Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce.
Urząd Zamówień Publicznych Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP: http://www.portal.uzp.gov.pl
|
| |||||||||||
| OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
|
| ||||||||||
x
| Zamieszczanie obowiązkowe
|
| ||||||||||
ð
| Zamieszczanie nieobowiązkowe
|
| ||||||||||
Ogłoszenie dotyczy
|
|
| ||||||||||
Zamówienia publicznego
| x
| Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów
| ð
|
| ||||||||
Zawarcia umowy ramowej
| ð
|
|
|
| ||||||||
|
|
| ||||||||||
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
|
| |||||||||||
x tak
| Numer ogłoszenia w BZP: 187587-2010
| ðnie
|
| |||||||||
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia?
|
| |||||||||||
ðtak
| x nie
|
|
| |||||||||
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
|
| |||||||||||
I.1) Nazwa i adres
|
| |||||||||||
Nazwa: Gmina Nurzec-Stacja |
| |||||||||||
Adres pocztowy: ul. Żerczycka 33 |
| |||||||||||
Miejscowość: Nurzec-Stacja | Kod pocztowy: 17-330 | Województwo: podlaskie |
| |||||||||
Tel.: 85 657 50 78 | Faks: 85 657 50 63 |
| ||||||||||
I.2) Rodzaj zamawiającego
|
| |||||||||||
ð Administracja rządowa centralna
| ð Uczelnia publiczna
|
| ||||||||||
ð Administracja rządowa terenowa
| ð Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
|
| ||||||||||
x Administracja samorządowa
| ð Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| ||||||||||
ð Podmiot prawa publicznego
| ð Inny (proszę określić): ____________________
|
| ||||||||||
ð Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
|
| ||||||||||
|
| |||||||||||
1/4
|
| |||||||||||
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
|
| |||||||||||||||||||||||||||
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce.
|
| |||||||||||||||||||||||||||
II.2) Rodzaj zamówienia:
| ðRoboty budowlane
| ð Dostawy
| x Usługi
|
| ||||||||||||||||||||||||
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w następującym zakresie: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: „Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9
3. Zadanie dotyczy: 1). Kontroli wykonanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego, w sposób stały podczas prowadzenia prac budowlanych, 2). Kontroli rozliczeń budowy pod względem ilościowym, jakościowym i finansowym, 3). Przygotowania i udziału w czynnościach odbioru końcowego operacji oraz przeglądu pogwarancyjnego zamówienia, 4). Przebywania na budowie co najmniej 1 raz w tygodniu. 4. Funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku. 5. Do podstawowych praw i obowiązków Inspektora Nadzoru należą również prawa i obowiązki w zakresie określonym w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, - Prawo Budowlane ( tj. Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późń.zm.) tj: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 7) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 6. Inwestycja dla której przedmiotem będzie prowadzony nadzór, swoim zakresem obejmuje: 1). Budowę oczyszczalni ścieków ze zraszanym złożem biologicznym na potrzeby Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce i obejmuje budowę: a) Oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą b) Obiektu towarzyszącego – budynku sanitariatu o nast. parametrach technicznych: pow. zabudowy 50,5m², pow. użytkowa38,3m² oraz kubatura 146,4m³. c) Kanału ścieków oczyszczonych d) Przyłącza kanalizacji sanitarnej budynków do oczyszczalni ścieków wraz z przepompownią ścieków i studnią odbioru osadu nadmiernego, e) Instalacji elektrycznej (oświetlenie i sieć zalicznikowa) f) Przyłącza wodociągowego g) Przyłącza sieci cieplnej h) Urządzenia zieleni i) Ogrodzenia terenu”
Projektowana przepustowość oczyszczalni: Qdśr = 20m³/h średni dobowy dopływ ścieków Qdmax = 24m³/h maksymalny dobowy dopływ ścieków Qhśr = 1,0m³/h maksymalny godzinowy dopływ ścieków Qhmax= 2,4m³/h współczynniki nierównomierności dopływu dobowego i godzinowego
Elementy projektowane oczyszczalni ścieków: - Przepompownia ścieków surowych ZU – (obiekt podziemny) - Osadnik wstępny OS – (obiekt podziemny) - Studnia rewizyjna S1 – (obiekt podziemny) - Złoże biologiczne – ZB (obiekt w części podziemny) - Komora pomiarowa – KP – (obiekt podziemny) - Przewody technologiczne międzyobiektowe - Przyłącza wodociągowe do projektowanych budynków - Linie energetyczne zasilające NN
Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SST, dostępnej do wglądu w siedzibie zamawiającego lub na stronie internetowej zamawiającego www.nurzec-stacja.eu w zakładce przetargi > przetarg na „Budowę oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce”.
