Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. finansowo-księgowych

 

 

WÓJT GMINY

NURZEC-STACJA

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Stanowisko ds. finansowo-ksiegowych w Referacie Finansowym

 

 

 

1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne ,

b) biegła obsluga komputera, systemu operacyjnego Windows oraz pakietu biurowego Offis.

2. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej, preferowane w administracji samorzadowej,

b) znajomość przepisów ustawy o rachunkowosci, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonanwczych do tych ustaw,

c) komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) dekretacja dokumentów księgowych dotyczących jednostek oświatowych tj. dwóch szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola oraz ich ksiegowanie w programie ksiegowym,

b) rozliczanie środków rachunków dochodów własnych w/w jednostek budżetowych,

c) sporządzanie wymaganych sprawozdań dotyczących w/w jednostek z wyłączeniem sprawozdań dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia ,

d) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych jednostek oświatowych oraz sporządzanie w tym zakresie sprawozdań,

e) udział w opracowywaniu planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej jednostek oświatowych.

4. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV)

b) list motywacyjny

c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)

d) kwestionariusz osobowy

e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

Wymagane dokumenty o zatrudnienie należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko ds. finansowo-księgowych w Referacie Finansowym w terminie do dnia 2 stycznia 2007 r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.nurzecstacja.pl

oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Nurcu-Stacji.

Wymagane dokumenty o zatrudnienie: list motywacyjny, życiorys - CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą, z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, póz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, póz. 1593 z późn. zm.).

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Staniszewski

Wprowadzający: Krzysztof Staniszewski

Data wprowadzenia: 2006-12-14

Data modyfikacji: 2006-12-15

Opublikował: Krzysztof Staniszewski

Data publikacji: 2006-12-14