Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na Budowę oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce
Urząd Zamówień Publicznych Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP: http://www.portal.uzp.gov.pl
|
| |||||||||||
| OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
|
| ||||||||||
x
| Zamieszczanie obowiązkowe
|
| ||||||||||
ð
| Zamieszczanie nieobowiązkowe
|
| ||||||||||
Ogłoszenie dotyczy
|
|
| ||||||||||
Zamówienia publicznego
| x
| Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów
| ð
|
| ||||||||
Zawarcia umowy ramowej
| ð
|
|
|
| ||||||||
|
|
| ||||||||||
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
|
| |||||||||||
x tak
| Numer ogłoszenia w BZP: 160783-2010 z dnia 21.06.2010r.
| ðnie
|
| |||||||||
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia?
|
| |||||||||||
x tak Nr 175187-2010 z dnia 02.07.2010r. | ð nie
|
|
| |||||||||
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
|
| |||||||||||
I.1) Nazwa i adres
|
| |||||||||||
Nazwa: Gmina Nurzec-Stacja |
| |||||||||||
Adres pocztowy: ul. Żerczycka 33 |
| |||||||||||
Miejscowość: Nurzec-Stacja | Kod pocztowy: 17-330 | Województwo: podlaskie |
| |||||||||
Tel.: 85 657 50 78 | Faks: 85 657 50 63 |
| ||||||||||
I.2) Rodzaj zamawiającego
|
| |||||||||||
ð Administracja rządowa centralna
| ð Uczelnia publiczna
|
| ||||||||||
ð Administracja rządowa terenowa
| ð Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
|
| ||||||||||
x Administracja samorządowa
| ð Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| ||||||||||
ð Podmiot prawa publicznego
| ð Inny (proszę określić): ____________________
|
| ||||||||||
ð Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
|
| ||||||||||
|
| |||||||||||
1/4
|
| |||||||||||
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce.
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.2) Rodzaj zamówienia:
| x Roboty budowlane
| ð Dostawy
| ðUsługi
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia
Zadanie dotyczy budowy oczyszczalni ścieków ze zraszanym złożem biologicznym na potrzeby Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce i obejmuje: 1. Oczyszczalnia ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2. Obiekty towarzyszące – budynek sanitariatu o nast. parametrach technicznych: pow. zabudowy 50,5m², pow. użytkowa38,3m² oraz kubatura 146,4m³. 3. Kanał ścieków oczyszczonych 4. Przyłącze kanalizacji sanitarnej budynków do oczyszczalni ścieków wraz z przepompownią ścieków i studnią odbioru osadu nadmiernego, 5. Instalacja elektryczna (oświetlenie i sieć zalicznikowa) 6. Przyłącze wodociągowe 7. Przyłącze sieci cieplnej 8. Urządzenia zieleni 9. Ogrodzenie terenu
Projektowana przepustowość oczyszczalni: Qdśr = 20m³/h średni dobowy dopływ ścieków Qdmax = 24m³/h maksymalny dobowy dopływ ścieków Qhśr = 1,0m³/h maksymalny godzinowy dopływ ścieków Qhmax= 2,4m³/h współczynniki nierównomierności dopływu dobowego i godzinowego
Uwaga! W skład załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej wchodzi projekt zamienny. Zmiana (zatwierdzona zmianą pozwolenia na budowę) polega na budowie kontenerowej oczyszczalni ścieków ze zbiornikiem uśredniającym zamiast reaktora biologicznego wraz z budynkiem technologicznym. Zmiany dotyczą następujących elementów: · Elementy projektowane zamiast budynku z reaktorem biologicznym: o Przepompownia ścieków surowych ZU – (obiekt podziemny) o Osadnik wstępny OS – (obiekt podziemny) o Studnia rewizyjna S1 – (obiekt podziemny) o Złoże biologiczne – ZB (obiekt w części podziemny) o Komora pomiarowa – KP – (obiekt podziemny) o Przewody technologiczne międzyobiektowe o Przyłącza wodociągowe do projektowanych budynków o Linie energetyczne zasilające NN
Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SST.
Realizacja inwestycji została podzielona na 2 lata: 2010-2011:
Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały. Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 4 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych na podstawie Protokołu odbioru częściowego (po zakończeniu I etapu) i końcowego (po zakończeniu obu etapów) podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania.
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Słownik główny
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Główny przedmiot
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| 4 |
| 5
| .
| 2
|
| 3
| .
| 2
|
| 4
| .
| 2
|
| 1
| – | 9
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dodatkowe przedmioty
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| 4
|
| 5
| .
| 2
|
| 3
| .
| 2
|
| 4
| .
| 2
|
| 4
| –
| 0
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
45.23.13.00-8, 45.21.00.00-2, 45.34.20.00-6 |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| –
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SEKCJA III: PROCEDURA
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.1) tryb udzielenia zamówienia
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Przetarg nieograniczony
| x
| Negocjacje bez ogłoszenia
| ð
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Przetarg ograniczony
| ð
| Zamówienie z wolnej ręki
| ð
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Negocjacje z ogłoszeniem
| ð
| Zapytanie o cenę
| ð
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dialog konkurencyjny
| ð
| Licytacja elektroniczna
| ð
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.2) Informacje administracyjne
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
x tak
| wskazać projekt/program: Unii Europejskiej w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku
| ðnie
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Część Nr (jeżeli dotyczy):1)
|
|
|
|
|
|
|
| Nazwa (jeżeli dotyczy):1) _____________________________________
| ||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||
IV.1) Data udzielenia zamówienia:
|
|
|
| /
|
|
|
| /
|
|
|
|
|
|
|
| (dd/mm/rrrr) 04/08/2010 | ||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||
IV.2) Liczba otrzymanych ofert:
|
0 |
|
0 |
|
3 |
| ||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||
IV.3) Liczba odrzuconych ofert:
|
|
|
|
|
1 |
| ||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa: MERX Sp z o.o.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Adres pocztowy: ul. Młynowa 17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miejscowość: Białystok | Kod pocztowy: 15-404 | Kraj/Województwo: polska/podlskie | ||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wartość 996 903,32 PLN
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cena wybranej oferty4) 1 174 451,57PLN
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oferta z najniższą ceną5) 1 174 451,57PLN
| / Oferta z najwyższą ceną5) 1 230 434,83PLN
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Waluta: PLN
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
-------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) -------------------
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) Nie wypełniać w przypadku zawarcia umowy ramowej. 2) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, należy podać wszystkich wykonawców. 3) W przypadku składania ofert częściowych szacunkową wartość zamówienia podaje się dla danej części zamówienia. 4) W przypadku składania ofert częściowych należy brać pod uwagę cenę wybranej oferty dla danej części zamówienia, a w przypadku cen jednostkowych przemnożyć cenę jednostkową wybranej oferty przez zakładaną ilość lub zakres za- mówienia. 5) Należy brać pod uwagę wszystkie oferty złożone w danej części zamówienia (w tym oferty odrzucone), a w przypadku cen jednostkowych przemnożyć cenę jednostkową oferty przez zakładaną ilość lub zakres zamówienia.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
4/4
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metryka strony