Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Rewitalizacja istniejącego parku w centrum miejscowości Nurzec-Stacja)

Nurzec-Stacja: Rewitalizacja istniejącego parku w centrum miejscowości Nurzec-Stacja
Numer ogłoszenia: 61354 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16073 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja istniejącego parku w centrum miejscowości Nurzec-Stacja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem projektu jest rewitalizacja istniejącego parku u zbiegu ulic Kolejowej, Żerczyckiej i Krótkiej w miejscowości Nurzec-Stacja, polegająca na przebudowie i budowie nowych ciągów pieszych, budowie elementów małej architektury, budowie oświetlenia terenu, cięciach pielęgnacyjnych istniejących drzew i wykonaniu nowych nasadzeń zieleni. Zadanie obejmuje następujące roboty: -roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni placów i chodników (szczegółowo określone w opisie technicznym), -wycinka zieleni wraz z karczowaniem karp zgodnie z dyspozycją przedstawioną w opracowaniu dotyczącym inwentaryzacji zieleni, -wykonanie nowego układu chodników parkowych komunikujących centralnie położony plac w kształcie trójkąta z układem istniejących zewnętrznych ciągów pieszych, -budowa zadaszonej sceny na rzucie półkola, -wykonanie trójkątnej sadzawki, -ustawienie wzdłuż chodników i na obrzeżach placu ławek i koszy na śmieci, -budowa w północnym narożniku trójkątnego placu zegara słonecznego, -ustawienie u zbiegu ulic Żerczyckiej i Krótkiej pylona informacyjnego z wyświetlaczem LCD pokazującym aktualną datę, czas i temperaturę, -wybudowanie w północnej części terenu, od strony ulicy Krótkiej dwóch placyków zabaw dla dzieci, wyposażone w zabawki na sprężynkach (bujaki), -remont cokołu istniejącego pomnika. Nawierzchnie utwardzone (chodniki i plac) wykonane mają być z kostki betonowej o wzorze ESKOO i STAROBRUK o grubości 6cm, w kolorach szarym, stalowym i czerwonym na podbudowie z kruszyw naturalnych, w betonowych obrzeżach chodnikowych 6x20cm i drogowych 15x30cm (szczegóły podano w opisie technicznym). Niwelety projektowanych placów i chodników ukształtowano w sposób naturalny i dopasowano do istniejących rzędnych. Zaprojektowano ewentualne ukształtowanie niewielkich pagórków na obszarach zielonych do wykorzystania nadwyżek ziemi z korytowania chodników. Lokalizacja pagórków i ich kształtowanie uzgodnione będą w trakcie realizacji w ramach nadzoru autorskiego. Powierzchnia projektowanych nawierzchni utwardzonych: 1831,40m² -kostka typu ESKOO - kolor czerwony 318,80m² -kostka typu STAROBRUK - kolor czerwony 433,70m² -kostka typu STAROBRUK - kolor szary 636,10m² -kostka typu STAROBRUK - kolor stalowy 442,80m² Powierzchnia terenów zielonych: 4633,00m² Zamówienie nie obejmuje zakresu robót określonego w etapie II - remontu nawierzchni ulicy Krótkiej. Przewiduje się przeprowadzenie wycinki części istniejącego drzewostanu zgodnie z wykonanym opracowaniem inwentaryzacji zieleni i projektem wycinki. Drzewa przeznaczone do pozostawienia zostaną poddane cięciom prześwietlającym i innym zabiegom pielęgnacyjnym służącym podniesieniu ich kondycji. Dodatkowo zaprojektowano wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów ozdobnych zgodnie z załączonym rysunkiem nasadzeń. Szczegóły dotyczące nasadzeń i skład gatunkowy roślin podano w opisie technicznym. Całość terenów zielonych przewidziano do obsiania trawą. W związku z karczowaniem korzeni po wycince zaprojektowano założenie nowego trawnika na całej powierzchni. Po wyrównaniu nawierzchni i ukształtowaniu terenu przewidziano nawiezienie i ułożenie dodatkowej warstwy z ziemi humusowej grubości 3cm, a następnie uwałowanie powierzchni i obsianie trawą. Projekt obejmuje wykonanie zalicznikowej doziemnej instalacji zewnętrznej elektroenergetycznej niskiego napięcia do oświetlenia terenu i zasilania odbiorów dodatkowych (oświetlenie sadzawki, fontanny, pylonu informacyjnego, sezonowa obsługa imprez masowych itp.) Szczegóły wykonania instalacji podano w części dotyczącej branży elektrycznej. W ramach zadania przewiduje się wykonanie przyłącza wodociągowego na potrzeby projektowanej fontanny parkowej o dwóch punktów poboru wody do podlewania zieleni. Opis szczegółowy podano w dokumentacji technicznej dot. branży sanitarnej. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST oraz przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej. Roboty nie uwzględnione w przedmiarach robót powinny być ujęte przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Przedmiary robót stanowiące podstawę sporządzenia kosztorysu jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają obrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Uwaga! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: -wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniem na budowę oraz warunkami umowy i SIWZ, -wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania, -przedłożenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, oddania do użytkowania oraz do rozliczenia zadania i bieżącego funkcjonowania -wykonanie stosownych badań laboratoryjnych i przedłożenie Zamawiającemu w stosunku do zastosowanych materiałów certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych oraz atestów. -uwzględnienie kosztów wynikających z warunków technicznych i wydanych uzgodnień, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, odłączenia oraz włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonanych przez przedstawicieli zewnętrznych podmiotów branżowych. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz rozliczenia finansowego i bieżącego użytkowania. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą robót w 3 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy oraz poda nazwy firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. Pzp. (informacje te należy zamieścić w formularzu ofertowym - zał. nr 1 i zał. Nr 3) Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest - do 01.07.2014 r. Za dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.11-2, 45.11.27.23-9, 45.23.21.00-3, 45.23.22.00-4, 45.23.32.00-1, 45.23.70.00-7, 45.31.60.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zgodnie z umową o przyznanie pomocy Nr 00020-6930-UM1030038/13 z dnia 19 lipca 2013r. w ramach Działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TFK ROADS Jacek Timofiejuk, ul. Obrońców Westerplatte 42, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 401102,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 485291,55

  • Oferta z najniższą ceną: 485291,55 / Oferta z najwyższą ceną: 568225,90

  • Waluta: PLN.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2014-02-21

Data modyfikacji: 2014-02-21

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2014-02-21