Tryb pracy Urzędu Gminy

TRYB PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG ORAZ WNIOSKÓW

 

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, pocztą elektroniczną a także ustnie do protokołu. Wniesione skargi i wnioski rozpatrywane są i załatwiane w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 roku _ Kodeks Postępowania Administracyjnego i Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków ( Dz.U. Nr 5, poz. 46) oraz w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja nadanym Zarządzeniem Nr 11/08 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 12 czerwca 2008 roku.

 

 

PRZYJECIA INTERESANTOW W SPRAWACH SKARG I WNIOSKOW

 

 

Wójt Gminy Nurzec-Stacja  przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek od godziny 800 do godziny 1600. Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, obywatele przyjmowani są w następnym dniu roboczym. W przypadku nieobecności w pracy Wójta Gminy, obywateli w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Sekretarz Gminy. W przypadku nieobecności w pracy Wójta Gminy i Sekretarza Gminy w sprawach skarg przyjmuje Skarbnik Gminy.

 

 

WŁAŚCIWOŚCI ORGANÓW DO ROZPATRYWANIA SKARG

 

Jeżeli przepisy szczególne nie określają innych organów właściwych do rozpatrywania skarg - właściwym organem do rozpatrzenia skargi dotyczącej działalności lub zadań jest:


1. Skargi na Radę Gminy Nurzec-Stacja – Wojewoda Podlaski

2. Skargi na Radę Gminy Nurzec-Stacja w zakresie spraw
finansowych - Regionalna Izba Obrachunkowa

w Białymstoku,

3. Skargi na Wójta Gminy i Kierowników gminnych
jednostek organizacyjnych- Rada Gminy Nurzec-Stacja

4.Skargi na  pracowników Urzędu Gminy Nurzec-Stacja - Wójt Gminy.

 

 

Organizacja Urzędu Gminy Nurzec-Stacja

Wójt Gminy Nurzec-Stacja – Piotr Jaszczuk tel. (85) 6575078
Sekretarz Gminy – mgr Krzysztof Staniszewski tel. (85) 6575078 w. 33
Skarbnik Gminy – mgr Maria Szatyłowicz tel. (85) 6575118

Urząd Stanu Cywilnego Ewidencja Ludności

Kierownik USC – Wioletta Liana tel. (85) 6575077

Referaty urzędu oraz samodzielne stanowiska:

Referat Finansowy

Skarbnik Kierownik Referatu – Maria Szatyłowicz

Inspektor – Irena Chilińska 

Młodszy księgowy - mgr Ewelina Lewczuk                                     

Referent – mgr Maria Manach                                         

Inspektor – Elżbieta Dmitruk                                   

Inspektor – mgr Piotr Mudel                                           

tel. (085) 6575118

tel. (085) 6575078 w. 39

tel. (085) 6575078 w. 39

tel. (085) 6575078 w. 38

tel. (085) 6575078 w. 38

tel. (085) 6575078 w. 38

Referat Rozwoju Gminy

Kierownik - mgr inż. arch. Irena Kowalewicz            

Podinspektor- inż. Krzysztof Popławski                           

Inspektor - mgr Norbert Jadczuk                              

Inspektor - mgr Iwona Jadczuk                                 

Inspektor - mgr Katarzyna Kruszewska

tel. (85) 6575078 w. 35

tel. (85) 6575078 w. 34

tel. (85) 6575078 w. 34

tel. (85) 6575078 w. 34

tel. (85) 6575078 w. 34

Stanowisko pracy ds. organizacyjnych i działalności gospodarczej

 Inspektor  - Irena Wakuluk tel. (85) 6575078

Stanowisko pracy ds. obsługi Rady i jej organów

Młodszy Referent – Jowita Radzikowska
tel. (85) 6575078 w. 37

Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności, spraw wojskowych i obronnych oraz p.poz.

Inspektor – Jadwiga Gronowska tel. (85) 6575077

Stanowisko pracy ds. oświaty i wychowania, spraw społecznych i obywatelskich

Wioletta Liana tel. (85) 6575077

Pracownicy obsługi:

pracownik obsługi - Anna Muczko

kierowcy:

- Marek Gajko

- Leszek Milkowski

konserwator-mechanik - Aleksander Mikolajuk

robotnicy gospodarczy:

- Bogusław Szulc

- Włodzimierz Kondraciuk

 

 

           

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Gminy - Piotr Jaszczuk

Data wytworzenia: 2020-02-19

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2007-06-21

Data modyfikacji: 2020-02-19

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2007-06-21