Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Przebudowa dachu na świetlicy wiejskiej w Moszczonie Pańskiej)

Nurzec-Stacja: Przebudowa dachu na świetlicy wiejskiej w Moszczonie Pańskiej
Numer ogłoszenia: 45721 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22585 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu na świetlicy wiejskiej w Moszczonie Pańskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje następujące roboty Przebudowę dachu na budynku świetlicy wiejskiej we wsi Moszczona Pańska w skład, której wchodzą Roboty przygotowawcze -Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii wysokoparoprzepuszczalnej, -Impregnacja, przycięcie i przybicie kontr łat i łat, Konstrukcja dachu -Wzmocnienie konstrukcji dachu Pokrycie dachowe -Pokrycie dachów blachami trapezowymi powlekanymi o skoku fali 100 mm, przy rozstawie łat 16cm -Obróbki blacharskie z blachy powlekanej kalenica dachu, załamanie dachu, pas podrynnowy, pas nadrynnowy, wiatrownice -Rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nie nadających się do użytku. -Montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej powlekanej o gr. 0,55mm i średnicy 15 cm -Montaż rur spustowych okrągłych z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,50mm i średnicy 12 cm. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, stanowiącej zał. do zgłoszenia Nr AB.6743.535.2012 z dnia 12.11.2012r. oraz przedmiarze robót. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumencie. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte niniejszym SIWZ. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz bieżącego użytkowania. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. W przypadku, wygrania przetargu, Wykonawca - zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 Kodeksu Cywilnego. - zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty od zamawiającego. Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest 31.05.2013 r. Za dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.26.13.20-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. BAR-BUD Grzegorz Baranik, ul. Dojlidy Fabryczne 1, 15-555 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32743,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29301,06

  • Oferta z najniższą ceną: 29301,06 / Oferta z najwyższą ceną: 47205,83

  • Waluta: PLN.

 


 

 


 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2013-03-26

Data modyfikacji: 2013-03-26

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2013-03-26