Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu cenowym ( dostawa pomocy dydaktycznych)
Urząd Gminy Nurzec-Stacja dn.20.08.2012r.
ul. Żerczycka 33
17-330 Nurzec-Stacja
tel. 85/6575077
Zaproszenie
do składania ofert w zapytaniu cenowym
(nie stanowiącym zapytania w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych)
1. Zamawiający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 17-330 Nurzec-Stacja
zaprasza do składania ofert.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych wymienionych w załączniku Nr 1, niezbędnych do realizacji projektu pt: "Nauka przynosi sukces" – indywidualizacja procesu nauczania klas I-III z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Termin realizacji/wykonania zamówienia do 31.08.2012r.
4. Kryteria wyboru oferty stanowi cena brutto. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Negocjacje w sprawie ceny nie będą prowadzone.
W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
Koszt dostawy pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Nurcu-Stacji ul. Słoneczna 1 ponosi Wykonawca.
5. W załączeniu wzór umowy.
6. Miejsce i termin składania ofert oraz określenie ich formy:
Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja.
Pok. Nr 14. I piętro lub przesłać pocztą, kurierem.
Termin: 27.08.2012r. do godz. 10.00
W formie papierowej podpisanej przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy w zakresie jego praw majątkowych lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia) muszą być parafowane i
datowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym wypadku powyższe
zmiany nie będą uwzględniane.
Na kopercie proszę umieścić dopisek: „Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych".
W przypadku przesyłki pocztowej lub kurierskiej liczy się data i godzina otrzymania
przesyłki przez Zamawiającego.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.08. 2012 r. o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Załącznik Nr 1
Wykaz pomocy dydaktycznych do projektu pt: "Nauka przynosi sukces" – indywidualizacja procesu nauczania klas I-III Gminy Nurzec-Stacja realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Lp. | Pomoc naukowa | Ilość (sztuk, zestaw) | Cena jednostkowa | Wartość netto | Stawka VAT w % | Wartość brutto |
1 | Gąsienice - 4 kolorowe wykonane z bambusa łyżki o długości około 21,5 cm. Łyżki z otworem nie mniejszym niż 3 cm, w którym umieszczono cienką gumkę (około 1 cm) ułatwiającą nałożenie i utrzymanie kulki na łyżce. 36 kulek w czterech podstawowych kolorach (czerwony, zielony, niebieski, żółty) ponumerowane od 1 do 9, oraz 4 wąskie woreczki wykonane z kolorowego materiału zakończone z jednej strony bambusowym pierścieniem z drugiej gumką ułatwiającą wyciskanie kulek. Bambusowa płytka z wyciętymi otworami na specjalne żetony służąca do odczytywania rytmów (20 kolorowych żetonów – talarków), pole gry określa dołączona banda - sznurek z ośmioma bambusowymi pierścieniami. Całość przechowywana w wygodnej tekturowej kolorowej tubie o dł. około 31 cm, zakończonej plastikowymi pokrywkami. Produkt służyć ma do nauki i utrwalania kolorów, rozpoznawania kształtów i figur geometrycznych, szacowania i rozwijania wyobraźni. Ćwiczć szybkość ruchów ręki doskonalić precyzję i tempo pracy manualnej oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Instrukcja w języku polskim i atest UE. | 2 |
|
|
|
|
2 | Pelikan - 32 bambusowe, lakierowane kształty (kwadrat, trójkąt, kółko, kółko z dziurką). Każdy kształt jest w dwóch wielkościach - małym i dużym. 4 kolorowe oddzielne woreczki w różnych jednolitych kolorach wykonanych z grubego materiału, o mocnych szwach. Dla łatwego trzymania worek zakończony bambusową obręczą o średnicy niemniejszej niż 11 cm i zapiętą na 6 metalowych zatrzasków co umożliwia łatwe odpięcie i wypranie worka. Worek musi posiadać gumowy sznurek ze stoperem, umożliwiający dopasowanie otworu do wielkości dłoni gracza tak, aby zawartość nie była widoczna dla grającego. Zawartość zawieszona w poręcznej wysokiej kolorowej tubie nie mniejszej niż 31cm z uchwytem. Wykonana z twardej tektury z zamykaną pokrywką z tworzywa sztucznego, co umożliwi dzieciom szybkie sprzątanie i utrzymanie porządku. Zabawa polega na jak najszybszym wykonaniu polecenia prowadzącego i rozpoznaniu z pomocą dotyku, kształtu, wielkości, ilości i cech wspólnych elementów umieszczonych w worku. Instrukcja w języku polskim. | 2 |
|
|
|
|
3 | Rybki - 27 bambusowych rybek w 3 różnych kolorach o 3 kształtach (okrągłym, podłużnym i trójkątnym), 3 podwójne bambusowe pałeczki spięte dwoma gumkami, 3 kolorowe, bambusowe miseczki, 3 bawełniane opaski do założenia na głowę z płynną regulacją, 2 kostki do gry z symbolem rybek i ilością od 1-3. Zawartość umieszczona w poręcznej wysokiej tubie (31cm) z uchwytem. Wykonana z twardej tektury z zamykaną pokrywką z tworzywa sztucznego, co umożliwi dzieciom szybkie sprzątanie i utrzymanie porządku. Gra ćwiczy szybkość ruchu doskonali jej sprawność manualną i precyzję. | 2 |
|
|
|
|
