Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Zmiana konstrukcji i pokrycia dachowego ul. Szkolna 5
Nurzec-Stacja, dnia 20.06.2008 r.
RGP 2232-1/07/08
Do wszystkich Wykonawców
nr post.: RGP 2232-1/07/08
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na realizacje zadania pn.: „Zmiana konstrukcji i pokrycia dachowego wraz z przebudową ściany przy klatce schodowej w budynku usługowo-mieszkalnym położonym w m. Nurzec-Stacja przy ul. Szkolnej 5”
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
Wójt Gminy Nurzec-Stacja, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: „„Zmiana konstrukcji i pokrycia dachowego wraz z przebudową ściany przy klatce schodowej w budynku usługowo-mieszkalnym położonym w m. Nurzec-Stacja przy ul. Szkolnej 5” w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U.z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
UZASADNIENIE
W terminie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu, tj. do dnia 19.06.2008r. do godz. 9.00 wpłynęła jedna i zarazem jedyna oferta złożona przez „ FAGRO DACH” Sp j. Marek Faszczewski, Mariusz Grodzki ul. Mazowiecka 35, Księżyno, 16-001 Kleosin. Za wykonanie zadania będącego przedmiotem przetargu zaoferowana została cena 66 199,69zł brutto (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy sto dziewięćdziesiąt dziewięć złotych sześćdziesiąt dziewięć groszy).
Działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która została przeznaczona na sfinansowanie zamówienia, unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Metryka strony