Zarządzenie Nr 19/07
Zarządzenie Nr 19/07
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 28 maja 2007 roku
w sprawie powołania komisji do zniszczenia dokumentów niearchiwalnych.
Na podstawie § 5 ust.2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych / Dz.U. Nr 167, poz.1375/ zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję komisję do zniszczenia dokumentów niearchiwalnych w następującym składzie:
-
Krzysztof Staniszewski - Przewodniczący
-
Irena Wakuluk - członek
-
Eugenia Naumiuk - członek
§ 2.
Komisja dokona oceny dokumentacji przedstawionej do zniszczenia pod względem przydatności oraz terminu przechowywania i sporządzi protokół z działalności.
§ 3.
Po uzyskaniu zgody Dyrektora Archiwum Państwowego w Białymstoku, Komisja dokona zniszczenia dokumentów.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia zleca się inspektorowi ds organizacyjnych.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Metryka strony