4 | Tablica z literkami - podwójna duża i wysoka tablica - z jednej strony do pisania kredą, a z drugiej markerem oraz możliwością przyczepiania piankowych, magnetycznych literek i cyferek (zawarte w zestawie -77 szt.). Na każdej stronie sztalugi u góry dołączony spinacz przytrzymujący kartki papieru, dzięki czemu dzieci mogą bawić się w artystę – malarza. Między tablicami znajduje się miejsce do przechowywania, gąbek, markerów, kredy. | 1 |
|
|
|
|
5 | Puzzle podłogowe - mozaika pojedyncza - 12 antypoślizgowych, gumowych kwadratowych płytek o wymiarze boku nie mniejszym niż 25 cm: 8 płytek z kolorowym trójkątem przylegającym najdłuższym bokiem do boku płytki z wierzchołkiem trójkąta pośrodku płytki i 4 płytki każda w jednym kolorze (żółta, czerwona, zielona, niebieska). Płytki można używać na zewnątrz i wewnątrz i myć wodą. Płytki pozwalają na układanie różnych mozajek, tworzenia lustrzanych wzorów i formułowania poleceń. Instrukcja w j. polskim. | 1 |
|
|
|
|
6 | Puzzle podłogowe - mozaika podwójna - 14 antypoślizgowych, gumowych kwadratowych płytek o boku nie mniejszym niż 25 cm: 12 płytek z kolorowymi trójkątami przylegającym najdłuższym bokiem do boku płytki, stykające się wierzchołkami w środku płytki jeden kolor trójkąta jest niezmienny biały, 2 kolorowe płytki z 4 trójkątami w różnych barwach. Płytki można używać na zewnątrz i wewnątrz, myć wodą, a na spodniej części rysować kredą (np.: literki). Płytki te o wyższym stopniu trudności pozwalają na układanie różnorodnych mozajek, tworzenia lustrzanych wzorów i formułowania poleceń. Instrukcja w j. polskim. | 1 |
|
|
|
|
7 | Puzzle podłogowe - karty zadaniowe - 37 ponumerowanych kwadratowych kart zadaniowych o boku nie mniejszym niż 11 cm wykonanych z trwałego tworzywa sztucznego odpornego na użytkowanie na różnych podłożach, możliwość mycia wodą. Czym wyższy numer tym wyższy stopień trudności. Na kartach umieszczone są kolorowe mozaiki składające się z różnej ilości kwadratowych elementów i ustawione w różnej konfiguracji. Karty umożliwiają ćwiczenie spostrzegania, odwzorowywania i wyszukiwania szczegółów. W połączeniu z mozaiką pojedynczą i podwójną stanowią element do korygowania zaburzeń orientacji przestrzennej. | 1 |
|
|
|
|
8 | Elementy do działań - Masywna drewniana skrzynka o wielkości nie mniejszej niż 21x31x39 cm, na gumowych kółkach z mechanizmem metalowym, zamykana ruchomą pokrywą. Dołączony sznurek umożliwia przewożenie skrzynki. Skrzynka z przegródkami zawiera dwie duże, drewniane kostki o boku nie mniejszym niż 3 cm: kostka wyznaczająca kolor jednolity lub kolor podwójny, kostka z oczkami do 6 oraz 20 bawełnianych szarf w 4 podstawowych kolorach (czerwonym, zielonym, żółtym i niebieskim). Ćwiczenia usprawniające percepcję wzrokową, zdolności komunikacyjne, zabawy w zespole. Elementy te umożliwiają ćwiczenia usprawniające. | 1 |
|
|
|
|
9 | Tęczowe liny z zapięciem - komplet 7 kolorowych lin o łącznej długości nie mniejszej niż 15 metrów. Wykonane z trzech warstw o splocie lewo i prawo stronnym, średnicy nie mniejszej niż 12 mm. Długość lin od najkrótszej do najdłuższej powinna mieć nie mniej niż 90 cm, 120 cm, 150 cm, 180 cm, 210 cm, 240 cm i 540 cm. Każda lina posiada dwa końce zakończone klipsem z magnesem, który pozwala na szybkie łączenie liny w całość lub połączenie kolejnych lin tworząc różne formy. Pozwala na układnie wzorów, tworzenie liter dużych i małych, kształtowanie lateralizacji chody kombinowane usprawniania szybkości ruchu ręki. Instrukcja w j. polskim. | 2 |
|
|
|
|
10 | Tęczowe liny krążki - 24 linowe krążki o średnicy nie mniejszej niż 8 cm połączone nierozerwalnym klipsem usprawniające szybkość ruchu ręki, celność, umiejętności zręcznościowe i rzutne. Duża drewniana kostka wyznaczająca kolor. Całość umieszczona jest w bawełnianym worku zawiązywanym sznurkiem. Krążki połączone z kolorowymi linami stanowią integralna cześć i wzbogacają ilość zabaw i ćwiczeń. | 2 |
|
|
|
|
11 | Sylaby - 72 dwustronne kartoniki - 144 sylaby. Układanka służy jako pomoc do nauki czytania tzw. metodą sylabową. | 2 |
|
|
|
|
12 | Rymowanki obrazkowe - gra składa się z 30 obrazków, które stanowią pary wyrazów rymujących się. | 1 |
|
|
|
|
13 | Szlaczkowane zwierzęta zestaw do grafomotoryki - komplet 4 szlaczków o różnych wzorach umieszczonych w drewnie pomalowanym kolorowo i przedstawiające różne zwierzątka (np. szlaczek kaczuszka, prosiaczek, krokodyl, słonik) o dł. nie mniejszej niż 87 cm i szerokości około 20 cm. | 1 |
|
|
|
|
14 | Eduterapeutica dysleksja - komputerowy program terapeutyczny do pracy z dziećmi w wieku od 5 do 9 lat wykazującymi specyficzne trudności w czytaniu, pisaniu i rozwiązywaniu zadań matematycznych. Zawiera 330 ćwiczeń i 137 kart pracy do wydruku, posiada również: Aplikację Terapeuty, Diagnozę, Terapię. | 1 |
|
|
|
|
