Ogłoszenie o zamówieniu na Sukcesywne dostawy oleju opałowego do ogrzewania budynków gminnych w Nurcu-Stacji w ilości 50 000 l w sezonie grzewczym 2009/2010.

 

ZP-400

 

 

 

Urząd Zamówień Publicznych
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

X

Zamieszczanie obowiązkowe

 

 

Zamieszczanie nieobowiązkowe

 

 

 

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY

 

X   Zamówienia publicznego

 

Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

 

 

      Zawarcia umowy ramowej

 

 

 

 

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I.1) NAZWA I ADRES

 

Nazwa: Gmina Nurzec-Stacja

 

Adres pocztowy:ul. Żerczycka 33

 

Miejscowość: Nurzec-Stacja

Kod pocztowy: 17-330

Województwo: podlaskie

 

Tel.: 85 657 50 78

Faks: 85 657 50 63

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.nurzec-stacja.eu

 

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli
dotyczy):
nie dotyczy

 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

 

 

 

Administracja rządowa centralna

 

Uczelnia publiczna

 

 

 

Administracja rządowa terenowa

 

Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 

 

X

Administracja samorządowa

 

Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 

 

 

Podmiot prawa publicznego

 

Inny (proszę określić)     

 

 

 

Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,
sąd lub trybunał

 

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Sukcesywne dostawy oleju opałowego do ogrzewania budynków gminnych w Nurcu-Stacji w ilości 50 000 l w sezonie grzewczym 2009/2010.

 

 

 

1/6

 

                 

 


 

 

ZP-400

 

 

 

 

 

 

II. 1.2) Rodzaj zamówienia

 

Roboty budowlane

 

Dostawy                   X

 

Usługi

 

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni w następujących budynkach gminnych: Przedszkola Gminnnego i Szkoły Podstawowej w Nurcu-Stacji przy ul. Słonecznej 1, Ośrodka Zdrowia w Nurcu-Stacji przy ul. Szkolnej 5, Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Żerczyckiej 34 w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

 

     

 

 

 

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

 

 

 

0

9

.

1

3

.

5

1

.

0

0

-

5

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

-

 

 

 

 

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):

tak

liczba części:      

X   nie

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):

      tak

   X   nie

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających  

X   tak

         nie

 

(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego):

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA**

 

 

Okres w miesiącach:

1

2

 

lub

dniach:

 

 

 

 

 

lub

 

data rozpoczęcia:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr) lub zakończenia:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

 

nie dotyczy

 

     

 

 

 

 

 

* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania
zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

 

** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

 

2/6

 

                                                        

 


 

 

ZP-400

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące waunki: 1) posiadają uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zodlnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne:

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4) została złożona przez wykonawcę wulkluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny; 6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodzi się na popraiwenie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.  

     

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu
(jeżeli dotyczy):

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujace dokumenty:

1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem ceny za jaką wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz kopie decyzji o nadaniu nr NIP i REGON; 3) dokumenty potwierdzajace uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżel8i ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszymzamówieniem; 5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 6) aktualny na dzień poprzedzający datę otwarcia ofert dokument potwierdzający cenę zakupu 1 l oleju opałowego u producenta, wyrażoną w złotych polskich umieszczoną na stronach internetowych; 7) aktualny atest, deklarację zgodności z PN; 8) zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.

2. Inne dokumenty:

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędą wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujace dokumenty: 1) wykaz pracowników i sprzętu przewidzianego do wykonywania zamówienia jakim dysponuje wykonawca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 2) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień o podobnym charakterze zgodnie z załącznikiem nr 4.

W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, składa następujace dokumenty: 1) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/ne do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

     

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

X   Przetarg nieograniczony

 

Przetarg ograniczony

 

Negocjacje z ogłoszeniem

 

Dialog konkurencyjny

 

Licytacja elektroniczna

 

 

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców

 

 

 

 

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT***

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

X   Najniższa cena

 

lub

 

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

 

Kryteria

Znaczenie

1. CENA

     

2.      

     

3.      

     

4.      

     

5.      

     

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

 

tak

adres strony, na której będzie prowadzona:      

X   nie

 

*** Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

3/6

               

 


 

 

ZP-400

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli
dotyczy)
:
www.nurzec-stacja.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, pok. nr 17.

 

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się
wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu
(jeżeli
dotyczy)
:

nie dotyczy

     

 

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

nie dotyczy

     

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:

1

0

/

1

2

/

2

0

0

9

(dd/mm/rrrr)

Godzina: 10,00

Miejsce:

Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pokój nr 5

 

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr)

 

 

lub

okres w dniach:

3

0

(od ostatecznego terminu składania ofert)

 

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

nie dotyczy

 

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
(jeżeli dotyczy):

     

 

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych
(jeżeli dotyczy):

     

     

 

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
(jeżeli dotyczy):

     

     

 

4/6

                            

 


 

 

ZP-400

 

 

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

etap nr

czas trwania etapu

     

     

     

     

     

     

 

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną zakwalifikowani do następnego etapu?

tak

nie

 

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr)

Godzina:      

Miejsce:

     

 

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

     

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

     

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

     

     

 

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
(jeżeli dotyczy):

nie dotyczy

     

 

5/6

                  

 


 

 

ZP-400

 

 

ZAŁĄCZNIK I *
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ nr

 

 

 

 

NAZWA      

 

 

 

1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

 

     

 

     

 

 

 

2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

-

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

-

 

 

 

 

 

3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA

 

Okres w miesiącach:

 

 

 

lub

dniach:

 

 

 

 

 

 

lub

 

 

 

data rozpoczęcia:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr) lub zakończenia:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr)

 

 

 

4) KRYTERIA OCENY OFERT

 

Najniższa cena

 

 

lub

 

 

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

 

 

Kryteria

Znaczenie

 

1. CENA

     

 

2.      

     

 

3.      

     

 

4.      

     

 

5.      

     

 

 

 

 

----------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------

6/6

                                                       

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2009-12-02

Data modyfikacji: 2009-12-02

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2009-12-02