Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia(Roboty budowlane na nieruchomościach Gminy Nurzec-Stacja, w tym związane z realizacją funduszu sołeckiego w 2018 r.)
Ogłoszenie nr 500017705-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.
Gmina Nurzec-Stacja: Roboty budowlane na nieruchomościach Gminy Nurzec-Stacja, w tym związane z realizacją funduszu sołeckiego w 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635765-N-2017
Numer ogłoszenia: 635765-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nurzec-Stacja, Krajowy numer identyfikacyjny 5065958500000, ul. ul. Żerczycka 32, 17330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 575 078, e-mail gmina@nurzec-stacja.eu, faks 856 575 063.
Adres strony internetowej (url): www.nurzec-stacja.eu
Adres strony internetowej (url): www.nurzec-stacja.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Roboty budowlane na nieruchomościach Gminy Nurzec-Stacja, w tym związane z realizacją funduszu sołeckiego w 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): RRG.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie gminy Nurzec-Stacja związane z realizacją wniosków złożonych w ramach funduszu sołeckiego oraz inne roboty budowlane.Zadanie podzielone zostało na 12 odrębnych części, z których każda obejmuje zakres robót przewidziany do realizacji dla danego sołectwa. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na dowolną liczbę części (max. na 12). Część I „Ogrodzenie części placu przy świetlicy wiejskiej w Augustynce” Część II "Dostawa oraz montaż garażu blaszanego przy świetlicy wiejskiej w Augustynce." Część III "Budowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Borysowszczyzna – Etap II" Część IV "Utwardzenie terenu kostką brukową przy budynku gospodarczym w Grabarce na działce nr 265” Część V „Utwardzenie terenu kostką brukową przy świetlicy wiejskiej w Siemichoczach” Część VI „Utwardzenie terenu kostką brukową przy budynku gospodarczym w Szumiłówce na działce nr 211/2” Część VII „Remont sufitu w świetlicy w Litwinowiczach” Część VIII „Remont świetlicy wiejskiej w Moszczonie Pańskiej. Część IX „Wykończenie dobudowanego sanitariatu wraz z budową szamba, wykonaniem podjazdu oraz miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych przy świetlicy w Nurcu. Część X „Remont świetlicy w Tymiance” Część XI „Zmiana pokrycia dachowego na gminnym budynku gospodarczo – garażowym przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji.” Część XII "Remont dachu nad częścią świetlicową w budynku byłej szkoły podstawowej w Klukowiczach." Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych) wymagające nadzoru wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), w całym okresie realizacji zamówienia, kiedy takie czynności będą wykonywane. Obowiązek ten dotyczy także zmiany lub zastępstwa osób wykonujących ww. czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45112210-0, 45200000-9, 45210000-2, 45233251-3, 45233250-6, 45261210-9, 45310000-3, 45330000-9, 45342000-6, 45400000-1, 45420000-7, 45430000-0, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Ogrodzenie części placu przy świetlicy wiejskiej w Augustynce
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa oraz montaż garażu blaszanego przy świetlicy wiejskiej w Augustynce
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP z uwagi, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Borysowszczyzna - Etap II
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 112419.50
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane "UR-B" Krzysztof Wysocki
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Gen. Pułaskiego 2d/ 4 Kod pocztowy: 06-200 Miejscowość: Maków Mazowiecki Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 133066.92
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 133066.92 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133066.92 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Utwardzenie terenu kostką brukową przy budynku gospodarczym w Grabarce na działce nr 265
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 7280.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Michał Konicki Usługi Remontowo-Budowlane MIKO-BUD
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Obr. Westerplatte 51 Kod pocztowy: 17-300 Miejscowość: Siemiatycze Kraj/woj.: podlaskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8733.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 8733.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8733.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Utwardzenie terenu kostką brukową przy świetlicy wiejskiej w Siemichoczach
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 7280.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Michał Konicki Usługi Remontowo-Budowlane MIKO-BUD
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Obr. Westerplatte 51 Kod pocztowy: 17-300 Miejscowość: Siemiatycze Kraj/woj.: podlaskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7872.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 7872.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7872.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Utwardzenie terenu kostką brukową przy budynku gospodarczym w Szumiłówce na działce nr 211/2
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 4550.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Michał Konicki Usługi Remontowo-Budowlane MIKO-BUD
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Obr. Westerplatte 51 Kod pocztowy: 17-300 Miejscowość: Siemiatycze Kraj/woj.: podlaskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5227.50
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 5227.50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5227.50 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Remont sufitu w świetlicy w Litwinowiczach
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w Moszczonie Pańskiej
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Wykończenie dobudowanego sanitariatu wraz z budową szamba, wykonaniem podjazdu oraz miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych przy świetlicy w Nurcu.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 17488.44
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Michał Konicki Usługi Remontowo-Budowlane MIKO-BUD
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Obr. Westerplatte 51 Kod pocztowy: 17-300 Miejscowość: Siemiatycze Kraj/woj.: podlaskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22878.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 22878.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22878.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Remont świetlicy w Tymiance
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Zmiana pokrycia dachowego na gminnym budynku gospodarczo-garażowym przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP z uwagi, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Remont dachu nad częścią świetlicową w budynku byłej szkoły podstawowej w Klukowiczach
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP z uwagi, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metryka strony