Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Przebudowa drogi gminnej Nr 109271B wraz z budową zatoki parkingowej i remontem chodnika w miejscowości Zalesie)
Nurzec-Stacja: Przebudowa drogi gminnej Nr 109271B wraz z budową zatoki parkingowej i remontem chodnika w miejscowości Zalesie.
Numer ogłoszenia: 36411 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14045 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 109271B wraz z budową zatoki parkingowej i remontem chodnika w miejscowości Zalesie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi łączącej miejscowość Zalesie z drogą wojewódzką Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze, położona na terenie Gminy Nurzec-Stacja w powiecie siemiatyckim. Zadanie obejmuje położenie dwóch warstw bitumicznych z wykorzystaniem istniejącej podbudowy brukowcowej w miejscowości Zalesie oraz wykonanie nowej podbudowy na pozostałym odcinku. Szerokość jezdni na odcinku przez miejscowość Zalesie została zaprojektowana o szer. 6,0m, poza terenem zabudowanym 5,0m. Szerokość poboczy poza terenem zabudowanym 0,75m. W obrębie zabudowy wsi Zalesie zaprojektowano w km 0+447,35 - 0+491,80 zatokę autobusową do obsługi linii dowożącej dzieci do szkół gminnych oraz regularnej linii PKS. Zatokę zaprojektowano o następujących parametrach: - Szerokość wjazdu i wyjazdu - 6,4m, - Szerokość jezdni manewrowej - 6,0m, - Szerokość peronu dla wysiadających - 3,5m, - Powierzchni zatoki - 274m², - Powierzchnia peronu - 83m², - Konstrukcja nawierzchni zatoki: - Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm - Podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm. - Podbudowa zasadnicza z betonu cementowego B15 gr. 25cm - Warstwa odsączająca z piasku niewysadzinowego gr. 10 cm. Odwodnienie drogi zaprojektowano systemem powierzchniowego spływu wód opadowych do istniejących przepustów. Przedmiotowe przepusty znajdują się w następujących lokalizacjach: - W km rob. 0+007,32 Ø500 L=8,00m do oczyszczenia ze stopnia zamulenia 25%, - W km rob. 1+024,16 Ø600 L=9,00m do oczyszczenia ze stopnia zamulenia 80%. Dojazdy do posesji i działek realizowane będą jak dotychczas - za pomocą zjazdów gospodarczych bez przepustów drogowych. W związku z przebudową drogi wykonane zostanie oznakowanie zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Zaplanowano ustawienie 52 szt. znaków pionowych na 39 szt. słupków stalowych o grubości 50mm. W celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu w okolicy przepustu w km 1+024,16 zamontowane będą obustronnie w km 0+997 - 1+037 stalowe bariery ochronne typu SP-4 o łącznej długości 80m. W celu podniesienia bezpieczeństwa ruchu pojazdów mechanicznych poza terenem zabudowanym wykonane będą linie krawędziowe przerywane (P-7c - 2088mb) i ciągle (P-7d - 472mb) zgodnie z projektem organizacji ruchu. Bezpośrednio przy zatoce parkingowej, w miejscu doświetlonym przez istniejące oświetlenie uliczne, przewidziano wyniesione przejście dla pieszych oznakowane znakami zarówno pionowymi jak i poziomymi. Łącznie zadanie obejmuje: - przebudowanie drogi gminnej o długości 2 170mb - wybudowanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0-6,0 m; z czego powierzchnia: - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm wynosi 12 039,40m² - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 3 cm wynosi 12 198,96m² - Wybudowanie zatoki autobusowej o dł. 37m i szer. 6,0m z peronem dla wysiadających szer. 3,5m - Wykonanie przejścia dla pieszych z oznakowaniem pionowym i poziomym. - Przebudowanie 9 skrzyżowań ( w tym 1 z drogą o wyższej kategorii, tj. drogą wojewódzką Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze) - Poprawę widoczności na w/w skrzyżowaniach (również z drogami o wyższej kategorii) - Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni, chodników, zjazdów i opaski żwirowej w ilości 11 969,76 m², - Ustawienie krawężników o łącznej długości 1 734,0mb; - Wyrównanie poboczy kruszywem naturalnym o pow. 423,18m³, - Wybudowanie zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki betonowej 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o pow. 274,0m², - Wybudowanie chodnika na zatoce autobusowej z betonowej kostki brukowej gr. 6cm o powierzchni 