15 | Tangalo gra - 2 drewniane pudełka (jasne i ciemne) kwadratowe o boku nie mniejszym niż 14 cm zasuwane wieczkiem. Każde pudełko mieści 7 drewnianych klocków o różnym kształcie i wielkości: 1 duży trójkąt, 1 średni trójkąt, 1 mały trójkąt, 1 trapez równoramienny, 1 trapez prostokątny oraz 1 równoległobok. Zestaw zawiera również 30 kolorowych sztywnych kart tekturowych w tym 18 małych 12 dużych przedstawiające różne obrazki. Każda karta posiada wycięty fragment, który dziecko musi wypełnić klockami z pudełka, poprzez dopasowanie właściwych figur geometrycznych. Cyfra w górnym lewym rogu na karcie oznacza ilość klocków, którą należy wykorzystać do ułożenia brakującego fragmentu obrazka. Ćwiczy kierunkowość, orientacje przestrzenną, analizę i syntezę dobieranie właściwych elementów. Całość umieszczona w kartonowym pudełku. Instrukcja w j. polskim. | 2 |
|
|
|
|
16 | Schattenmemo płytki zadaniowe - Pomoc dydaktyczna typu memory. 130 drewnianych, kwadratowych płytek o wymiarach boku nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami. Obrazki na płytkach są trwałe, trudno ścieralne, wykonane nietoksycznymi farbami, bliskie otoczeniu dzieci ze środowiska wiejskiego i miejskiego. Jeden obrazek powtarza się pięciokrotnie tzn.: dwa razy jako kolorowy motyw, raz obrazek bez koloru z czarnym konturem, raz ten sam czarny motyw na białym tle, raz biały motyw na czarnym tle. Płytki umożliwiają: klasyfikowanie obrazków wg cech, figur, łączenie w pary, układanie prostych zdań, tworzenie historyjek, wyodrębnianie kształtu z głębi, zapamiętywanie szczegółów. Instrukcja w j. polskim. | 2 |
|
|
|
|
17 | Schattenmemo - plansza zadaniowa - duże, żółte, drewniane, pudełko o wymiarach nie mniejszych niż: wys. 9, dł. 40, gł. 17 cm z 5 szufladami o dł. nie mniejszej niż 17 cm, tak, aby móc pomieścić 26 płytek. W przedniej części szuflady znajduje się poręczna gałka o różnej kolorystyce z symbolem uśmiechniętej buźki, wyznaczająca ułożenie ciągu rytmicznego oraz różnorodnych zadań. Pudełko umożliwia utrzymanie porządku. | 2 |
|
|
|
|
18 | Kreativmemo - wkłady zadaniowe - 160 obrazków umieszczonych na 20 szablonach. Szablony o długości i szer. nie mniejszej niż 29,5 cm i 6 cm, wykonane z masywnego, elastycznego tworzywa sztucznego. Posiadają numerację od 1 do 10 zaznaczoną na specjalnie wystającej wypustce. Cztery szablony mają zawsze ten sam numer. Na każdym szablonie po jednej i drugiej stronie znajdują się po 4 pojedyncze, wyraźne z charakterystycznymi szczegółami obrazki oznaczające różne pojęcia m.in. owoce, warzywa, figury, liczby, przedmioty codzienne oraz różnorodne pojęcia takie jak: nad, pod, pełny, pusty, stary, młody, w środku, na zewnątrz. Instrukcja w j. polskim. | 2 |
|
|
|
|
19 | Kreativmemo - plansza zadaniowa - drewniane, kwadratowe pudełko o wymiarach nie mniejszych niż 29x29x5 cm z 16 okrągłymi otworami i do nich 16 drewnianymi przykrywkami. Otwory umożliwiają umieszczanie płaskich elementów. Plansza pozwala na przeprowadzenie zadań z zakresu płynności wzrokowej, szukania podobieństw i szczegółów oraz zajęć o różnej tematyce np.: rozróżnianie zapachów. Plansza stanowi integralną część z wkładami zadaniowymi. Instrukcja obsługi w j. polskim. | 2 |
|
|
|
|
20 | Dodatki do Kreativmemo - 20 szablonów ze 160 obrazkami. Szablony wykonane z masywnego, elastycznego tworzywa sztucznego długości nie mniejszej niż 29,5 cm posiadają numerację od 11 do 20. Na każdym szablonie po jednej i drugiej stronie znajdują się po 4 pojedyncze wyraźne z charakterystycznymi szczegółami obrazki oznaczające różne pojęcia m. in. instrumenty, zestaw kolorów, zwierzęta i ich domy, przedmioty i ich cienie pojęcia: smutny, wesoły. Cztery szablony o tej samej numeracji stanowią jeden zestaw przedstawiający to samo pojęcie. Szablony pozwalają na przeprowadzenie zadań związanych z płynnością i pamięcią wzrokową szukaniem szczegółów, możliwość wypowiadania się argumentowania. | 2 |
|
|
|
|
21 | Abecadło - 150 liter na 25 drewnianych sześcianach o wymiarach nie mniejszych niż 2,5cm. Na każdej ściance umieszczona jedna literka. Literki występują w 2 kolorach z podziałem na samogłoski czerwone i na spółgłoski - niebieskie. Zestaw zawiera polskie znaki takie jak: Ć, Ń, Ó, Ś, Ż, Ź. Klocki umieszczone w drewnianym pudełku o wymiarach nie mniejszych niż: 3,9x14,5x14,5 cm. Wielokrotnie powtórzone litery, przemyślane i sprawdzone ich ustawienie, daje możliwość tworzenia krótkich i długich wyrazów nawet 9 literowych przez dwie osoby równocześnie, budowanie prostych zdań obrazowe rozpoznawanie spółgłosek i samogłosek, przeprowadzanie ćw. ortograficznych, logiczne myślenie, koncentrację i spostrzegawczość Dołączona instrukcja w języku polskim. | 5 |
|
|
|
|
22 | Alfabet litery pisane i cyfry - grawerowane litery wielkie i małe pisane oraz cyfry umieszczone na płycie HDF. Alfabet i cyfry polisensoryczne 88 sztuk, 39 małych liter z dwuznakami, 39 wielkich liter z dwuznakami,10 cyfr, całość w drewnianej skrzyneczce z podpisanymi przegródkami. | 1 |
|
|
|
|
23 | Literki małe i duże – gra memory - uczy znajomości literek małych i dużych (każdemu obrazkowi z dużą literką odpowiada taki sam obrazek z literką małą). Gra umieszczona w kartonowym pudełku zawiera 35 obrazki, 96 liter, 30 żetonów, instrukcja. Wszystko zapakowane w bardzo barwne i estetycznie wykonane pudełko z tektury. | 1 |