Realizacja inwestycji została podzielona na 2 lata: 2010-2011: Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest – 15.10.2010 r. – etap I 15.07.2011r. – etap II Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru robót poszczególnych etapów.
|
| |||||||||||||||||||||||||||
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
| |||||||||||||||||||||||||||
| Słownik główny
|
| ||||||||||||||||||||||||||
Główny przedmiot
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||
|
| 7 |
| 1
| .
| 2
|
| 4
| .
| 7
|
| 0
| .
| 0
|
| 0
| –
| 1
|
|
| ||||||||
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||
Dodatkowe przedmioty
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||
|
| 7
|
| 1
| .
| 5
|
| 2
| .
| 0
|
| 0
| .
| 0
|
| 0
| –
| 9
|
|
| ||||||||
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| .
|
|
|
| –
|
|
|
| ||||||||
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||
SEKCJA III: PROCEDURA
|
| |||||||||||||||||||||||||||
III.1) tryb udzielenia zamówienia
|
| |||||||||||||||||||||||||||
Przetarg nieograniczony
| x
| Negocjacje bez ogłoszenia
| ð
|
| ||||||||||||||||||||||||
Przetarg ograniczony
| ð
| Zamówienie z wolnej ręki
| ð
|
| ||||||||||||||||||||||||
Negocjacje z ogłoszeniem
| ð
| Zapytanie o cenę
| ð
|
| ||||||||||||||||||||||||
Dialog konkurencyjny
| ð
| Licytacja elektroniczna
| ð
|
| ||||||||||||||||||||||||
III.2) Informacje administracyjne
| ||||||||||||||||||||||||||||
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
| ||||||||||||||||||||||||||||
x tak
| wskazać projekt/program: Unii Europejskiej w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku
| ðnie
| ||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||
2/4
|
| |||||||||||||||||||||||||||
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Część Nr (jeżeli dotyczy):1)
|
|
|
|
|
|
|
| Nazwa (jeżeli dotyczy):1) _____________________________________
| ||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||
IV.1) Data udzielenia zamówienia:
|
|
|
| /
|
|
|
| /
|
|
|
|
|
|
|
| (dd/mm/rrrr) 28/07/2010 | ||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||
IV.2) Liczba otrzymanych ofert:
|
0 |
|
0 |
|
1 |
| ||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||
IV.3) Liczba odrzuconych ofert:
|
|
|
|
|
0 |
| ||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa: KRANZ-GAZ Andrzej Kranz
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Adres pocztowy: ul. Chopina 34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miejscowość: Siemiatycze | Kod pocztowy: 17-300 | Kraj/Województwo: polska/podlskie | ||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wartość 40 673,66 PLN
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cena wybranej oferty4) 29 890PLN
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oferta z najniższą ceną5) 29 890PLN
| / Oferta z najwyższą ceną5) 29 890PLN
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Waluta: PLN
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
-------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) -------------------
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) Nie wypełniać w przypadku zawarcia umowy ramowej. 2) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, należy podać wszystkich wykonawców. 3) W przypadku składania ofert częściowych szacunkową wartość zamówienia podaje się dla danej części zamówienia. 4) W przypadku składania ofert częściowych należy brać pod uwagę cenę wybranej oferty dla danej części zamówienia, a w przypadku cen jednostkowych przemnożyć cenę jednostkową wybranej oferty przez zakładaną ilość lub zakres za- mówienia. 5) Należy brać pod uwagę wszystkie oferty złożone w danej części zamówienia (w tym oferty odrzucone), a w przypadku cen jednostkowych przemnożyć cenę jednostkową oferty przez zakładaną ilość lub zakres zamówienia.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
3/4
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metryka strony