Zarządzenie Nr 27/2015
ZARZĄDZENIE Nr 27/2015
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 20 lipca 2015 roku
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ) oraz zarządzenia Nr 15/09 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 29 czerwca 2009 roku w sprawie regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja zarządzam, co następuje:
§ 1.
Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości podatkowej w Referacie Finansów Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.
§ 2.
- Kandydaci ubiegający się o stanowisko ds. księgowości podatkowej w Referacie Finansów Urzędu Gminy Nurzec-Stacja winni spełniać warunki określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia.
2. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się w:
- Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Nurzec-Stacja,
- Tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.
§ 3.
- W celu wyłonienia kandydata na stanowisko, o którym mowa w § 1, powołuję komisję rekrutacyjną, zwaną dalej "komisją", w następującym składzie:
- Krzysztof Staniszewski - Przewodniczący Komisji
- Maria Szatyłowicz - Członek Komisji
- Irena Wakuluk - Członek Komisji
- Irena Chilińska – Członek Komisji
- Komisja pracować będzie na zasadach określonych w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja ustalonym Zarządzeniem Nr 15/09 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 29 czerwca 2009 r.
3. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru.
§ 4
- Weryfikacja końcowa odbędzie się z zastosowaniem metody testu kwalifikacyjnego oraz przeprowadzeniem rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami.
- Test kwalifikacyjny – wiedzy - czas trwania 40 minut składający się z 15 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko pracy. Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 15 pkt.
- Rozmowę z kandydatami przeprowadzają członkowie Komisji na podstawie wcześniej przygotowanego zestawu pytań .
- Wszyscy kandydaci odpowiadają na jednakowe pytania, ustalone przez członków Komisji.
- Podczas rozmowy oceniane są umiejętności kandydatów do zajmowania konkretnego stanowiska na podstawie 4 ustalonych kryteriów:
- przygotowanie merytoryczne,
- treść i poprawność wypowiedzi,
- odporność na stres,
- umiejętność prezentacji.
- Członkowie Komisji indywidualnie oceniają kandydatów stosując do każdego oceny punktowe od 1 - 4 według następującej skali:
- 1 - niezadowalająca,
- 2 - zadowalająca,
- 3 - dobra,
- 4 - bardzo dobra,
- Ocena kandydata jest efektem dyskusji członków Komisji oraz wymiany opinii.
- Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania podczas rozmowy kwalifikacyjnej przez kandydata wynosi - 16 pkt.
§ 6.
- Informacja o wynikach naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja www.bip.nurzec.wrotapodlasia.pl .
§ 7.
Wykonanie zarządzenia zlecam Przewodniczącemu Komisji.
§ 8.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt
(-) Piotr Jaszczuk
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 27/2015
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 27 lipca 2015 r.
Wójt Gminy Nurzec-Stacja
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: ds. księgowości podatkowej
w Referacie Finansów Urzędu Gminy Nurzec-Stacja
I. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowana opinią,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym
stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustaw:
- o pracownikach samorządowych i o samorządzie gminnym,
- o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacja podatkowa
- o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
- o finansach publicznych, o rachunkowości
- ustawy o egzekucji w administracji w administracji,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach,
- praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MS Office, Openoffice oraz internetu,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ds. księgowości podatkowej:
- Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej podatków i opłat, w tym opłaty za gospodarowanie odpadami, stanowiących dochody gminy.
- Opracowywanie danych do sprawozdawczości budżetowej z zakresu księgowości podatkowej i opłat za gospodarowanie odpadami.
- Analiza oraz wystawianie upomnień dotyczących zaległości w zakresie podatków
- Wystawianie tytułów wykonawczych dotyczących zaległości podatkowych oraz monitoring ściągalności należności wynikających z wystawionych tytułów wykonawczych.
- Sporządzanie wniosków do sądu o wpis hipotek przymusowych.
- Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych.
- Księgowanie wpłat podatków i opłat za gospodarowanie odpadami.
- Wystawianie decyzji stwierdzających nadpłatę w podatkach.
- Wystawianie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty.
- Organizowanie i nadzorowanie inkasa należności podatkowych i opłaty za gospodarowanie odpadami.
- Obliczanie wynagrodzenia prowizyjnego inkasentom za inkaso zobowiązań pieniężnych i opłaty za gospodarowanie odpadami.
- Rozliczanie wpływów z podatku rolnego należnych Izbie Rolniczej .
- Kontrolowanie prawidłowości przypisów i wpłat na kontach podatników.
- Terminowe i zgodne z przepisami prowadzenie urządzeń księgowych i dokumentacji oraz akt podatkowych w zakresie prowadzonych spraw.
- Sporządzanie zestawień sald i obrotów w dziennikach obrotów na koniec każdego roku.
- Uzgadnianie obrotów i sald wynikających z urządzeń ewidencyjno-księgowych z wiążącymi się urządzeniami wymiarowymi i księgowością budżetową w okresach miesięcznych.
- Rozliczanie kwitariuszy przychodowych do kasy Urzędu Gminy oraz potwierdzanie wpływów dokonywanych przez kasjera w banku.
- Wydawanie kwitariuszy KP opłaty targowej, rozliczanie opłaty targowej.
- Wydawanie zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych.
- Sporządzanie bilansów obrotów i sald w dziennikach obrotów na koniec każdego roku.
- Sporządzanie wydruków zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami i przekazywanie na stanowisko prowadzące windykację w Referacie Rozwoju Gminy.
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
- Wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.