|
|
|
|
24 | Słowa ukryte w słowach - 42 pary obrazków umieszczonych na dużym i małym kartoniku. Nazwa jednego wyrazu (obrazek na małym kartoniku) zawiera się w nazwie drugiego wyrazu (obrazek na dużym kartoniku), np. „ster, lusterko”. Zadaniem graczy jest pogrupowanie w pary wyrazów, tak, aby nazwa jednego była częścią nazwy drugiego obrazka. | 1 |
|
|
|
|
25 | Czytam i układam - układanka dydaktyczna dla dzieci, do poznawnia liter, budowania wyrazów i rozwiązywania rebusów. Zawiera 3 zestawy puzzli: poznawanie liter alfabetu, wyrazów rozpoczynających się tymi literami w oparciu o ilustrację (zestaw liter i obrazków z podpisem - 64 elementy), składanie prostych 3 literowych podpisów do obrazka (32 elementy), 8 rebusów (32 elementy). | 1 |
|
|
|
|
26 | Alfabet z obrazkami - 44 karty formatu A4. Pomoc do pracy z dziećmi w klasach 1 - 3, mającymi trudności w czytaniu i pisaniu, w tym, zagrożonymi ryzykiem dysleksji. Każda karta zawiera z jednej strony literę drukowaną i pisaną (wraz z kierunkiem jej pisania), ilustrację wraz z podpisem. Druga strona natomiast nie posiada obrazka - jedynie zapis litery. | 1 |
|
|
|
|
27 | Pieksi - 96 bambusowych elementów kształtek w czterech podstawowych kolorach /czerwony, zielony, niebieski, żółty/ o rozmiarze nie mniejszym niż 4 cm (trójkąty, kwadraty, koła) o wypukłym kształcie z otworem w środku umożliwiają tworzenie mozaiki i nakładanie na pałeczkę. 8 bambusowych pałeczek o długości około 28 cm zakończonych kolorową rączką, na nie nakłada się lub nadziewa kształtki wg. cech koloru kształtu wypukłe, nie wypukłe. Jako akcent kończący zadanie dołączonych jest 8 kulek z dziurką, po 2 z każdego koloru. Całość przechowywana w opakowaniu ułatwiającym szybkie sprzątanie - w wygodnej tekturowej kolorowej tubie o długości nie mniejszej niż 31 cm, zakończonej plastikowymi pokrywkami, z uchwytem wykonanym ze sznurka . Produkt służyć ma do nauki i utrwalania cyfr, kolorów, wykonywania prostych działań matematycznych, ćwiczeń mięśni ręki. Instrukcja w języku polskim atest UE. | 2 |
|
|
|
|
28 | Logigram diagramy - 3 drewniane, kwadratowe plansze o wymiarach boku nie mniejszym niż 36 cm, stanowiące podstawę do nauki odczytywania diagramów, umożliwiające, przy wykorzystaniu kart zadaniowych, naukę odczytywania diagramów, wyciągania cech wspólnych elementów. Zestaw ten jest integralny z zestawami logigram : szablony, karty matematyczne i figury zadaniowe. Instrukcja w języku polskim. | 1 |
|
|
|
|
29 | Logigram - szablony - 18 drewnianych płytek o wymiarach nie mniejszych niż dł. 36, szer. 6 z podziałem na 5 pól. Na każdym polu wyznaczone zadanie pojedyncze lub kilkuelementowe określające kolor, wielkość, figurę i grubość oraz zaprzeczenie. Szablony pionowe ponumerowane od 1 do 12 i poziome od 1 do 6, numeracja określa stopień trudności. | 1 |
|
|
|
|
30 | Logigram - karty matematyczne - 150 drewnianych, kwadratowych płytek o wymiarach boku nie mniejszych niż 6 cm . Na każdej płytce namalowana nietoksyczną farbą jedna figura o różnych cechach. W zestawie wykorzystanych jest 5 figur: trójkąt, koło, kwadrat, prostokąt i elipsa. Każda figura posiada różne cechy np. kolor żółty, czerwony, zielony, niebieski i pomarańczowy, wielkość - mały, średni, duży, grubość obrysu – cienki, gruby. Karty pozwalają na przyswajanie i naukę rozpoznawania figur, kolorów, wielkości, szukania cech wspólnych, logicznego myślenia. Drewniane elementy gwarantują wielokrotne użytkowanie i pracę na różnym podłożu. Instrukcja w języku polskim. | 1 |
|
|
|
|
31 | Logigram - figury zadaniowe - zestaw 30 drewnianych, kwadratowych płytek o wymiarach boku nie mniejszych niż 6 cm. Wyznaczają działania uczniom do określenia i znalezienia figur o właściwym kolorze , obrysie, wielkości oraz odczytywania zaprzeczeń i znalezienie do nich właściwych rozwiązań. Całość umieszczona w drewnianym pudle o wymiarach nie mniejszych niż dł. 42, szer. 39 cm. | 1 |
|
|
|
|
32 | Felix - okrągła, drewnopodobna plansza o średnicy nie mniejszej niż 40 cm ze 120 otworami. Podzielona na 4 kolorowe strefy. Po środku planszy duży, kwadratowy otwór pudełko o głębokości przynajmniej 6 cm, przeznaczony do przechowywania kołeczków co pozwala na sprawne wykonanie zadania. 136 owalnych kołeczków z tworzywa sztucznego zakończonych kulką co ułatwia trzymanie elementu. 34 szt. w każdym kolorze. (4 podstawowe kolory) Kołeczki służą do wypełniania otworów na planszy. 3 duże kości do gry z wyraźnymi symbolami, jedna z oczkami od 1 do 3, druga z oczkami od 1 do 6 i trzecia z kolorami oraz podstawowymi symbolami matematycznymi „-1” i „-2”. Zadanie graczy polega na wypełnianiu otworów w planszy kołeczkami lub ich wyjmowaniu zgodnie z zadaniem wyznaczonym przez kości lub wytycznymi nauczyciela. Gra usprawnia szybkość ruchu ręki, kształci wyobraźnię, logiczne myślenie, umiejętność odwzorowania, kierunkowość. Instrukcja w języku polskim. | 1 |
|
|
|
|
