Ogłoszenie o zamówieniu na Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nurzec-Stacja w wysokości 1 708 000 zł
Uwaga ! W dniu 13.08.2010 r. :
- Dodano "ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu"
- Dodano "Zmianę Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia"
Uwaga ! W dniu 12.08.2010 r. :
-Dodano załącznik "Odpowiedzi na pytania"
-Dodano pliki sprawozdań: Rb-N za 2009r., Rb-N za II kwartał 2010r., Rb-PDP za 2008r., Rb-PDP za 2009r., Rb-Z za 2008r.
Urząd Zamówień Publicznych Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU x Zamieszczanie obowiązkowe ð Zamieszczanie nieobowiązkowe Ogłoszenie dotyczy x Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) ð Zawarcia umowy ramowej ð SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) Nazwa i adres Nazwa: Gmina Nurzec-Stacja Adres pocztowy: ul. Żerczycka 33 Miejscowość: Nurzec-Stacja Kod pocztowy:17-330 Województwo: Podlaskie Tel.: (85)657 50 78 Faks: (85)657 50 63 Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.nurzec-stacja.eu Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): I.2) Rodzaj zamawiającego ð Administracja rządowa centralna ð Uczelnia publiczna ð Administracja rządowa terenowa ð Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego x Administracja samorządowa ð Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej ð Podmiot prawa publicznego ð Inny (proszę określić): ____________________ ð Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nurzec-Stacja w wysokości 1 708 000 zł 1/11
II.1.2) Rodzaj zamówienia
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roboty budowlane
| ð
| Dostawy
| ð
| Usługi
| x
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia _________________________________________________________________________________________________ 1. Przedmiot zamówienia dotyczy udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nurzec-Stacja w wysokości 1 708 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset osiem tysięcy złotych). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) uruchomienie poszczególnych części kredytu na pisemny wniosek kredytobiorcy w okresie od 01 września do 10 września 2010 roku: I transza – 01.09.2010r – 1 500 000,00 zł, II transza – 10.09.2010r. – 208 000,00 zł, z możliwością wprowadzenia zmian w datach i kwotach uruchomienia kredytu, z tym że uruchomienie ostatniej transzy kredytu nastąpi nie później niż 10.10.2010r. b) okres karencji w spłacie kapitału do 31 grudnia 2010 roku; c) spłata w ratach kwartalnych, płatne na ostatni dzień danego kwartału; d) okres spłaty kredytu: marzec 2011 roku - grudzień 2017 roku; e) proponowany harmonogram spłat stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ; f) rodzaj oprocentowania: zmienne; g) oprocentowanie kredytu - wysokość stopy procentowej równa się sumie stawki WIBOR wyliczonej, jako średnia arytmetyczna stawki WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR 1M) w okresie od pierwszego do dziesiątego dnia kalendarzowego każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczane są odsetki oraz marży Wykonawcy; h) spłata odsetek w okresach miesięcznych , płatne w ostatnim dniu kalendarzowym miesiąca; i) Zamawiający ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części aktualnego zadłużenia przed terminem ustalonym w umowie bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu; j) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
| ðtak
| X nie
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających _________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Słownik główny
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Główny przedmiot
|
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||
|
|
6 |
|
6 |
|
1 |
|
1 |
|
3 |
|
0 |
|
0 |
|
0 | –
|
5 |
|
| ||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||
Dodatkowe przedmioty
|
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| –
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| –
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):
| ðtak
| liczba części: ____ 1)
| X nie
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):
| ðtak
| X nie
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania2)
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Okres w miesiącach:
|
|
|
| lub
| dniach:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||
lub
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
data rozpoczęcia:
|
|
|
| /
|
|
|
| /
|
|
|
|
|
|
|
| (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:
| 3
|
| 1
| /
| 1
|
| 2 | /
| 2
|
| 0
|
| 1
|
| 7
| (dd/mm/rrrr)
|
| |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
III.1) WADIUM
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
1) W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I. 2) Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
2/11
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
III. 2) ZALICZKI
|
| |||
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
| ðtak
| X nie
| ||
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)
|
| |||
III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
| ||||
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
| ||||
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
| ||||
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
| ||||
III.3.3) Potencjał techniczny
| ||||
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
| ||||
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
| ||||
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
| ||||
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
| ||||
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
| ||||
|
| |||
3) Zamawiający dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dla niego niezbędnym; opis nie musi dotyczyć każdego z warunków.
| ||||
3/11
| ||||
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
| |
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):
| |
x koncesję, zezwolenie lub licencję
| |
ð wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
| |
ð wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
| |
ð wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
| |
ð oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
| |
ð wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
| |
ð oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
| |
ð sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny ðdokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1 lata/ rok obrotowe/-y
| |
ð informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
| |
ð opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
| |
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność
| |
|
|
4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.
