Zarządzenie Nr 1/08 Wójta Gminy Nurzec-Stacja w sprawie ogłoszenia naboru i określenia regulaminu konkursu na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa.
Zarządzenie Nr 1/08
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 15 stycznia 2008 r.
w sprawie ogłoszenia naboru i określenia regulaminu konkursu na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja
Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 113, poz. 849, Nr 214, poz. 1806, z 2005 r. Nr 10, poz. 71, Nr 23, poz. 192, Nr 122, poz. 1020, oraz z 2006 r. Nr 79, poz. 549, Nr 169, poz. 1201, Nr 170, poz. 1218) oraz zarządzenia Nr 26/06 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 14 grudnia 2006 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych zarządzam, co następuje:
§ 1.
Ogłaszam nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Nurcu-Stacji.
§ 2.
- Treść ogłoszenia określająca wymagane kwalifikacje i termin składania ofert stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
- Ogłoszenie o naborze zamieszcza się w:
a) Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Nurzec-Stacja.
b) Tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja
c) Powiatowym Urzędzie Pracy w Siemiatyczach
oraz informację o ogłoszonym naborze w tygodniku „Głos Siemiatycz”
§ 3.
- Powołuje Komisję Konkursową w składzie:
a) Krzysztof Staniszewski –Przewodniczący Komisji
b) Irena Wakuluk – Sekretarz Komisji
c) Maria Sztyłowicz – Członek Komisji
d) Irena Kowalewicz – Członek Komisji
§ 4.
Tryb przeprowadzenia naboru określa regulamin pracy komisji prowadzącej postępowanie konkursowe w celu wyłonienia kandydata na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 1/08
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 15-01-2008 r.
Wójt Gminy Nurzec-Stacja
ogłasza nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja
1. Kandydat na stanowisko gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu
Gminy Nurzec-Stacja powinien posiadać:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane techniczne (budowlane lub geodezyjne)
c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych,
d) nie karalność za przestępstwa umyślne,
e) stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
f) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania gospodarki komunalnej oraz budowy i utrzymania dróg – znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych, dróg publicznych, utrzymania czystości i porządku oraz o odpadach,
g) podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich,
h) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi,
i) praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, Openoffice,
j) kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność.
2. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – druk załącznik nr 1 do regulaminu naboru,
d) kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony,
e) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej),
f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – druk załącznik nr 2 do regulaminu naboru.
2. Wymogi formalne:
a) złożenie wymaganych dokumentów,
b) spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punkcie 1 ogłoszenia.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej oraz utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy,
2) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem wysypisk i wylewisk nieczystości,
3) przygotowanie opinii dotyczących zezwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych,
4) gromadzenie oraz analiza informacji o powstawaniu odpadów innych niż niebezpieczne,
5) przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie działalności polegającej na usunięciu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych,
6) prowadzenie ewidencji dróg lokalnych oraz gminnej infrastruktury technicznej,
7) prowadzenie innych spraw w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy,
8) prowadzenie spraw dotyczących bieżącego utrzymania dróg gminnych oraz innych spraw wynikających z funkcji Wójta jako zarządcy dróg gminnych,
9) nadzorowanie spraw w zakresie remontów bieżących dróg i mostów gminnych,
10) przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz decyzji ustalających opłaty za samowolne zajęcie pasa drogowego,
11) prowadzenie spraw związanych oświetleniem ulic i placów miasta,
12) wnioskowanie z zaliczenie dróg do właściwej kategorii oraz zmianę tych kategorii,
13) współdziałanie z samorządem wiejskim w zakresie naprawy dróg wiejskich,
14) organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi, oraz prowadzenie innych spraw związanych z cmentarzami,
15) opieka nad miejscami pamięci narodowej,
16) przygotowywanie propozycji określenia wysokości cen i opłat lub sposobu ustalenia cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,
17) opracowywanie założeń do planu i planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
18) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prac społecznie użytecznych przez osoby skazane przez sąd i skierowane do urzędu,
19) przygotowywanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości oraz decyzji ustalających kary pieniężne za samowolne usuwanie drzew lub krzewów,
20) koordynacja działań związanych z ochroną roślin uprawnych mających na celu zabezpieczenie przed chorobami, szkodnikami i chwastami,
21) wydawanie wniosków o nabycie rozpłodników,
22) sprawy z zakresu zwalczania zakaźnych chorób zwierzęcych,
23) przygotowanie projektów rozstrzygnięć w sprawach dotyczących : ochrony zwierząt oraz utrzymania psów rasy uznanych za agresywną,
24) prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji zatwierdzających podziały geodezyjne nieruchomości przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego na cele nie rolnicze i nie leśne,
25) sprawy związane z odszkodowaniami za działki gruntu przejęte pod drogi w wyniku podziałów geodezyjnych oraz z mocy prawa,
26) sprawy związane z rozgraniczeniem, scaleniem i podziałem nieruchomości,
27) opiniowanie projektów prac geodezyjnych,
28) sporządzanie i składanie wniosków do funduszy unijnych oraz innych źródeł na finansowanie zadań realizowanych przez Gminę w ramach spraw na stanowisku pracy,
29) prowadzenie zamówień publicznych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy,
30) prowadzenie spraw w zakresie rozliczania, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji z pozyskanych przez gminę funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
31) Wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.