33 | Szachowy skoczek – skoczki - zestaw 32 skoczków/pionków wykonanych z drewna kauczukowego, o wymiarach nie mniejszych niż 4x2x2 cm, w dwóch kolorach po 16 szt. w każdym. Pionki posiadają na wierzchniej części wyżłobienia- rowki o wgłębieniu przynajmniej 0,3 cm o różnym układzie linii: 8 skrzyżnych, 8 prostych, 16 skrętnych. Trening logicznego i strategicznego myślenia z prostymi regułami gry. Instrukcja w języku polskim. | 1 |
|
|
|
|
34 | Szachowy skoczek - plansza - Drewniana, masywna, kwadratowa plansza o wymiarach boku nie mniejszych niż 30 cm z 64 wydrążonymi okrągłymi otworami o średnicy nie mniejszej niż 2,8 cm i głębokości 1,5 cm. Integralny element ze skoczkami szachowego skoczka. Wyznacza pole gry i ułatwia ustawienie we wgłębieniach skoczków, tak, aby się nie przesuwały i nie przewracały. | 1 |
|
|
|
|
35 | Liczby puzzle - 10 drewnianych kolorowych liczb od 1 do 10 składające się z ilości elementów/puzzli, jaka jest wartość danej cyfry. Na każdym elemencie danej liczby jest nadrukowany identyczny obrazek, mający cechy wspólne do wartości tej cyfry. Utrwala znajomość liczb szukanie cech wspólnych i tworzenie zbiorów 11 drewnianych, laseczek służących do rzucania, jak kością do gry. | 1 |
|
|
|
|
36 | Miasto liczb -pomoc dydaktyczna wykonana z wyrobów z drewna i umieszczona w drewnianym pudełku. Zawiera 13 dużych płytek o wymiarach nie mniejszych niż 14x14 cm z wyżłobionymi w nich dużymi symbolami cyfr od 0 do 9 oraz znakami dodawania, odejmowania i równości. Na płytkach znajduje się graficzne oznaczenie w formie czerwonego ukośnego paska, który jest tym szerszy na płytce, im wyższą cyfrę ona reprezentuje, co ułatwia naukę tworzenia prawidłowych ciągów liczbowych. Do zestawu dołączonych jest 10 dużych, zielonych, cyfr od 0 do 9, które można dopasować do otworów w płytkach. W każdej zielonej cyfrze znajdują się wydrążone owalne otwory wyznaczające wartość danej cyfry. 61 owalnych kamyczków wykonanych z tworzywa sztucznego o średnicy pozwalającej na wypełnienie nimi otworów w cyfrze. Miasto liczb oswaja dzieci z wyglądem i kształtem cyfr, ćwiczy kierunkowość kreślenia znaków graficznych. Instrukcja w języku polskim. | 1 |
|
|
|
|
37 | Liczydło - kolorowe liczby - zestaw 56 drewnianych klocków umieszczonych w drewnianym poręcznym pudełku. Klocki o różnej długości, najdłuższy nie mniejszy niż 20 cm o szerokości każdy nie mniejszej niż 4 cm, co ułatwia dzieciom łatwość manipulowania elementami. Każdy klocek posiada oznaczenie liczbowe i podziałkę na jednostki, klocek posiadający tę samą liczbę ma swój kolor. W zestawie występuje: 20 klocków z cyfrą 1, 10 klocków z cyfrą 2, 6 klocków z cyfrą 3, 5 klocków z cyfrą 4, 4 klocki z cyfrą 5, 3 klocki z cyfrą 6, 2 klocki z cyfrą 7, 2 klocki z cyfrą 8, 2 klocki z cyfrą 9, 2 klocki z cyfrą 10. Klocki poprzez prostą formę, dodatkowe oznaczenia umożliwia naukę podstaw arytmetyki, rozróżnianie wartości liczb, tworzenie działań matematycznych m. in. mnożenie, dzielenie na zasadzie manipulacji elementami, mobilizuje do logicznego myślenia. Kolorowe liczby stanowią integralną część do liczydła z podziałką. | 1 |
|
|
|
|
38 | Liczydło z podziałką - drewniana plansza z podziałką, o długości nie mniejszej niż 48 cm i szerokości nie mniejszej niż 11 cm oparta na dwóch wyjmowanych wspornikach. Umożliwiają one ustawienie planszy tak, aby była widoczna dla większej ilości osób. W środku planszy znajduje się wnęką o długości nie mniejszej niż 40 cm i wysokości nie mniejszej niż 4 cm pozwalająca włożyć klocek z podziałką stanowiąc integralna część z kolorowymi klockami. Plansza zawiera oś liczbową z oznaczeniem od 1 do 20. Przy wykorzystaniu liczb w kolorach ułatwia wprowadzenie pojęcia osi, naukę dodawania i odejmowania oraz przekraczania progu dziesiętnego. | 1 |
|
|
|
|
39 | Fala matematyczna - plansza zadaniowa - plansza zadaniowa do fali matematycznej - drewniana konstrukcja z pofalowaną planszą z sześcioma dołkami (tworzywo sztuczne) do przeprowadzania zadań matematycznych w ruchu i liczenia w pamięci. Inspiruje do pokonywania trudności. Długość planszy nie mniejsza niż 120 cm, a szerokość nie mniejsza niż 15 cm. Na drewnianych bokach planszy naniesiona jest numeracja dołków od 1 do 6 cyfry arabskie z jednej strony, po drugiej stronie ich odpowiedniki w postaci graficznej - kolorowe wartości oczek. Instrukcja w języku polskim. | 1 |
|
|
|
|
40 | Fala matematyczna - kule do logopedii - kule do logopedii fali matematycznej – zestaw 6 kul do przeprowadzenie zadań wydłużenia fazy wydechowej oraz umiejętności szacowania siły rąk i wyrzucania właściwych wartości liczbowych. W skład zestawu wchodzą 3 specjalnie frezowane, drewniane, lakierowane kule o średnicy nie mniejszej niż 5 cm oraz 3 kolorowe kule z tworzywa sztucznego o średnicy niemniejszej niż 6 cm. Integralny element z planszą zadaniową fali matematycznej. | 1 |
|
|
|
|
