Zarządzenie Nr 12 /08
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 12 czerwca 2008 r.
w sprawie ogłoszenia naboru i określenia regulaminu naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja
Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 113, poz. 849, Nr 214, poz. 1806, z 2005 r. Nr 10, poz. 71, Nr 23, poz. 192, Nr 122, poz. 1020, oraz z 2006 r. Nr 79, poz. 549, Nr 169, poz. 1201, Nr 170, poz. 1218) oraz zarządzenia Nr 26/06 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 14 grudnia 2006 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych zarządzam, co następuje:
§ 1.
Ogłaszam nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych w Urzędzie Gminy w Nurcu-Stacji.
§ 2.
- Treść ogłoszenia określająca wymagane kwalifikacje i termin składania ofert stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
- Ogłoszenie o naborze zamieszcza się w:
a) Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Nurzec-Stacja.
b) Tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja
c) Powiatowym Urzędzie Pracy w Siemiatyczach
oraz informację o ogłoszonym naborze w tygodniku „Głos Siemiatycz”
§ 3.
- Powołuje Komisję w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w składzie:
a) Krzysztof Staniszewski –Przewodniczący Komisji
b) Irena Wakuluk – Sekretarz Komisji
c) Maria Szatyłowicz – Członek Komisji
d) Irena Kowalewicz – Członek Komisji
§ 4.
Tryb przeprowadzenia naboru określa regulamin pracy komisji prowadzącej postępowanie w celu wyłonienia kandydata na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych Urzędu Gminy Nurzec-Stacja stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 6.
Wykonanie zarządzenia zlecam Przewodniczącemu Komisji.
§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 12/08
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 12 czerwca 2008 r.
Wójt Gminy Nurzec-Stacja
ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych Urzędu Gminy Nurzec-Stacja
1. Kandydat na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych Urzędu Gminy Nurzec-Stacja powinien posiadać:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane techniczne (budowlane)
c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych,
d) nie karalność za przestępstwa umyślne,
e) stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
f) znajomość zasad regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych,
g) podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich,
h) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi,
i) praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, MSExcel, Openoffice,
j) kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność.
2. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV,
c) kwestionariusz osobowy – druk załącznik nr 1
d) kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony,
e) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej),
f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – druk załącznik nr 2
3. Wymogi formalne:
a) złożenie wymaganych dokumentów,
b) spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punkcie 1 ogłoszenia.
4. Główne zadania wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w ramach zadań realizowanych przez Gminę Nurzec-Stacja oraz Urząd Gminy, w tym między innymi:
a) przygotowanie projektów dokumentów przetargowych, w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania komisji przetargowych, prawidłowego przebiegu postępowania,
b) publikowanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych w celu zapewnienia zgodnego z prawem przebiegu postępowania,
c) akceptowanie i ewidencjonowanie faktur zamówień poniżej progów ustawowych w celu uniknięcia ich przekroczenia,
d)przygotowanie i prawidłowa realizacja projektu planu zamówień publicznych w celu terminowej realizacji zamówień publicznych,
e) realizacja zadań członka komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania.
2) prowadzenie spraw z zakresu wyszukiwania, sporządzania i składania wniosków do funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania z przeznaczeniem na zadania realizowane przez Gminę,
3) prowadzenie spraw w zakresie rozliczania, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji z pozyskanych przez gminę funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy,
4) przygotowywanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką,
5) przygotowanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości oraz decyzji ustalających kary pieniężne za samowolne usuwanie drzew lub krzewów,
6) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w sprawach dotyczących: ochrony zwierząt oraz utrzymywania psów rasy uznanej za agresywną,
7) współpraca przy komunalizacji mienia Skarbu Państwa,
8) wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja,
9) wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.
5. Inne informacje
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys – CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)” oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm.)”.
Oferty zawierające dokumenty nie opatrzone w/w klauzulą nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych " w sekretariacie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja; pokój nr 5 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, w terminie do 1 lipca 2008 r. do godz. 1530. – oferta winna być faktycznie w siedzibie Urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wyłoniony w drodze naboru kandydat na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych zostanie zatrudniony w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja na okres :
1. umowa o prace na okres trzech miesięcy – okres próbny,
2. umowę o pracę na czas określony - na okres 1 roku,
3. umowa o pracę na czas nie określony.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
Załącznik Nr 1
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY
DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
- Imię (imiona) i nazwisko …………...................................…………………………………………………….
- Imiona rodziców ………………...............………………….......................……………………………………..
- Data urodzenia ……………….......................………….......................……………………………………….
- Obywatelstwo ……………………………...............………………….......................…………………………..
- Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) ……........................…………………………………
……....................…………………………………….......................………………………………………………...
6. Wykształcenie ……………………….....................……….......................……………………………………..
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
……....................………………………………………….......................…………………………………………...
……………....................………………………………………….......................…………………………………...
- Wykształcenie uzupełniające ……………..........………….......................…………………………………...
………....................……………………………………………….......................…………………………………...
……………....................………………………………………….......................…………………………………...
………………....................……………………………………………….......................…………………………...
(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub rozpoczęcia w przypadku jej trwania) - Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ……….....………….......................……………………………..
………………………………….................………………………….......................……………………………...
……………………………………….................………………….......................………………………………...
………………………………………..................…………......................………………………………………...
(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy) - Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania ……….......,,,.............………………………
……………………………………………............................................……………………………………………..
……………………..................………………….........................…………………………………………………...
…………………………..................……………….........................………………………………………………...
(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera) - Oświadczam, że pozostaję/nie pozostaję* w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.
- Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1 – 4 są zgodne z dowodem osobistym seria …......……. nr ……………………...…….. wydanym przez ….........................................………………...……………
…………………………………………………...........................................………………………………………...
lub innym dowodem tożsamości ……….......................………........………………………………………..
……………………, dn. ……….......... ............................…………………………
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
* - niewłaściwe skreślić
Załącznik Nr 2
O Ś WI A D C Z E N I E
Ja, niżej podpisany/a ..........................................................................................................
(imię i nazwisko)
zamieszkały/a ................................................................................................................................
(adres zamieszkania)
legitymujący się dowodem osobistym serii .......... nr ......................, świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego, który stanowi: „Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3” oraz celu składania oświadczenia, oświadczam że nie byłem/am prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
............................, dn. .................... .............................................................
(czytelny podpis)
Załącznik Nr 2
do Zarządzenia Nr 12 /08
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 12 czerwca 2008 r.
REGULAMIN NABORU
NA STANOWISKO: DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW UNIJNYCH
ORAZ PRACY KOMISJI PROWADZĄCEJ POSTĘPOWANIE KONKURSOWE W
CELU WYŁONIENIA KANDYDATA NA STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW UNIJNYCH W URZĘDZIE GMINYN URZEC-STACJA
PIERWSZY ETAP NABORU
I. Cel naboru i tryb zgłaszania kandydatów.
§ 1
1. Nabór organizuje Wójt Gminy Nurzec-Stacja
2. Celem naboru jest wyłonienie kandydata na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.
3. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się: na stronie internetowej (Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Nurzec-Stacja), na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, Urzędzie Pracy w Siemiatyczach oraz informację o ogłoszonym naborze w tygodniku „Głos Siemiatycz”.
4. Do udziału w naborze dopuszcza się kandydatów, którzy spełniają następujące warunki:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie średnie, wyższe – preferowane techniczne (budowlane),
c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych,
d) nie karalność za przestępstwa umyślne,
e) stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
f) znajomość zasad regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych,
g) podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich,
h) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi,
i) praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, Openoffice,
j) kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność.
5. Zgłoszenie organizatorowi udziału w naborze następuje w formie pisemnej.
6. Kandydat przedkłada w ofercie następujące dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV,
c) kwestionariusz osobowy ,
d) kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony,
e) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej),
f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
7. Organizator naboru przyjmuje zgłoszenia kandydatów w miejscu wskazanym w ogłoszeniu.
II. Tryb przeprowadzania naboru.
§ 2
1. Nabór przeprowadza komisja powołana przez Wójta Gminy Nurzec-Stacja niniejszym zarządzeniem.
2. Nabór przeprowadza się, jeśli zgłosi się co najmniej jeden kandydat.
3. Nabór przeprowadzony będzie w dwóch etapach postępowania.
4. W I etapie naboru, po zamknięciu listy zgłoszeń, komisja na posiedzeniu bez udziału kandydata (kandydatów) dokonuje wstępnej oceny kandydatów pod względem formalnym. Po analizie dokumentów oraz wysłuchaniu stanowisk każdego z członków komisji odnośnie kandydata (kandydatów), komisja konkursowa głosuje nad podjęciem decyzji o dopuszczeniu kandydatów do II etapu konkursu.
5. Zakwalifikowani do II etapu zostaną powiadomieni przez przewodniczącego komisji o terminie i miejscu jego przeprowadzenia.
6. Kandydaci, którzy nie spełniają wymogów formalnych zostaną o tym fakcie powiadomieni przez przewodniczącego komisji. Powiadomienie następuje w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie.
III. Regulamin pracy komisji.
§ 3
- Komisja pracuje na posiedzeniach, które mają charakter poufny.
- Pracami komisji konkursowej kieruje przewodniczący.
- Komisja podejmuje decyzje w głosowaniu tajnym zwykłą większością głosów na kartach do głosowania.
- Komisja prowadzi nabór w pełnym składzie.
- Z posiedzenia komisji sporządza się protokół podpisany przez członków komisji.
DRUGI ETAP KONKURSU
§ 4
- W drugim etapie naboru, z zakwalifikowanymi do niego kandydatami, komisja konkursowa przeprowadza indywidualne rozmowy.
- Po zakończeniu rozmów indywidualnych z kandydatami przewodniczący komisji zarządza głosowanie nad wyborem najlepszych kandydatów na stanowisko. Głosowanie jest tajne na kartach do głosowania z umieszczonymi w kolejności alfabetycznej nazwisk kandydatów.
- Każdy członek komisji dysponuje jednym głosem.
- W wyniku głosowania Komisja ustala nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych według spełniania przez nich poziomu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
- W przypadku otrzymania przez kandydatów równej liczby głosów, przeprowadza się kolejne głosowania na kandydatów celem ustalenia listy najlepszych kandydatów.
- Przewodniczący komisji ogłasza wyniki konkursu po zakończeniu głosowania, przekazując w formie pisemnej informację o jego wyniku.
- Po wyłonieniu w wyniku głosowania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych według spełniania przez nich poziomu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze. na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych, Z przeprowadzonego postępowania sporządza się protokół. Przewodniczący komisji przekazuje dokumentację Wójtowi Gminy Nurzec-Stacja celem zatwierdzenia oraz zatrudnienia kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 5
- W przypadku naruszenia wymogów konkursu jego uczestnik ma prawo wnieść odwołanie do organizatora konkursu nie później niż w ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników konkursu.
- W przypadku potwierdzenia zasadności odwołania organizator konkursu unieważnia konkurs.
Zatwierdzam:
Wójt
Piotr Jaszczuk