Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Adaptacja zabytkowego budynku dworca kolejowego na potrzeby gminnej biblioteki publicznej w Nurcu-Stacji)

Ogłoszenie nr 500061397-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.
Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury: Adaptacja zabytkowego budynku dworca kolejowego na potrzeby gminnej biblioteki publicznej w Nurcu-Stacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513101-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 97591900000, ul. ul. Żerczycka  34, 17330   Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 575 075, e-mail gouk@nurzec-stacja.eu, faks 856 576 023.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja zabytkowego budynku dworca kolejowego na potrzeby gminnej biblioteki publicznej w Nurcu-Stacji
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest adaptacja zabytkowego budynku dworca kolejowego na potrzeby gminnej biblioteki publicznej w Nurcu-Stacji. Istniejący budynek znajduje się na działce nr 1086/18. Powierzchnia zabudowy wynosi 328m2. Jest to budynek wolnostojący, jednokondygnacyjny, murowany z cegły, otynkowany. Kondygnacja przyziemia o wysokości w świetle ok. 4,20m. Obiekt usytuowany na planie prostokąta z ryzalitami środkowymi w częściach ścian wzdłużnych. W budynku jest 15 pomieszczeń, z których jedno pełni funkcje toalety. Budynek przykryty dachem czterospadowym z blachy ocynkowanej malowanej na czerwono. Na dachu znajdują się dwa mury ogniowe wyznaczające część środkowa budynku. Budynek jest obecnie nieużytkowany. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: I etap. 1. Demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 2. Odbudowa kominów, ogniomurów i attyk, 3. Malowanie pokrycia dachowego, 4. Montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 5. Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych 6. Wymiana utwardzenia i budowa podjazdu dla niepełnosprawnych, 7. Uzupełnienie tynków zewnętrznych i braków w murze, tynkowanie, 8. Remont schodów zewnętrznych. 9. Malowanie elewacji. 10. Monitoring II etap. 1. Wymiana podłóg wraz z dociepleniem, 2. Remont łazienki z wc -roboty rozbiórkowe i budowlane 3. Docieplenie stropu nad parterem, 4. Stolarka drzwiowa wewnętrzna, 5. Uzupełnienie braków w tynkach wewnętrznych, malowanie ścian, 6. Wymiana instalacji elektrycznej, sanitarnej, wodociągowej i c.o. , 7. Wykonanie sieci komputerowej LAN na potrzeby biblioteki, Kolejność wykonywania robót obejmuje zagospodarowanie terenu placu budowy, roboty ziemne, roboty budowlano-montażowe, roboty wykończeniowe oraz wszelkie inne roboty wykonywane przy użyciu maszyn i urządzeń technicznych na placu budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45212350-4, 45260000-7, 45310000-3, 45314320-0, 45330000-9, 45331000-6, 45420000-7, 45312310-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 648951.39
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: M.J.S. Konsorcjum Firm
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kilińskiego 7/1, Białystok
Kod pocztowy: 15-089
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 902926.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 902926.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 943225.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Metryka strony

Udostępniający: Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury w Nurcu-Stacji

Wytwarzający/odpowiadający: Irena Janoszuk- Dyrektor GOUK

Data wytworzenia: 2018-03-23

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data modyfikacji: 2018-03-23

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2018-03-23