41 | Hip hop - płytki liczbowe zestaw I - zestaw gumowych, kwadratowych, czarnych płytek, o wymiarze nie mniejszym niż 25 cm i grubości nie mniejszej niż 0,2 cm ze specjalną powłoką antypoślizgową pozwalającą na bezpieczne prowadzenie gry na terakocie i każdej śliskiej powierzchni. 10 płytek z jednokolorowym po środku kwadratem o wielkości nie mniejszej niż 8 cm. Płytki ponumerowane od 1 do 10 cyframi o wielkości nie mniejszej niż 4 cm. 3 płytki z graficznymi symbolami oznaczającymi: niebo, ziemia, piekło. Zestaw kształtuje orientację przestrzenną, pozwala na naukę liczenia w ruchu. | 1 |
|
|
|
|
42 | Hip hop - płytki liczbowe zestaw II - zestaw 13 antypoślizgowych, gumowych, kwadratowych płytek o wymiarach nie mniejszych niż 25x25 cm: 10 płytek ponumerowanych od 1 do 10 liczbami o wymiarach nie mniejszych niż 4 cm i 3 płytki z graficznymi symbolami (niebo, ziemia, piekło). Na odwrotnej stronie płytki można rysować kredą, co umożliwia tworzenie Glottodywaniku lub zabawy w budowanie wyrazów. Gumową płytkę można myć wodą. | 1 |
|
|
|
|
43 | Hip hop - kamienie - zestaw 20 drewnianych płytek/kamieni w dwóch kolorach o wymiarach nie mniejszych niż 6x6x0,5 cm z wyraźnym oznaczeniem liczbowym i oznaczeniami symboli. Płytki pomalowane nietoksyczną, trudno ścieralną farbą co umożliwia wykorzystanie ich na różnym podłożu, na zewnątrz i wewnątrz. Stanowią integralną część z dwoma zestawami gumowych płytek. Umożliwiają układanie ciągów rytmicznych i odwzorowywania ich, prawidłowych ciągów liczbowych jednocześnie przez dwie osoby. | 1 |
|
|
|
|
44 | Hip hop - płytki symbole - zestaw drewnianych płytek z symbolami. Płytki umożliwiają tworzenie ciągów liczbowych. Masywna drewniana skrzynka o wymiarach nie mniejszych niż 21x31x39 cm, na gumowych kółkach z mechanizmem metalowym, zamykana ruchomą pokrywą. Dołączony sznurek umożliwia przewożenie skrzynki. Integralna część z płytkami liczbowymi zest. I i zest. II do hip hopu. | 1 |
|
|
|
|
45 | Wieża liczb - liczby z haczykiem - 6 dużych masywnych drewnianych klocków odpornych na upadek o wysokości nie mniejszej niż 10 cm i podstawie kwadratu nie mniejszej niż 8cm. Na górnej ściance umieszczony metalowy o opływowych kształtach hak (nie mniejszy niż 5 cm) podobny do wieszaka. Na boku klocka znajduje się namalowana o wysokości nie mniejszej niż 4,5 cm cyfra od 1 – 6 a na drugim boku jej odpowiednik w formie graficznej czyli kropek. Od spodu klocki posiadają wydrążony otwór o średnicy nie mniejszej niż 5cm i głębokości nie mniejszej niż 6 cm umożliwiający ustawianie klocków jeden na drugim, tworząc wieżę z liczb wg ciągu liczbowego od 1 do 6 czy od 6 do 1 lub wg działań matematycznych. Klocki są integralne z chwytakiem do wieży liczb. Instrukcja w j. polskim. | 2 |
|
|
|
|
46 | Wieża liczb – chwytak - drewniane koło o średnicy przynajmniej 15 cm, z nadrukowanymi na nim kolorowymi cyframi 1 do 6 oraz z 6 otworami, przez które przeplecione jest 6 podwójnych lin o długości nie mniejszej niż 175 cm, zakończonymi drewnianymi kulkami. Od spodu koła zamocowany metalowy łańcuch zakończony oczkiem umożliwiający zahaczanie elementów. | 2 |
|
|
|
|
47 | Zegarowe Lotto - gra edukacyjna. Zegar z ruchomymi wskazówkami do ustawiania czasu: godzin i minut. Zawartość pudełka: 4 dwustronne plansze o wymiarach nie mniejszych niż 23x16 cm, 48 dwustronnych, twardych kartoników, zegar z ruchomymi wskazówkami o wymiarach nie mniejszych niż 15,8x15,8 cm. | 1 |
|
|
|
|
48 | Dyskalkulia – oprogramowanie - program komputerowy Dyskalkulia zawiera ok. 120 ćwiczeń w formie rozbudowanych gier z wieloma poziomami. Program posiada: Aplikację Terapeuty, Diagnozę, Wyniki ćwiczeń diagnostycznych, Terapię. Wykonanie sesji komputerowych jest automatycznie rejestrowane w programie, natomiast pozostałe rodzaje sesji terapeutycznych są rejestrowane ręcznie. | 1 |
|
|
|
|
49 | 8 brył geometrycznych i ich siatki - 8 brył przeźroczystych z ruchomą podstawą, 8 kolorowych siatek do składania, wysokość brył: 7,6 cm, umieszczone w kartonie, instrukcja metodyczna. Zastosowanie: składanie i rozkładanie brył - tworzenie siatek, obliczanie powierzchni brył, mierzenie objętości i obwodu. | 1 |
|
|
|
|
50 | Zegar tarcza demonstracyjna + 24 zegary małe - tarcze zegarowe zbudowane z systemem kół zębatych, dzięki czemu automatycznie zachowuje relacje minut i godzin w trakcie ćwiczeń. Zestaw zawiera: 1 tarczę demonstracyjna oraz 24 tarcze ćwiczeniowe. Zastosowanie: odczyt czasu, mierzenie czasu. | 1 |
|
|
|
|
51 | Chrońmy nasze środowisko (7 plansz) - 7 plansz, 32 karty, 63 elementy ruchome, poradnik metodyczny. Tematy plansz: 1. Wybrane rośliny chronione spotykane w lasach Polski, 2. Wybrane rośliny chronione spotykane na łąkach Polski, 3. Wybrane rośliny chronione obszarów górskich, 4. Powietrze - zanieczyszczenie, 5. Woda środowiskiem życia organizmów, 6. Lasy - bogactwo naturalne Ziemi, 7. Łąka - znaczenie dla człowieka i środowiska. | 1 |
|
|
|
|
52 | Mikroskop - przeznaczony jest do badania preparatów w świetle przechodzącym i odbitym. Pozwala to na obserwowanie preparatów nieprzeźroczystych. Oświetlacze posiadają 3 stopniowy przełącznik oraz płynną regulacje natężenia. Stolik płynnego przesuwu preparatu ze skalą Noniusza umożliwia ruch preparatu w osi x i y. Najmniejsze powiększenie: 40x, największe powiększenie: 1024x, obiektywy: 4x/10x/40x, okulary: 10x, 16x i soczewka BARLOW'A, statyw metalowy, 6 punktowa przysłona z kolorowymi filtrami, głowica monokularowa, stolik przedmiotowy prostokątny. | 2 |
