Tryb pracy Urzędu Gminy
TRYB PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG ORAZ WNIOSKÓW
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, pocztą elektroniczną a także ustnie do protokołu. Wniesione skargi i wnioski rozpatrywane są i załatwiane w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 roku _ Kodeks Postępowania Administracyjnego i Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków ( Dz.U. Nr 5, poz. 46) oraz w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja nadanym Zarządzeniem Nr 11/08 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 12 czerwca 2008 roku.
PRZYJECIA INTERESANTOW W SPRAWACH SKARG I WNIOSKOW
Wójt Gminy Nurzec-Stacja przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek od godziny 800 do godziny 1600. Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, obywatele przyjmowani są w następnym dniu roboczym. W przypadku nieobecności w pracy Wójta Gminy, obywateli w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Sekretarz Gminy. W przypadku nieobecności w pracy Wójta Gminy i Sekretarza Gminy w sprawach skarg przyjmuje Skarbnik Gminy.
WŁAŚCIWOŚCI ORGANÓW DO ROZPATRYWANIA SKARG
Jeżeli przepisy szczególne nie określają innych organów właściwych do rozpatrywania skarg - właściwym organem do rozpatrzenia skargi dotyczącej działalności lub zadań jest:
1. Skargi na Radę Gminy Nurzec-Stacja – Wojewoda Podlaski
2. Skargi na Radę Gminy Nurzec-Stacja w zakresie spraw finansowych - Regionalna Izba Obrachunkowa
w Białymstoku,
3. Skargi na Wójta Gminy i Kierowników gminnych jednostek organizacyjnych- Rada Gminy Nurzec-Stacja
4.Skargi na pracowników Urzędu Gminy Nurzec-Stacja - Wójt Gminy.
Organizacja Urzędu Gminy Nurzec-Stacja
|
|
Wójt Gminy Nurzec-Stacja – Piotr Jaszczuk | tel. (85) 6575078 |
Sekretarz Gminy – mgr Krzysztof Staniszewski | tel. (85) 6575078 w. 33 |
Skarbnik Gminy – mgr Maria Szatyłowicz | tel. (85) 6575118 |
Urząd Stanu Cywilnego Ewidencja Ludności |
|
Kierownik USC – Wioletta Liana | tel. (85) 6575077 |
Referaty urzędu oraz samodzielne stanowiska: |
|
Referat Finansowy |
|
Skarbnik Kierownik Referatu – Maria Szatyłowicz Inspektor – Irena Chilińska Młodszy księgowy - mgr Ewelina Lewczuk Referent – mgr Maria Manach Inspektor – Elżbieta Dmitruk Inspektor – mgr Piotr Mudel |
tel. (085) 6575118 tel. (085) 6575078 w. 39 tel. (085) 6575078 w. 39 tel. (085) 6575078 w. 38 tel. (085) 6575078 w. 38 tel. (085) 6575078 w. 38 |
Referat Rozwoju Gminy |
|
Kierownik - mgr inż. arch. Irena Kowalewicz Podinspektor- inż. Krzysztof Popławski Inspektor - mgr Norbert Jadczuk Inspektor - mgr Iwona Jadczuk Inspektor - mgr Katarzyna Kruszewska |
tel. (85) 6575078 w. 35 tel. (85) 6575078 w. 34 tel. (85) 6575078 w. 34 tel. (85) 6575078 w. 34 tel. (85) 6575078 w. 34 |
Stanowisko pracy ds. organizacyjnych i działalności gospodarczej |
|
Inspektor - Irena Wakuluk | tel. (85) 6575078 |
Stanowisko pracy ds. obsługi Rady i jej organów |
|
Młodszy Referent – Jowita Radzikowska |
tel. (85) 6575078 w. 37 |
Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności, spraw wojskowych i obronnych oraz p.poz. |
|
Inspektor – Jadwiga Gronowska | tel. (85) 6575077 |
Stanowisko pracy ds. oświaty i wychowania, spraw społecznych i obywatelskich |
|
Wioletta Liana | tel. (85) 6575077 |
Pracownicy obsługi: |
|
pracownik obsługi - Anna Muczko kierowcy: - Marek Gajko - Leszek Milkowski konserwator-mechanik - Aleksander Mikolajuk robotnicy gospodarczy: - Bogusław Szulc - Włodzimierz Kondraciuk |
Metryka strony