| |
4/11
|
finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
|
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
|
x oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
ð aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
|
ð aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
ð aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
ð aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
ð aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
|
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
|
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
|
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
|
ð nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
|
5/11
|
ð nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
| |
ð nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
| |
ðIII.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
| |
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
| |
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć5):
| |
ð próbki, opisy lub fotografie
| |
ð opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
| |
ð zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
| |
ð zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
| |
ð zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji
| |
ð inne dokumenty ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________
| |
|
|
5) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budow- lane odpowiadają określonym wymaganiom.
| |
6/11
|
III.6) INNE DOKUMENTY
| ||||||||
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) _________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________
| ||||||||
| ||||||||
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
| ||||||||
X nie
| ||||||||
ðtak - należy przedłożyć nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
| ||||||||
SEKCJA IV: PROCEDURA
| ||||||||
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
| ||||||||
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
| ||||||||
X Przetarg nieograniczony
| ðPrzetarg ograniczony
| |||||||
ðNegocjacje z ogłoszeniem
| ðDialog konkurencyjny
| |||||||
ðLicytacja elektroniczna
| ||||||||
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
| ||||||||
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)
| ||||||||
Liczba wykonawców
|
|
|
|
|
|
| ||
| ||||||||
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu _________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________
| ||||||||
IV.2) Kryteria oceny ofert
| ||||||||
IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)
| ||||||||
|
| |||||||
6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
| ||||||||
7/11
| ||||||||
Najniższa cena
| x
| ||||
lub
| |||||
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
| ð
| ||||
Kryteria
| Znaczenie
| ||||
1. cena
| 100%
| ||||
2. _________________________________________________________
| ________
| ||||
3. _________________________________________________________
| ________
| ||||
4. _________________________________________________________
| ________
| ||||
5. _________________________________________________________
| ________
| ||||
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna
| |||||
ðtak
| adres strony, na której będzie prowadzona: _________________________________
| X nie
| |||
IV. 3) ZMIANA UMOWY
| |||||
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
| |||||
X tak
| ðnie
| ||||
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy będą dopuszczalne jedynie w przypadku zmiany terminów uruchomienia transz kredytu z uwagi na przedłużenie się procedury przetargowej.Określa się następujący tryb dokonywania istotnych zmian postanowień umowy:1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
| |||||
IV.4) Informacje administracyjne
| |||||
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.nurzec-stacja.eu | |||||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja; 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33 | |||||
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy): _________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________
| |||||
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: _________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________
| |||||
| |||||
8/11
| |||||
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data:
| 2
|
|
0 | /
|
0
|
|
8 | /
|
2 |
|
0 |
|
1 |
|
0 | (dd/mm/rrrr)
| Godzina:__10ºº_______
| ||||||||||||||||||||||||
Miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja; 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, pokój nr 5 (sekretariat); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.4.5) Termin związania ofertą
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Do:
|
|
|
| /
|
|
|
| /
|
|
|
|
|
|
|
| (dd/mm/rrrr)
|
| ||||||||||||||||||||||||
lub
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
okres w dniach:
| 3
|
|
0 | (od ostatecznego terminu składania ofert)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy): _________________________________________________________________________________________________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): _________________________________________________________________________________________________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): _________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): _________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ðLicytacja jednoetapowa
| czas trwania:_____________________________
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ðLicytacja wieloetapowa
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
etap nr
| czas trwania etapu
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
_____
| _______________
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
_____
| _______________
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
_____
| _______________
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu?
| ðtak
| ðnie
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data:
|
|
|
| /
|
|
|
| /
|
|
|
|
|
|
|
| (dd/mm/rrrr)
| Godzina:_________
| ||||||||||||||||||||||||
Miejsce: ___________________________________________________________________________________________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): _________________________________________________________________________________________________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9/11
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): _________________________________________________________________________________________________
| ||
IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej): _________________________________________________________________________________________________
| ||
IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej): _________________________________________________________________________________________________
| ||
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
| ||
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
| ||
ðtak
| X nie
|
|
| ||
10/11
|
ZAŁĄCZNIK I
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Część nr
|
|
|
|
|
|
| Nazwa __________________________________________________________________
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia _________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| Słownik główny
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Główny przedmiot
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||
|
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| –
|
|
| ||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||
Dodatkowe przedmioty
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||
|
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| –
|
|
| ||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||
|
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| –
|
|
| ||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||
3) Czas trwania lub termin wykonania
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Okres w miesiącach:
|
|
|
| lub
| dniach:
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||
lub:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
data rozpoczęcia:
|
|
|
| /
|
|
|
| /
|
|
|
|
|
|
|
| (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:
|
|
|
| /
|
|
|
| /
|
|
|
|
|
|
|
| (dd/mm/rrrr)
|
| |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
4) Kryteria oceny ofert
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ðNajniższa cena
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
lub
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ðCena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kryteria
| Znaczenie
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
l. CENA
| __________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
2. ___________________________________________________________
| __________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
3. ___________________________________________________________
| __________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
4. ___________________________________________________________
| __________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
5. ___________________________________________________________
| __________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
---------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części) ----------
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
11/11
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metryka strony