83,0m2, - Wycięcie wraz z karczowaniem 7 szt. drzew oraz krzaków i podszycia w ilości 0,028ha. - Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp w km 1+025 - 2+142 w ilości 1 117,00mb. - Wykonanie pobocza żwirowego gr. 10 cm w ilości 1 920m², - Ręczne oczyszczenie przepustu Ø 500 oraz Ø 600 o dł. odpowiednio 8,0m i 9,0m, - Zgodnie z zatwierdzonym w dniu 22.08.2014r. przez Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach Projektem stałej organizacji ruchu ustawione będą pionowe znaki drogowe I generacji w ilości 52 szt. na 39 stalowych słupkach oraz - Wykonane będzie oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową - linie krawędziowe ciągłe i przerywane - 181,92m², a także - Wykonane będzie oznakowanie poziome na przejściu dla pieszych w ilości 14,78m², - Wymienione zostanie dotychczasowe oznakowanie pionowe i wprowadzone zostanie oznakowanie poziome (oznakowanie nowoprojektowanego przejścia dla pieszych: znaki typu P-10 (przejście dla pieszych) stanowić będą 12,00m², a P-25 (próg zwalniający) 2,78m²; oznakowanie krawędzi jezdni bez krawężników liniami krawędziowymi przerywanymi wąskimi P - 7c o L=2088mb (125,28m²) oraz liniami krawędziowymi ciągłymi wąskimi P - 7d o L=472 mb (56,64m²)). - W okolicy przepustu zamontowane będą obustronnie stalowe bariery ochronne typu SP-4 o łącznej długości 80m. W związku z przebudową drogi w m. Zalesie wymagana jest przebudowa kolidującej infrastruktury teletechnicznej w postaci przebudowy sieci teletechnicznej Orange Polska S.A. Roboty te nie stanowią kosztów kwalifikowanych dla Zamawiającego. W ramach jednego wspólnego zamówienia wykonawca winien wykonać równolegle następujące prace budowlane: - Od km 0+064 do km 0+082 istniejący kabel odkopać i przełożyć wg projektowanej trasy l=18m - Od km 0+420 do km 0+455 istniejący kabel zabezpieczyć rurą dwudzielną A 110 PS l=35m - Od km 0+693 wybudować wg trasy kabel XzTKMXpw 5x4x0,5 l=147m i wyprowadzić na projektowany słup kablowy 1A/40 - Od słupa kablowego 1A/40 wybudować odcinki kabla doziemnego XzTKMXpw 5x4x0,5 l=105m i wprowadzić kabel do projektowanego słupka kablowego 1A/40/1, 40/2 (słupek TSK 140/900) - Od słupka kablowego 1A/40/1, 40/2 wybudować kabel XzTKMXpw 5x4x0,5 l=43m i wyprowadzić na projektowany słup kablowy 1A/40/2(SŻT7) - Projektowane kable pod wjazdami i na przejściu przez jezdnię układać w rurze HDPE75/6,3. - Po wybudowaniu nowych odc. kabli i uruchomieniu abonentów odc. kabli, słupy kablowe wysokie i niskie przewidziane do likwidacji rozebrać. W związku z przebudową kabli telefonicznych rozdzielczych należy: - Od km 0+504 do km 0+893 we wspólnym wykopie z kablem rozdzielczym, a częściowo samodzielnie wybudować kabel abonencki XzTKMXpw 4x2x0,5 l=66m. Kabel pod ulicą ułożyć w rurze HDPE75/6,3 - Od projektowanego słupa kablowego 1A/40 wybudować nowe przyłącza napowietrzne do budynku 59, 61 kablami XzTKMXpwn 2x2x0,5 o łącznej długości l=72m - Od projektowanego słupa kablowego 1A/40/1,40/2 częściowo we wspólnym z kablami rozdzielczymi, a przez ulicę samodzielnie wybudować kabel XzTKMXpw2x2x0,5 o łącznej długości l=97m i przełączyć abonentów budynku 63, 65. Pod jezdnią kabel układać w HDPE75/6,3. Istn. kabel abonencki do bud. 68 przełożyć na proj. słup kablowy. - Istn. przyłącza telefoniczne napowietrzne do bu. 67, 69 przełożyć na projektowany słup kablowy 1A/40/2 l=39m - W nawiązaniu do słupa kablowego 1A/40/2 posadowić słup przelotowy SŻT7 i podwiesić kabel XzTKMXpwn3x2x0,5 l=29m. W projektowany kabel wpiąć istniejący kabel doziemny do bud. 75 i napowietrzny do bud. 77 - Od słupa kablowego 1A/40/2 wybudować odc. kabla doziemnego XzTKMXpw5x2x0,5 l=120m i przełączyć w km 0+950 istn. kabel telefoniczny. Projektowany kabel pod jezdnią i na wjazdach układać w rurze HDPE75/6,3. - Po uruchomieniu nowych kabli telefonicznych odc. kabli przewidziane do likwidacji rozebrać. Po zakończeniu robót, a przed oddaniem wybudowanych kabli telefonicznych miedzianych do eksploatacji, należy dokonać końcowych pomiarów elektrycznych. Projektowane prace związane z budową kabli telefonicznych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami Orange Polska S.A. Przy wykonywaniu prac należy przestrzegać przepisów w zakresie BHP oraz przepisów