II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic: Wąskiej, Piaskowej, 11 Listopada i Zaolzie w Nurcu-Stacji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na: 1) przebudowie ulicy Wąskiej w Nurcu-Stacji o dł. 227,68m, na podstawie zgłoszenia nr BS.6743.425.2016.TM z dnia 5 października 2016r. 2) Przebudowie przedłużenia ulicy Piaskowej w Nurcu-Stacji o długości 416,54m, na podstawie zgłoszenia nr BS.6743.423.2016.TM z dnia 5 października 2016r. 3) Przebudowie ulicy 11 Listopada w Nurcu-Stacji o długości 279,80m, na podstawie zgłoszenia nr BS.6743.424.2016.TM z dnia 5 października 2016r. 4) Przebudowie odcinka Nr II ul. Zaolzie w Nurcu-Stacji o długości 200,5m. Zakres robót dotyczy łącznego wykonania wszystkich odcinków dróg wskazanych w niniejszym opisie. 1) Na ulicy Wąskiej przewidziana jest przebudowa jezdni ze żwirowej na bitumiczną szer. 3,0m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm z 30% dodatkiem kruszywa łamanego. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi: warstwa ścieralna 683,04m² warstwa wiążąca 704,20m² podbudowa i warstwa odsączająca 725,36m² b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm – 341,52m² c) Odwodnienie będzie odbywało się jak dotychczas systemem powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. W poboczu obustronnie w km 0+025 – 0+035 oraz 0+155 – 0+165 zastosowano dren francuski o wymiarach 10x0,50x0,31m przykryty betonowym prefabrykatem ażurowym o grubości 9 cm wraz z ustawieniem obrzeży betonowych o wym. 30x8cm na posypce piaskowej, ze spoinami wypełnionymi zaprawa cementową (obramowanie drenu francuskiego). d) Zadanie obejmuje ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ławy z oporem z betonu B10 w ilości 62,48m i wykonanie nawierzchni z ażurowych płyt betonowych 60x40x10cm o pow. 16,32m², e) W wyniku realizacji robót należy wykonać usunięcie warstwy czarnoziemu z obrębu robót. Nasypy wykonać z gruntu niewysadzinowego. W wyniku realizacji robót drogowych należy wywieźć na odkład 326m³ wykopów oraz zużyć na miejscu 2m³. f) Należy wykonać karczowanie krzaków i poszycia wraz z uporządkowaniem. g) W obrębie działek objętych zadaniem występują następujące instalacje: wodociąg oraz kanalizacja sanitarna. Przewiduje się regulację pionową studzienek kanalizacyjnych i dla zaworów wodociągowych po szt. 5. W dalszych odległościach od planowanych robót występują słupy telekomunikacyjne oraz energetyczne nie kolidujące z projektowanymi robotami. h) Zjazdy będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego o grubości 10 cm. i) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 13 na 8 słupkach stalowych oraz montaż progu zwalniającego listwowego o szer. 1,0m z tworzywa sztucznego o dł. progu 3,0m. 2) Na ulicy Piaskowej przewidziana jest przebudowa jezdni ze żwirowej na bitumiczną szer. 4,5m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem wyrównania podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o zmiennej grubości z 30% dodatkiem kruszywa łamanego. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi: warstwa ścieralna 1 966,40m² warstwa wiążąca 2 019,50m² wyrównanie podbudowy 120,46m³ b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm – 653,58m². c) Odwodnienie jezdni realizowane będzie jak dotychczas system powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. d) W wyniku realizacji robót drogowych należy wykonać 9m³ wykopów z czego 3m³ należy zużyć na miejscu, 6 m³ należy przewieźć w obrębie wykonywanych robót z wbudowaniem w nasyp. Brakujące zaś 10m³ gruntu na nasyp należy dostarczyć z dokopu. Nasypy wykonać z gruntu niewysadzinowego. e) W obrębie działek objętych zadaniem występują instalacje wodociągowe. Przewiduje się regulację pionową studzienek wodociągowych szt. 4. W dalszych odległościach od planowanych robót występują słupy telekomunikacyjne oraz energetyczne nie kolidujące z projektowanymi robotami. W obrębie projektowanego odcinka występują trzy telekomunikacyjne przejścia kablowe, które należy zabezpieczyć rurą dwudzielną A58PS o długości 5,50m oraz rurą ochronną HDPE 110/6,3 dł. 5,50m zaślepioną obustronnie. f) Zjazdy na posesje będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego o grubości 10 cm. g) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 11 na 8 słupkach z rur stalowych. 3) Na ulicy 11 Listopada przewidziana jest przebudowa jezdni ze żwirowej na bitumiczną szer. 3,0m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm z 30% dodatkiem kruszywa łamanego i szer. 3,24m. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi: warstwa ścieralna 839,40m² warstwa wiążąca 872,98m² podbudowa i warstwa odsączająca 906,55m² b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm – 419,70m² c) Odwodnienie będzie odbywało się jak dotychczas systemem powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. d) W wyniku realizacji robót należy wykonać usunięcie warstwy czarnoziemu z obrębu robót w ilości 18,63m³. Nasypy wykonać z gruntu niewysadzinowego. W wyniku realizacji robót drogowych należy wywieźć na odkład 324m³ wykopów oraz zużyć na miejscu 8m³. e) Należy wykonać karczowanie krzaków i poszycia wraz z uporządkowaniem. f) W obrębie działek objętych zadaniem występują następujące instalacje: wodociąg oraz kanalizacja sanitarna. Przewiduje się regulację pionową studzienek kanalizacyjnych szt. 4 i dla zaworów wodociągowych szt. 1. W dalszych odległościach od planowanych robót występują słupy energetyczne nie kolidujące z projektowanymi robotami. g) Planowana infrastruktura drogowa koliduje w km 0+145 – 0+279,80 strona prawa z istniejącym kablem telekomunikacyjnym, który musi zostać przebudowany zgodnie z załączonymi warunkami Orange S.A., wg odrębnego opracowania. h) Zjazdy na posesje będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego o grubości 10 cm. i) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 10 na 7 słupkach z rur stalowych. 4) Na odcinku Nr II ulicy Zaolzie w Nurcu-Stacji przewiduje się wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno – asfaltowej gr. 7 cm (4+3). Uwaga: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał na tym odcinku nawierzchnię o min. gr. 4 cm warstwy wiążącej i 3 cm warstwy ścieralnej. W tym przypadku należy przyjąć jako nadrzędne parametry określone w przedmiarze robót. Grubości warstw w dokumentacji projektowej są niewiążące, gdyż niespełnianą obowiązujących na dzień dzisiejszy norm. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi: Warstwa wiążąca 1290,54m² Warstwa ścieralna 1272,50m² b) Pobocza z kruszywa naturalnego gr. 10 cm o pow. 701,50m², c) Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie 70,86m³, d) Karczowanie krzaków i podszyć, e) Wymiana 2 szt. znaków drogowych na istniejących słupkach. f) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 3. 2. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST i przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233140-2, 45233220-7, 45233290-8