Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa
Wójt Gminy Nurzec-Stacja
ogłasza nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja
1. Kandydat na stanowisko gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu
Gminy Nurzec-Stacja powinien posiadać:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane techniczne (budowlane lub geodezyjne)
c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych,
d) nie karalność za przestępstwa umyślne,
e) stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
f) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania gospodarki komunalnej oraz budowy i utrzymania dróg – znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych, dróg publicznych, utrzymania czystości i porządku oraz o odpadach,
g) podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich,
h) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi,
i) praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, Openoffice,
j) kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność.
2. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – druk załącznik nr 1 do regulaminu naboru,
d) kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony,
e) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej),
f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – druk załącznik nr 2 do regulaminu naboru.
2. Wymogi formalne:
a) złożenie wymaganych dokumentów,
b) spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punkcie 1 ogłoszenia.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej oraz utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy,
2) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem wysypisk i wylewisk nieczystości,
3) przygotowanie opinii dotyczących zezwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych,
4) gromadzenie oraz analiza informacji o powstawaniu odpadów innych niż niebezpieczne,
5) przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie działalności polegającej na usunięciu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych,
6) prowadzenie ewidencji dróg lokalnych oraz gminnej infrastruktury technicznej,
7) prowadzenie innych spraw w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy,
8) prowadzenie spraw dotyczących bieżącego utrzymania dróg gminnych oraz innych spraw wynikających z funkcji Wójta jako zarządcy dróg gminnych,
9) nadzorowanie spraw w zakresie remontów bieżących dróg i mostów gminnych,
10) przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz decyzji ustalających opłaty za samowolne zajęcie pasa drogowego,
11) prowadzenie spraw związanych oświetleniem ulic i placów miasta,
12) wnioskowanie z zaliczenie dróg do właściwej kategorii oraz zmianę tych kategorii,
13) współdziałanie z samorządem wiejskim w zakresie naprawy dróg wiejskich,
14) organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi, oraz prowadzenie innych spraw związanych z cmentarzami,
15) opieka nad miejscami pamięci narodowej,
16) przygotowywanie propozycji określenia wysokości cen i opłat lub sposobu ustalenia cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,
17) opracowywanie założeń do planu i planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
18) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prac społecznie użytecznych przez osoby skazane przez sąd i skierowane do urzędu,
19) przygotowywanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości oraz decyzji ustalających kary pieniężne za samowolne usuwanie drzew lub krzewów,
20) koordynacja działań związanych z ochroną roślin uprawnych mających na celu zabezpieczenie przed chorobami, szkodnikami i chwastami,
21) wydawanie wniosków o nabycie rozpłodników,
22) sprawy z zakresu zwalczania zakaźnych chorób zwierzęcych,
23) przygotowanie projektów rozstrzygnięć w sprawach dotyczących : ochrony zwierząt oraz utrzymania psów rasy uznanych za agresywną,
24) prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji zatwierdzających podziały geodezyjne nieruchomości przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego na cele nie rolnicze i nie leśne,
25) sprawy związane z odszkodowaniami za działki gruntu przejęte pod drogi w wyniku podziałów geodezyjnych oraz z mocy prawa,
26) sprawy związane z rozgraniczeniem, scaleniem i podziałem nieruchomości,
27) opiniowanie projektów prac geodezyjnych,
28) sporządzanie i składanie wniosków do funduszy unijnych oraz innych źródeł na finansowanie zadań realizowanych przez Gminę w ramach spraw na stanowisku pracy,
29) prowadzenie zamówień publicznych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy,
30) prowadzenie spraw w zakresie rozliczania, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji z pozyskanych przez gminę funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
31) Wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.
4. Inne informacje
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys – CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)” oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm.)”.
Oferty zawierające dokumenty nie opatrzone w/w klauzulą nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa " w sekretariacie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja; pokój nr 5 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, w terminie do 5 lutego 2008 r. do godz. 1530.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nurzec_stacja/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Metryka strony