Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Roboty budowlane na nieruchomościach Gminy Nurzec-Stacja, w tym związane z realizacją funduszu sołeckiego w 2018 r.)

Gmina Nurzec-Stacja: Roboty budowlane na nieruchomościach Gminy Nurzec-Stacja, w tym związane z realizacją funduszu sołeckiego w 2018 r..

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509754-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nurzec-Stacja, Krajowy numer identyfikacyjny 5065958500000, ul. ul. Żerczycka  32, 17330   Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 575 078, e-mail gmina@nurzec-stacja.eu, faks 856 575 063.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane na nieruchomościach Gminy Nurzec-Stacja, w tym związane z realizacją funduszu sołeckiego w 2018 r..
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RRG.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie gminy Nurzec-Stacja związane z realizacją wniosków złożonych w ramach funduszu sołeckiego oraz inne roboty budowlane. Zadanie podzielone zostało na 7 odrębnych części, z których każda obejmuje oddzielny zakres robót. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na dowolną liczbę części (max. na 7). Część 1. „Ogrodzenie części placu przy świetlicy wiejskiej w Augustynce” Część 2. „Dostawa oraz montaż garażu blaszanego przy świetlicy wiejskiej w Augustynce” Część 3. „Remont sufitu w świetlicy w Litwinowiczach” Część 4. „Remont świetlicy wiejskiej w Moszczonie Pańskiej. Część 5. „Remont świetlicy w Tymiance” Część 6. „Zmiana pokrycia dachowego na gminnym budynku gospodarczo-garażowym przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji.” Część 7. „Remont dachu nad częścią świetlicową w budynku byłej szkoły podstawowej w Klukowiczach.” Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych) wymagające nadzoru wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), w całym okresie realizacji zamówienia, kiedy takie czynności będą wykonywane. Obowiązek ten dotyczy także zmiany lub zastępstwa osób wykonujących ww. czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45112210-0, 45261210-9, 45310000-3, 45342000-6, 45400000-1, 45430000-0, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Ogrodzenie części placu przy świetlicy wiejskiej w Augustynce
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Dostawa oraz montaż garażu blaszanego przy świetlicy wiejskiej w Augustynce
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Remont sufitu w świetlicy wiejskiej w Litwinowiczach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 4786.18
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Michał Konicki Usługi Remontowo-Budowlane MIKO-BUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obr. Westerplatte 51
Kod pocztowy: 17-300
Miejscowość: Siemiatycze
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5965.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5965.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5965.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w Moszczonie Pańskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 40650.41
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Michał Konicki Usługi Remontowo-Budowlane MIKO-BUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obr. Westerplatte 51
Kod pocztowy: 17-300
Miejscowość: Siemiatycze
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61000.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   
NAZWA: Remont świetlicy w Tymiance
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6   
NAZWA: Zmiana pokrycia dachowego na gminnym budynku gospodarczo – garażowym przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawi art. 93 ust.1 pkt 1 PZP z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7   
NAZWA: Remont dachu nad częścią świetlicową w budynku byłej szkoły podstawowej w Klukowiczach.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Gminy- Piotr Jaszczuk

Data wytworzenia: 2018-02-27

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data modyfikacji: 2018-02-27

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2018-02-27