4. Inne informacje
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys – CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)” oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm.)”.
Oferty zawierające dokumenty nie opatrzone w/w klauzulą nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa " w sekretariacie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja; pokój nr 5 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, w terminie do 5 lutego 2008 r. do godz. 1530.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nurzec_stacja/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Załącznik Nr 2
do Zarządzenia Nr 1/08
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 15-01-2008 r.
REGULAMIN NABORU
NA STANOWISKO: DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DROGOWNICTWA
ORAZ PRACY KOMISJI PROWADZĄCEJ POSTĘPOWANIE KONKURSOWE W
CELU WYŁONIENIA KANDYDATA NA STANOWISKO Ds. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DROGOWNICTWA URZĘDU GMINYNURZEC-STACJA
PIERWSZY ETAP KONKURSU
I. Cel konkursu i tryb zgłaszania kandydatów.
§ 1
1. Nabór organizuje Wójt Gminy Nurzec-Stacja
2. Celem naboru jest wyłonienie kandydata na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
3. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się: na stronie internetowej (Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Nurzec-Stacja), na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, w Urzędzie Pracy w Siemiatyczach oraz informację o ogłoszonym naborze w tygodniku „Głos Siemiatycz”.
4. Do udziału w naborze dopuszcza się kandydatów, którzy spełniają następujące warunki:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie średnie, wyższe – preferowane techniczne (budowlane lub geodezyjne),
c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych,
d) nie karalność za przestępstwa umyślne,
e) stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
f) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania gospodarki komunalnej oraz budowy i utrzymania dróg – znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych, dróg publicznych, utrzymania czystości i porządku oraz o odpadach ,
g) podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich,
h) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi,
i) praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, Openoffice,
j) kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność.
5. Zgłoszenie organizatorowi udziału w naborze następuje w formie pisemnej.
6. Kandydat przedkłada w ofercie następujące dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu,
d) kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony,
e) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej),
f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – druk załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
7. Organizator naboru przyjmuje zgłoszenia kandydatów w miejscu wskazanym w ogłoszeniu.
II. Regulamin pracy komisji
§ 2
1. Komisja pracuje na posiedzeniach, które mają charakter poufny.
2. Pracami komisji konkursowej kieruje przewodniczący.
3. Komisja podejmuje decyzje:
a) w I etapie naboru w głosowaniu jawnym, jeżeli za kandydatem odda ważny głos co najmniej połowa członków komisji ,
b) w II etapie naboru w głosowaniu tajnym, jeżeli za kandydatem odda ważny głos co najmniej połowa składu komisji.
4. Każdy członek komisji dysponuje jednym głosem.
5. Głosowanie w I i II turze postępowania odbywa się również, jeśli do konkursu przystąpi jeden kandydat.
6. Członek komisji w II etapie naboru głosuje przez postawienie znaku „x” w kratce obok kandydata. Postawienie znaku „x” w więcej niż jednej kratce lub nie postawienie znaku „x” w żadnej kratce powoduje, iż głos jest nie ważny. Przy równej liczbie głosów przeprowadza się drugie głosowanie. W II etapie konkursu drugie głosowanie przeprowadza się na kandydatów, którzy otrzymali największą liczbę głosów w pierwszym głosowaniu.
7. Komisja prowadzi konkurs w pełnym składzie.
8. Z posiedzenia komisji sporządza się protokół podpisany przez członków komisji.
III. Tryb przeprowadzania naboru
Pierwszy etap naboru.
