inwestora. Nadmiar urobku należy zagospodarować wg wskazań inwestora - wywieźć na odległość ok. 15km i rozplantować w miejscach wskazanych przez inwestora. Część I zamówienia, tj. roboty przygotowawcze i budowla upustowa, obejmowała: - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - karczowanie pni o śr. 26-35cm koparką podsiębierną w gruntach kat. II-IV o normalnej wilgotności - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gr. Kat. III-IV z transportem urobku - wykonanie budowli upustowej - mnicha Ø800mm L-57m - wykonanie wieży budowli upustowej - mnicha - odwodnienie wykopu przy budowie mnicha - upustowego - zbrojenie konstrukcji wieży budowli upustowej Roboty w zakresie Części I wykonano w 2009r. Część II zamówienia, tj. roboty związane z budową czaszy zbiornika obejmowała: Wykonanie zbiornika wymaga przeprowadzenia robot ziemnych o znacznym rozmiarze, ze względu na poziom wody w gruncie. W celu uzyskania minimalnej głębokości uniemożliwiającej zarastanie, dno uformowane zostanie na rzędnej 156,55m npm tj. śr. ok. 0.45m poniżej posadowienia mnicha. Powstanie, zatem niespuszczalna część zbiornika (tzw. objętość martwa). Skarpy zostaną uformowane ze spadkiem 1:3 (plaża 1:10). Niezbędne będzie wykonanie robót przygotowawczych w czaszy zbiornika co wynika z potrzeby utrzymania wód w zakładanej klasie czystości jak też z wymogów bezpiecznej eksploatacji, rekreacji itp. Należy usunąć z czaszy zakrzaczenia oraz pozostałe karpy. Zakrzaczenia, które koniecznie należy usunąć, występują głównie wzdłuż drogi gminnej. Po usunięciu zakrzaczeń, należy przeprowadzić prace porządkowe i niwelacyjne. Grunt wydobyty z czaszy (w znacznej części piasek - żwir) zostanie użyty do podniesienia terenu wokół zbiornika. Nadmiar zagospodarować zgodnie z przeznaczeniem oraz z wskazaniem przez inwestora. Po wykonaniu wykopu dna zbiornika należy przystąpić do formowania skarp i plantowania dna. Odpowiednie ukształtowanie terenu wokół zbiornika umożliwi swobodny ruch pieszy. Po zakończeniu robót ziemnych przy zbiorniku należy przystąpić do robót wykończeniowych wraz z zagospodarowaniem terenu i urobku. Część II - Roboty związane z budową czaszy zbiornika - została zrealizowana w 2010r. w zakresie i ilości oraz rodzaju robót przewidzianych do wykonania w ramach tej części zamówienia. Część III - Roboty związane z czaszą zbiornika stanowi kontynuację prac objętych Częścią II zamówienia w zakresie i ilości określonej szczegółowo w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowy zakres robót został określony zarówno w przedmiarach robót, dokumentacji technicznej jak i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, stanowiących załączniki do SIWZ. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 3 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego (po zakończeniu III części zamówienia) podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00-2, 45.11.12.91-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Budowa zbiornika wodnego. Część III - Roboty związane z czaszą zbiornika 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 09.02.2011 r., do godz. 10.00. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wymagane co najmniej: 2 zamówienia na wykonanie prac ziemnych przy robotach melioracyjnych lub ogólnobudowlanych lub drogowych w zakresie wykonania podbudowy - o wartości z zakresu robót ziemnych na m.in. 60 000zł)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wymagana jest co najmniej 1 koparko-ładowarka, 1 samochód samowyładowczy, 1 spycharka gąsienicowa

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wymagana jest co najmniej 1 osoba kierująca budową o specjalności melioracyjnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości co najmniej 100 000zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ, 2). pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 3). dowód wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w następującym zakresie: 1). Zamawiający przewiduje zmianę umowy w trakcie jej trwania w zakresie podwykonawstwa, z zachowaniem zasady, iż nowy podwykonawca spełni wszystkie warunki nie mniejsze niż pierwszy podwykonawca. Zastosowanie będzie miał wówczas również następujący warunek: - Zamawiający opłaca fakturę wystawioną na Wykonawcę z łączną kwotą (obejmującą koszty należne Wykonawcy i Podwykonawcy), gdy Podwykonawca oświadczy mu, że główny Wykonawca zapłacił mu jego należność, wynikającą z zamówienia objętego umową z Zamawiającym 2). Zamawiający nie ma obowiązku zmiany umowy, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 nie złoży Zamawiającemu, stosownego wniosku na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2011-01-25

Data modyfikacji: 2011-01-25

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2011-01-25