Ogłoszenie o naborze
Wójt Gminy Nurzec-Stacja
ogłasza nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych Urzędu Gminy Nurzec-Stacja
1. Kandydat na stanowisko Urzędu ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych Urzędu Gminy Nurzec-Stacja powinien posiadać:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane techniczne (budowlane)
c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych,
d) nie karalność za przestępstwa umyślne,
e) stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
f) znajomość zasad regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych,
g) podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich,
h) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi,
i) praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, MSExcel, Openoffice,
j) kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność.
2. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – druk załącznik nr 1 do regulaminu naboru,
d) kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony,
e) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej),
f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – druk załącznik nr 2 do regulaminu naboru.
3. Wymogi formalne:
a) złożenie wymaganych dokumentów,
b) spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punkcie 1 ogłoszenia.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w ramach zadań realizowanych przez Gminę Nurzec-Stacja oraz Urząd Gminy, w tym między innymi:
a) przygotowanie projektów dokumentów przetargowych, w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania komisji przetargowych, prawidłowego przebiegu postępowania,
b) publikowanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych w celu zapewnienia zgodnego z prawem przebiegu postępowania,
c) akceptowanie i ewidencjonowanie faktur zamówień poniżej progów ustawowych w celu uniknięcia ich przekroczenia,
d)przygotowanie i prawidłowa realizacja projektu planu zamówień publicznych w celu terminowej realizacji zamówień publicznych,
e) realizacja zadań członka komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania.
2) prowadzenie spraw z zakresu wyszukiwania, sporządzania i składania wniosków do funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania z przeznaczeniem na zadania realizowane przez Gminę,
3) prowadzenie spraw w zakresie rozliczania, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji z pozyskanych przez gminę funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy,
4) przygotowywanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką,
5) przygotowanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości oraz decyzji ustalających kary pieniężne za samowolne usuwanie drzew lub krzewów,
6) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w sprawach dotyczących: ochrony zwierząt oraz utrzymywania psów rasy uznanej za agresywną,
7) współpraca przy komunalizacji mienia Skarbu Państwa,
8) wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja,
9) wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.
5. Inne informacje
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys – CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)” oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm.)”.
Oferty zawierające dokumenty nie opatrzone w/w klauzulą nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych " w sekretariacie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja; pokój nr 5 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, w terminie do 1 lipca 2008 r. do godz. 1530. – oferta winna być faktycznie w siedzibie Urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wyłoniony w drodze naboru kandydat na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych zostanie zatrudniony w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja na okres :
1. umowa o prace na okres trzech miesięcy – okres próbny,
2. umowę o pracę na czas określony - na okres 1 roku,
3. umowa o pracę na czas nie określony.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Metryka strony