§ 3
1. Nabór przeprowadza komisja powołana przez Wójta Gminy Nurzec-Stacja niniejszym zarządzeniem.
2. Nabór przeprowadza się, jeśli zgłosi się co najmniej jeden kandydat.
3. Nabór przeprowadzony będzie w dwóch etapach postępowania konkursowego.
4. W I etapie naboru po zamknięciu listy zgłoszeń na posiedzeniu bez udziału kandydata (kandydatów) komisja dokonuje wstępnej oceny kandydatów pod względem formalnym. Po analizie dokumentów oraz wysłuchaniu stanowisk każdego z członków komisji odnośnie kandydata (kandydatów), komisja głosuje nad podjęciem decyzji o dopuszczeniu każdego z kandydatów do II etapu naboru.
5. Zakwalifikowani do II etapu zostaną powiadomieni przez przewodniczącego komisji o terminie i miejscu jego przeprowadzenia.
6. Kandydaci, którzy nie spełniają wymogów formalnych zostaną o tym fakcie powiadomieni przez przewodniczącego komisji. Powiadomienie następuje w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie.
IV. Drugi etap naboru
§ 4
- W drugim etapie naboru z zakwalifikowanymi do niego kandydatami komisja konkursowa przeprowadza indywidualne rozmowy.
- Po zakończeniu rozmów indywidualnych z kandydatami przewodniczący komisji zarządza głosowanie nad wyborem kandydata. Głosowanie jest tajne na kartach do głosowania z umieszczonymi w kolejności alfabetycznej nazwiskami i imionami kandydatów.
- Każdy członek komisji dysponuje jednym głosem.
- Jeżeli w pierwszej turze głosowania żaden z kandydatów nie otrzyma wymaganej ilości głosów, przeprowadza się drugą turę głosowania, do której przechodzą dwaj kandydaci, którzy otrzymali w pierwszej turze kolejno największą liczbę głosów.
- Nabór jest rozstrzygnięty, jeżeli w drugim głosowaniu jeden z kandydatów uzyskał większą niż inni kandydaci liczbę głosów.
- Przewodniczący komisji ogłasza wyniki naboru po zakończeniu głosowania, przekazując w formie pisemnej informację o jego wyniku uczestnikom II etapu postępowania w sprawie naboru pracownika..
- Po wyłonieniu kandydata na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa przewodniczący komisji przekazuje dokumentację Wójtowi Gminy Nurzec-Stacja i występuje z wnioskiem o zatrudnienie wskazanego kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
- Wójt Gminy Nurzec-Stacja, po dokonaniu oceny przeprowadzonego postępowania przez Komisję, podejmuje decyzję o zatrudnieniu bądź nie zatrudnieniu wskazanego przez Komisję kandydata.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nurzec_stacja/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 5
- W przypadku naruszenia wymogów naboru jego uczestnik ma prawo wnieść odwołanie do Wójta Gminy Nurzec-Stacja, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników konkursu.
- W przypadku potwierdzenia zasadności odwołania, Wójt może nakazać powtórzenie naruszonych przez Komisję wymogów konkursu lub unieważnić konkurs.
Zatwierdzam:
Wójt
Piotr Jaszczuk
Załącznik Nr 1
do Regulaminu Naboru
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. | Imię (imiona) i nazwisko ............................................................................................. | ||
2. | Imiona rodziców ........................................................................................................ | ||
3. | Data urodzenia........................................................................................................... | ||
4. | Obywatelstwo ............................................................................................................ | ||
5. | Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) .......................................................... ................................................................................................................................. | ||
6. | Wykształcenie ............................................................................................................ ................................................................................................................................. | ||
| (nazwa szkoły i rok jej ukończenia) | ||
| .................................................................................................................................................................................................................................................................. | ||
| (zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy) | ||
7. | Wykształcenie uzupełniające ....................................................................................... ................................................................................................................................. | ||
| (kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania) | ||
8. | Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ...................................................................... .................................................................................................................................................................................................................................................................. | ||
| (wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy) | ||
9. | Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania | ||
| .................................................................................................................................................................................................................................................................. | ||
| (np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera) | ||
10. | Oświadczam, że pozostaję/nie pozostaję*) w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy. | ||
11. | Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-4 są zgodne z dowodem osobistym seria ............ nr ........................... wydanym przez .......................................................... lub innym dowodem tożsamości ..................................................................................... .
| ||
..............................., dn. ..........- 2008 r. |
| ||
(miejscowość i data) |
| ||
| ....................................................... | ||
| (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie) | ||
_____________ | |||
*) Właściwe podkreślić | |||
Załącznik Nr 2
do Regulaminu Naboru
O Ś WI A D C Z E N I E
Ja, niżej podpisany/a ............................................................................................
(imię i nazwisko)
zamieszkały/a .................................................................................................................
(adres zamieszkania)
legitymujący się dowodem osobistym serii .......... nr ......................, świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego, który stanowi: „Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat
...................................................
(czytelny podpis)
Metryka strony