Ogłoszenie o zamówieniu na "Remont świetlicy wiejskiej w Nurcu"
Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
X Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Zawarcia umowy ramowej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa:Gmina Nurzec-Stacja
| |||||||
Adres pocztowy: Nurzec-Stacja | |||||||
Miejscowość: Nurzec-Stacja
| Kod pocztowy: 17-330 | Województwo: podlaskie | |||||
Tel.: 85 6575078
| Faks: 85 6575063
| ||||||
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.nurzec-stacja.eu Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): | |||||||
|
|
|
|
|
| ||
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna Uczelnia publiczna Administracja rządowa terenowa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego X Administracja samorządowa Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić): Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia :
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Świetlicy wiejskiej w NURCU. |
II.1.2) Rodzaj zamówienia | ||||
Roboty budowlane X | Dostawy | Usługi | ||
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą:
| ||||
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | ||||
| Słownik główny |
| ||
Główny przedmiot | 45.00.00.00 -7 |
| ||
Dodatkowe przedmioty
| 45443000-4 45261210-9 45442100-8 |
| ||
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy): tak liczba części: * nie X | ||||
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy): tak nie X | ||||
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających tak nie X | ||||
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA**
Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia: 10/09/2010 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 700 zł (słownie złotych: siedemset złotych).
|
* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.
** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
III.2) Warunki Udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty,
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Oferta musi zawierać: 1. wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ); 2. oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. Nr 2do SIWZ); 3. aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (dopuszcza się składanie oświadczeń). 5. wykaz robót podobnych do przedmiotu zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz inwestora, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - minimum jedno zamówienie, (zał. Nr 3do SIWZ)
6. informacja o strukturze organizacyjnej zakładu wraz z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami osób odpowiedzialnych za prawidłowe zrealizowanie zamówienia, w tym wypis właściwej Izby Inżynierów kierownika robót, (zał. Nr4do SIWZ)
7. polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8. parafowany przez upoważnione osoby projekt umowy, (zał. Nr 5do SIWZ)
Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów.
Uwaga: za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia | |
Przetarg nieograniczony X | Przetarg ograniczony |
Negocjacje z ogłoszeniem | Dialog konkurencyjny |
Licytacja elektroniczna |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert***
| |
Najniższa cena lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie | |
Kryteria 1. CENA 2. 3. 4.
| Znaczenie 100%
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie X |
*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 34 |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
|
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy): Data: 25 maja 2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00 Miejsce: Urząd Gminy w Nurcu-Stacji |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do: // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy): etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, |
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Data: // (dd/mm/rrrr) Godzina: Miejsce: |
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju |
Metryka strony