IV. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz kandydata C.V. (do pobrania na stronie www.bip.nurzec.wrotapodlasia.pl lub w Urzędzie Gminy, p.5) – wzór zał. Nr 1 do ogłoszenia,
- kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy (jeżeli kandydat posiada),
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (jeżeli kandydat posiada),
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych – wzór zał. Nr 2 do ogłoszenia,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – wzór zał. Nr 3 do ogłoszenia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru – wzór zał. Nr 4 do ogłoszenia,
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 , poz. 1402) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- O dane stanowisko nie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
- Praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji - I piętro oraz poza budynkiem. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
- Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
- Dobowa norma czasu pracy w Urzędzie Gminy w Nurcu-Stacji wynosi 8 godzin, natomiast tygodniowa norma czasu pracy wynosi 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od poniedziałku do piątku, w godzinach 7,30 – 15,30.
- Wynagrodzenie wypłacane jest z dołu w okresach miesięcznych do dnia 28 każdego miesiąca w godzinach pracy, a jeżeli ten dzień jest dniem wolnym od pracy, wynagrodzenie wypłaca się w dniu poprzednim.
- W przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym osobę taką kieruje się do odbycia służby przygotowawczej na okres 3 miesięcy. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, pok. nr 5 w godz. 730 – 1530 lub pocztą na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości podatkowej”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 sierpnia 2015 r. (decyduje faktycza data złożenia w urzęzie)
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Nurzec-Stacja po wyżej określonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe
- Wykaz kandydatów spełniających wymogi formalne i terminy kolejnych etapów naboru będą ogłaszane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja www.bip.nurzec.wrotapodlasia.pl w zakładce „ nabory na wolne stanowiska pracy”.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.nurzec.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1402)”.
Załącznik Nr 1
do ogłoszenia o naborze
KWESTIONARIUSZ KANDYDATA (C.V.)
1. Dane Personalne
Imię i Nazwisko ........................................................................................................................................
Data i miejsce urodzenia ........................................................................................................................................
Adres ........................................................................................................................................
Telefon domowy ........................................................................................................................................
Telefon do pracy ........................................................................................................................................
Obywatelstwo ........................................................................................................................................
Obowiązujący okres wypowiedzenia/ możliwość rozpoczęcia pracy (data) .....................................…………………………………………………………..…..................................
Prawo jazdy (kategoria, rok wydania) ........................................................................................................................................
2. Wykształcenie
Szkoła średnia/policealna/ wyższa uczelnia/ studia podyplomowe | Wydział/ kierunek | Rok ukończenia | Uzyskany tytuł |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Kwalifikacje dodatkowe( szkolenia, warsztaty, kursy organizowane przez pracodawcę)
Firma szkoleniowa | Tematyka szkolenia | Czas trwania szkolenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Znajomość języków obcych
Język obcy | Znajomość biegła * | Dobra * | Słaba * |
|
|
|
|
|
|
|
|
* odpowiednio wstawić znak X
5.Doświadczenie zawodowe
Okres zatrudnienia | Nazwa firmy | Stanowisko/a | Zakres obowiązków |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Znajomość obsługi komputera
Edytor tekstów * | Arkusze kalkulacyjne* | Inne programy * | |||
Nazwa | Samo-ocena | Nazwa | Samo-ocena | Nazwa | Samo-ocena |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* określić w skali 0-10
7. Szczególne osiągnięcia zawodowe
Nazwa firmy | Opis sytuacji |
|
|
|
|
8.Umiejętności uważane za szczególnie istotne i przydatne w przyszłym miejscu pracy
|
|
9. Zainteresowania
|
|
10.Osoby mogące udzielić referencji imię nazwisko nr telefonu
|
|
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r, poz. 1402) z późniejszymi zmianami)”.
Data wypełnienia kwestionariusza | Oświadczam, że podane powyżej informacje są zgodne z prawdą (podpis czytelny, odręczny) |
|
|
Załącznik Nr 2
do ogłoszenia o naborze
O Ś W I A D C Z E N I E
Ja, niżej podpisany/a ...................................................................................
(imię i nazwisko)
zamieszkały/a .......................................................................................................
(adres zamieszkania)
legitymujący/ca się dowodem osobistym serii .......... nr ......................, świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 ustawy z dnia 06.06.1997 r. Kodeks karny (Dz. U. z 1997 r. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.), który stanowi: „Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3” oraz celu składania oświadczenia, oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych.
........................, dn. ............... .........……………………………..
Podpis
(czytelny, odręczny)
Załącznik Nr 3
do ogłoszenia o naborze
O Ś WI A D C Z E N I E
Ja, niżej podpisany/a ...................................................................................
(imię i nazwisko)
zamieszkały/a .......................................................................................................
(adres zamieszkania)
legitymujący się dowodem osobistym serii .......... nr ......................, świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 ustawy z dnia 06.06.1997 r. Kodeks karny (Dz. U. z 1997 r. Nr88, poz. 553, z późn. zm.), który stanowi: „Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3” oraz celu składania oświadczenia, oświadczam że nie byłem/am prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
......................, dn. .................... ...................................................
Podpis
(czytelny, odręczny)
Załącznik Nr 4
do ogłoszenia o naborze
O Ś W I A D C Z E N I E
Ja, niżej podpisany/a .............................................................................................
(imię i nazwisko)
zamieszkały/a .......................................................................................................
(adres zamieszkania)
wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja – zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.).
......................................................
Podpis
(czytelny, odręczny)
Metryka strony