|
|
|
|
53 | Zestaw preparatów do mikroskopu (50 szt.) - zestaw 50 szt. wysokiej jakości preparatów biologicznych zapakowanych plastikowe pudełko. Zestaw zawiera zarówno tkanki roślinne jak i zwierzęce m. in. Tylne odnóże pszczoły miodnej,Korzeń młodej wyki, Pędzlak (rodzaj grzybów), Sklereidy, Liść bobu. | 1 |
|
|
|
|
54 | Przygoda z fizyką – bańki mydlane - zestaw zawiera opis i niezbędny sprzęt do wykonania 16 bardzo ciekawych i całkowicie bezpiecznych doświadczeń związanych z napięciem powierzchniowym. Bawi, uczy i inspiruje do samodzielnego wyciągania wniosków. Uczeń zdobędzie podstawy wiedzy z fizyki i dowie się jakie prawa rządzą powstawaniem baniek mydlanych oraz jak towarzyszące im zjawiska fizyczne wykorzystywane są w praktyce np: w sztuce i w architekturze. | 1 |
|
|
|
|
55 | Przygody z meteorologią - zestaw zawiera niezbędne opisy i sprzęt do wykonania 31 bardzo ciekawych i zarazem bezpiecznych doświadczeń związanych ze zjawiskami meteorologicznymi. Zestaw umożliwia zbudowanie i praktyczne użycie: wiatromierza do pomiaru prędkości wiatru, barometru do pomiaru ciśnienia atmosferycznego, higrometru do pomiaru opadów atmosferycznych. Każde doświadczenie zawiera prosty i czytelny opis oraz jest bogato zilustrowane. Zestaw zawiera min. korpus wiatromierza, zestaw łopatek wiatromierza, podstawę montażową barometru, dwa termometry, lupę ,lustro, pęsetę, rurkę z tworzywa sztucznego. | 1 |
|
|
|
|
56 | Elektroniczna stacja meteo - elektroniczny zestaw umożliwiający stworzenie własnej Stacji Meteorologicznej, umożliwia m. in. sprawdzenie siły wiatru, temperatury powietrza, różnorodności chmur, zanieczyszczenie powietrza i pomiar deszczu. | 1 |
|
|
|
|
57 | Stacja meteorologiczna - wszystkie niezbędne przyrządy do obserwacji podstawowych parametrów klimatycznych na jednym pionowym drążku. Dzieci mogą rejestrować: temperaturę powietrza, prędkość wiatru, kierunek wiatru, opad atmosferyczny. Wbudowany zegar słoneczny pozwala odczytać czas. Długość drążka nie mniejsza niż 116 cm, wykonana z mocnego tworzywa. | 1 |
|
|
|
|
58 | Moje laboratorium – ekologia - zawiera opis i niezbędny sprzęt do wykonania 150 bardzo ciekawych i całkowicie bezpiecznych doświadczeń o zróżnicowanym stopniu trudności o tematyce ekologicznej. | 1 |
|
|
|
|
59 | Moje laboratorium - fizyka - zawiera opis i niezbędny sprzęt do wykonania 256 bardzo ciekawych i bezpiecznych doświadczeń o zróżnicowanym stopniu trudności od bardzo prostych do bardzo skomplikowanych z fizyki. | 1 |
|
|
|
|
60 | Organizm człowieka 3D - interaktywny, trójwymiarowy, podświetlany model organizmu zasilany 4 bateriami typu AA. Zawiera ciekawe informacje o 10 głównych organach człowieka oraz ponad 1000 pytań i odpowiedzi quizowych. | 1 |
|
|
|
|
61 | Waga ze zbiornikami 1,0 l. i 25 odważnikami Praktyczna waga umożliwia ważenie materiałów sypkich, płynnych lub stałych do 1 litra. Wyposażona w dwa przezroczyste zbiorniczki. Zbiorniczki można zdejmować w łatwy sposób, przelewanie (lub przesypywanie) ułatwiają specjalne dziubki. Wykonana z trwałego i estetycznego tworzywa. Zawartość: waga, 11 odważników metalowych (2x1g, 2x2 g, 2x5 g, 2x10 g, 2x20 g, 1x50 g), 14 odważników z tworzywa (8x5 g, 4x10 g, 2x20 g) | 1 |
|
|
|
|
62 | Przyroda - program multimedialny - pakiet 3 programów (1 stanowisko) - programy multimedialne. Gra uczy odpowiedzialności i wytrwałości w dążeniu do celu. Dziecko podróżuje po kolorowej krainie, szuka wskazówek, rozwiązuje zagadki, przeprowadza eksperymenty, odwiedza ciekawe miejsca, poprzez które uczy się świata. W skład pakietu wchodzą 3 programy: Przygoda z pogodą, Przygoda w kosmosie, Przygoda na ziemi. Licencja wielostanowiskowa – otwarta. | 2 |
|
|
|
|
63 | Plansze dydaktyczne środowisko i higiena (4 szt.) - komplet 4 plansz dydaktycznych o wymiarach nie mniejszych niż 70x100 cm. W skład kompletu wchodzą tablice o tytule: Czysto, zdrowo i wesoło - higiena na co dzień, Miasto, Wieś, Środki transportu. | 1 |
|
|
|
|
64 | Plansze dydaktyczne przyroda (4 szt.) - komplet 4 plansz dydaktycznych o wymiarach nie mniejszych niż 70x100 cm. W skład kompletu wchodzą tablice o tytule: Zwierzęta udomowione, Warzywa, Owoce, Te co biegają, pływają, skaczą. | 1 |
|
|
|
|
| Razem:
|
|
|
|
|
………………………………….
Nazwa wykonawcy
………………………………….
adres wykonawcy
………………………………….
NIP
………………………………….
tel/fax
Oferta
zapytania cenowego
W odpowiedzi na zaproszenie z dnia …………………… do złożenia oferty w zapytaniu cenowym na udzielenie zamówienia na pomoce dydaktyczne wymienione w załączniku Nr 1.
oferuję wykonanie w/w zamówienia za:
Cenę netto: ………………………………………………………………………..……………zł
+ ……% podatku VAT w wysokości: ……………………………………………..……………zł
Cenę brutto: ……………………………………………………………………..………………zł
słownie cena brutto:......................................................................................................................
