Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na "Zmianę pokrycia dachu krytego eternitem wysokofalistym na blachę trapezową powlekaną T-18 EKO"
Nurzec-Stacja: Zmiana pokrycia dachu krytego eternitem wysokofalistym na blachę trapezową powlekaną T-18 EKO
Numer ogłoszenia: 122880 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Nurcu-Stacji, ul. Szkolna 6, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 0-85 6575014, fax 0-85 6575014.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana pokrycia dachu krytego eternitem wysokofalistym na blachę trapezową powlekaną T-18 EKO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana pokrycia dachu w Szkole Podstawowej w Nurcu - Stacji ul. Szkolna 6, krytego eternitem wysokofalistym na blachę trapezową powlekaną T - 18 EKO łącznie z wymianą rynien i rur spustowych , naprawą gzymsu, częściowym rozebraniem i budową nowych kominów i szybów wentylacyjnych wolno-stojących ponad dachem, montażem wyłazów dachowych, okien poddaszy, instalacji odgromowej, obróbką blacharską, zgodnie z dokumentacją zawierającą: Specyfikację Techniczną kod CPV 45260000 wykonywanie pokryć dachowych, Przedmiar Robót - budynek szkoły podstawowej - zmiana przykrycia budynku. W/w opracowania stanowią załącznik do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje - roboty rozbiurkowe, dekarskie, ciesielskie, instalacyjne, murarskie. Dane charakteryzujące obiekt: pokrycie z płyt azbestowych. Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarze robót oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.13-0, 45.26.13.10-0, 45.26.13.20-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3000,00 PLN. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert wskazanego w SIWZ, słownie: trzy tysiące złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuj. potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności: Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę, w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w czynnych obiektach użyteczności publicznej i dołączą opis ewentualnie fotografie wykonanych prac.
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, które przejmą obowiązki kierownika budowy (robot).
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj.:
Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy (zał. nr 2)
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art.24 ust.1 i 2 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiacego załącznik Nr 1 do SIWZoraz inne oswiadczenia i dokumenty wymagane SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Nurcu-Stacji ul. Szkolna 6 17-330 Nurzec-Stacja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Metryka strony