Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na "Budowa parkingu przy ul. Szkolnej w Nurcu-Stacji wraz z budową chodnika."

Nurzec-Stacja: Budowa parkingu przy ul. Szkolnej w Nurcu-Stacji wraz z budową chodnika.
Numer ogłoszenia: 104047 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58057 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. Szkolnej w Nurcu-Stacji wraz z budową chodnika..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest budowa parkingu przy ul. Szkolnej w m. Nurzec-Stacja. Zakres robót budowlanych wg opracowanego projektu budowlanego zatwierdzonego prawomocnym pozwoleniem na budowę Nr 237-2009 z dnia 28.08.2009r. wyżej wymienionego parkingu w km rob. 0+000 - 0+076,50 obejmuje: - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm (10+20cm) - wykonanie zarysu parkingu wykonać krawężnikiem 15x30cm - wykonanie podłączenia istniejącej nawierzchni bitumicznej z projektowanym parkingiem krawężnikiem betonowym 12x25cm - wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm i piaskowej 2 x 5 cm - dokonanie korekty oznakowania pionowego wg. odrębnego projektu stałej organizacji ruchu Niweleta w/w parkingu została zaprojektowana ze spadkiem (łamanym) z uwzględnieniem warunków miejscowych tj. istniejącej nawierzchni ulicy Szkolnej, ogrodzeń i odwodnienia. Istniejąca armatura na linii wodociągowej będzie wymagała regulacji pod względem wysokościowym. Regulację należy przeprowadzić pod nadzorem służb użytkowników wyżej wymienionej sieci. Oprócz robót drogowych przewiduje się wykonanie następujących robót towarzyszących: odbudowa nawierzchni bitumicznej zniszczonej przy instalacji krawężników. Projekt przewiduje wykonanie zieleńców poprzez humusowanie gr. 5 cm i obsianie trawą. Zadanie obejmuje również ścięcie drzew i karczowanie pni oraz prace rozbiórkowe w zakresie istniejącego chodnika z płytek betonowych o wym. 35x35x5cm i istniejącego ogrodzenia w obszarze realizowanego zadania. Zarówno drewno uzyskane z wycinki jak i materiał z rozbiórki nadający się do ponownego wykorzystania oraz grunt uzyskany z wykopów, winien zostać odwieziony na odkład w miejsce składowania uzgodnione z inwestorem i inspektorem nadzoru. Pozostałe materiały (po uzgodnieniu z inwestorem) lub odpady z rozbiórki winny być zagospodarowane przez wykonawcę we własnym zakresie. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SST. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały. Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 3 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych w oparciu o Protokół odbioru częściowego oraz końcowego podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.23.32.22-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma DIMEX Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk, ul. Obrońców Westerplatte 42, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94740,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66709,03

  • Oferta z najniższą ceną: 66709,03 / Oferta z najwyższą ceną: 112224,46

  • Waluta: PLN.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2011-04-01

Data modyfikacji: 2011-04-01

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2011-04-01