bezpieczeństwa w ruchu kołowym na ulicach i drogach publicznych. Po zakończeniu robót należy dokonać komisyjnego odbioru na zasadach określonych w warunkach określonych w wytycznych znak TODDRA-44298-134/14/JS z dnia 19 sierpnia 2014r. Zamawiający przenosi na Wykonawcę wszelkie obowiązki wynikające z ww. wytycznych, również dotyczące zobowiązań finansowych wobec Orange Polska S.A., w tym w szczególności, dotyczące opłat za wykonywanie odbiorów końcowych /nadzoru właścicielskiego przez Orange Polska. Roboty objęte niniejszym zamówieniem należy wykonać zgodnie z: - ostatecznym zgłoszeniem wykonania przebudowy drogi gminnej Nr 109271B wraz z budową zatoki parkingowej oraz remontem chodnika w miejscowości Zalesie Nr AB.6743.539.2014 z dnia 26.08.2014 przyjętym przez Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach Wydział Architektoniczno - Budowlany - ostatecznym zgłoszeniem wykonania przebudowy sieci teletechnicznej Nr AB.6743.590.2014 z dnia 15.09.2014r. przyjętym przez Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach Wydział Architektoniczno - Budowlany - wytycznymi znak TODDRA-44298-134/14/JS z dnia 19 sierpnia 2014r. w sprawie przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych kolidujących z projektowaną przebudową drogi we wsi Zalesie gm. Nurzec-Stacja. - ostateczną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia znak: RGT.6220.2.2013 z dnia 26.08.2013r. W przypadku nałożenia przez instytucję finansującą obowiązku ustawienia tablic promocyjnych, informujących o fakcie dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych, wykonawca winien będzie wykonać i ustawić takie tablice w miejscu realizacji inwestycji, zgodnie z wytycznymi tych instytucji. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST oraz przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej. Roboty nie uwzględnione w przedmiarach robót powinny być ujęte przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Przedmiary robót stanowiące podstawę sporządzenia kosztorysu jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają obrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Uwaga! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: - wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniami, zgłoszeniem oraz warunkami umowy i SIWZ, - wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania i eksploatacji, - przedłożenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, oddania do użytkowania oraz do rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania i eksploatacji, - wykonanie stosownych, prób i badań laboratoryjnych i przedłożenie Zamawiającemu w stosunku do zastosowanych materiałów certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych oraz atestów. - uwzględnienie kosztów wynikających z warunków technicznych i wydanych uzgodnień, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, odłączenia oraz włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonanych przez przedstawicieli zewnętrznych podmiotów branżowych. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych podczas realizacji inwestycji. Odbiór odbędzie się po zakończeniu całości robót objętych niniejszą SIWZ. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz rozliczenia finansowego i bieżącego użytkowania, eksploatacji. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą robót w 4 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy oraz poda nazwy firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. Pzp. (informacje te należy zamieścić w formularzu ofertowym - zał. nr 1 i zał. Nr 3) Z uwagi, iż Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe, nie wymaga się przedłożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. Natomiast będzie on wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.90-8, 45.23.32.22-1, 45.23.23.10-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM FIRM: P.P.H.U.TRANSBET Wojtiuk sp. jawa i P.P.P.H.U.TRANSBET Wojtiuk Marian, ul. Grzybowa 52a, Biała Podlaska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1250134,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 1141109,78
-
Oferta z najniższą ceną: 1141109,78 / Oferta z najwyższą ceną: 1413371,51
-
Waluta: PLN.
Metryka strony