W terminie do: ………………………………………………………………………………..
Udzielam gwarancji*: ……………………………………………………………………….
Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w załączniku umowy.
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń oraz zobowiązuję się do spełnienia warunków określonych przez zamawiającego niezbędnych do zawarcia umowy.
*Niepotrzebne skreślić
………………………………………………
Podpis upoważnionego
przedstawiciela wykonawcy
OSW.441.16.2012
UMOWA
zawarta w dniu …......……………2012 r. w Nurcu-Stacji pomiędzy:
GMINĄ Nurzec-Stacja adres: ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, REGON: 050659585,NIP: 5441438136 zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez Wójta Gminy Pana Piotra Jaszczuka, a firmą:
…………………..................…………………………................................................................…, zwaną dalej „Dostawcą” reprezentowaną przez.............................................................................. ……………...........................................................................................................................………
§ 1
TRYB POSTĘPOWANIA
Zamówienia stanowiącego przedmiot umowy udziela się w wyniku wyłonienia najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie stanowiącego zapytania o cenę w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych dla zamówienia o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 ze zm.).
§ 2
PRZEDMIOT UMOWY
1. Przedmiotem umowy jest dostawa pomocy dydaktycznych zawartych w załączniku Nr 1 cenowo-ofertowym) niezbędnych do realizacji projektu z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Nr WND-POKL.09.01.02-20-626/11 pt: "Nauka przynosi sukces" – indywidualizacji procesu nauczania klas I-III Szkoły Podstawowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji.
Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania dostawę pomocy dydaktycznych zawartych w załączniku nr 1.
§ 3
WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Dostawcy wynagrodzenie w kwocie: ……………….. zł. netto, powiększone o podatek VAT, (…..............) co stanowi łączną kwotę ……………… zł. brutto (słownie: ………………………..............................................................................………………..).
2. Kwota, o której mowa w ust.1, zaspokaja wszelkie roszczenia Dostawcy wobec Zamawiającego z tytułu wykonania niniejszej umowy.
§ 4
WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni od dnia dostawy pomocy dydaktycznych wymienionych w § 2 ust. 1 (załączniku Nr 1) i protokolarnym odbiorze przez Zamawiającego oraz dostarczeniem przez Dostawcę prawidłowo wystawionej faktury z wyszczególnieniem sprzętu stanowiącego przedmiot umowy. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
2. Wynagrodzenie Dostawcy zostanie przelane na rachunek bankowy
Nr........................…………………………………………............................................…
§ 5
TERMIN DOSTAWY
Dostawa pomocy dydaktycznych wymienionych w § 2 ust. 1 i załączniku Nr 1 cenowo-ofertowym nastąpi w terminie do 31.08.2012r.
§ 6
ODBIÓR TECHNICZNO-JAKOŚCIOWY
1. Dostawca zapewnia dostawę pomocy dydaktycznych określonych w § 2 ust. 1 i załączniku nr 1 cenowo-ofertowym zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i o parametrach odpowiadających Zamawiającemu.
2. Odbiór techniczno-jakościowy przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Szkoły Podstawowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji ul. Słoneczna 1.
3. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno-jakościowego usterek lub wad, Dostawca zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia usterek lub wymiany na sprzęt wolny od wad. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub wadach w 2 egz., po jednym dla każdej ze stron.
4. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno-jakościowego, że przedstawiony sprzęt nie odpowiada opisowi zawartemu w załączniku cenowo-ofertowym, Dostawca zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania zmian w przedmiocie umowy zgodnie z opisem. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych odstępstwach od opisu zawartego w§ 2 ust.1 i załączniku cenowo-ofertowym , w 2 egz., po jednym dla każdej ze stron.
5. Przejęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru, podpisanego przez upoważnione osoby.
6. Protokół z odbioru stanowi podstawę do wypłaty wynagrodzenia Dostawcy.
§ 7
OBOWIĄZKI DOSTAWCY
1. Dostawca nie może przenieść na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy, w całości lub w części.
2. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, którym zleca
wykonanie części przedmiotu niniejszej umowy.
3. W przypadku naruszenia przez Dostawcę ust. 2 Zamawiającemu przysługuje prawo
odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym.
§ 8
KARY UMOWNE
1. Jeżeli Dostawca opóźni termin dostawy w stosunku do terminu określonego w §5 ust.1 umowy zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1,0 % wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia.
2. Karę umowną Zamawiający potrąci z wynagrodzenia Dostawcy.
§ 9
WARUNKI OGÓLNE
1. Za dzień wykonania umowy przez Dostawcę uważa się dzień przekazania i przejęcia przedmiotu umowy określonego w §2 ust.1 i załączniku nr 1 przez Zamawiającego i podpisania przez obie Strony umowy protokołu odbioru, zgodnie z § 6 ust. 5 umowy.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
4. Żadna ze stron nie ma prawa do przekazania praw i obowiązków wynikających z niniejszej Umowy bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony.
5. Rozwiązanie wszelkich sporów związanych z realizacją umowy strony powierzają sądowi powszechnemu właściwemu miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§ 10
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Niniejsza umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron.
DOSTAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
............................. ..............................
Załącznik nr 2
do umowy
z dnia …………………..
Protokół odbioru
1. Miejsce przeprowadzenia odbioru:
………………………………………………………………
2. Data przeprowadzenia odbioru:
………………………………………………………………
3. Osoby biorące udział w przeprowadzeniu odbioru:
1) ze strony Wykonawcy:
………………………………………………………………
2) ze strony Zamawiającego:
………………………………………………………………
................................................................................................
4. Kompletność dostawy:
1) TAK
2) NIE – uwagi/zastrzeżenia
………………………………………………...............................................................………
………………………………………………...............................................................………
……………………………………………...............................................................…………
5. Kontrola jakościowa:
1) Pozytywny
2) Negatywny – uwagi/ zastrzeżenia:
………………………………………………………………
………………………………………………………………
………………………………………………………………
6. Końcowy wynik przyjęcia:
1) Pozytywny
2) Negatywny – uwagi/ zastrzeżenia:
………………………………………………………………
………………………………………………………………
................................................................................................
Przedstawiciel Zamawiającego: Przedstawiciel Wykonawcy:
................................................... ............................................
Metryka strony