Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. finansowo-księgowych
WÓJT GMINY
NURZEC-STACJA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. finansowo-ksiegowych w Referacie Finansowym
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne ,
b) biegła obsluga komputera, systemu operacyjnego Windows oraz pakietu biurowego Offis.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej, preferowane w administracji samorzadowej,
b) znajomość przepisów ustawy o rachunkowosci, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonanwczych do tych ustaw,
c) komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) dekretacja dokumentów księgowych dotyczących jednostek oświatowych tj. dwóch szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola oraz ich ksiegowanie w programie ksiegowym,
b) rozliczanie środków rachunków dochodów własnych w/w jednostek budżetowych,
c) sporządzanie wymaganych sprawozdań dotyczących w/w jednostek z wyłączeniem sprawozdań dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia ,
d) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych jednostek oświatowych oraz sporządzanie w tym zakresie sprawozdań,
e) udział w opracowywaniu planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej jednostek oświatowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
d) kwestionariusz osobowy
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty o zatrudnienie należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko ds. finansowo-księgowych w Referacie Finansowym w terminie do dnia 2 stycznia 2007 r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.nurzecstacja.pl
oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Nurcu-Stacji.
Wymagane dokumenty o zatrudnienie: list motywacyjny, życiorys - CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą, z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, póz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, póz. 1593 z późn. zm.).
Metryka strony