Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej (30.06.2014 r.)
O G Ł O S Z E N I E
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nurcu-Stacji
z dnia 30 czerwca 2014r.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Nurcu-Stacji
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nurcu-Stacji ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nurcu-Stacji, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja.
I. Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nurcu-Stacji ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja.
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Główny księgowy – wymiar ½ etatu
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym.
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące niezbędne wymagania:
- posiada obywatelstwo polskie
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- posiada znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,
- posiada znajomość zasad ochrony danych osobowych,
- posiada znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;
- posiada wystarczającą wiedzę i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej
i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości; - posiada doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej;
- posiada ogólną znajomość przepisów, m.in. z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, prawo zamówień publicznych, o podatku od towarów i usług, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku dochodowym od osób prawnych, o samorządzie gminnym, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozliczeń ZUS, instrukcji kancelaryjnej posiada umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
- posiada znajomość i umiejętności wykorzystywania programów komputerowych z pakietu MS Office (Word i Excel), a w szczególności w zakresie oprogramowania finansowo-księgowego,
- posiada predyspozycje do pracy na stanowisku głównego księgowego,
- umiejętności praktycznego stosowania przepisów prawa,
- posiada wiedzę i umiejętność rozliczania projektów,
- posiada cechy osobowości takie jak: komunikatywność, sumienność, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność, odpowiedzialność.
IV. Główne obowiązki to między innymi:
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej GOPS
- prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- prowadzenia rozliczeń z ZUS, US,
- przygotowanie i składanie deklaracji, sprawozdań, zgłoszeń wymaganych przepisami prawa,
- sporządzanie sprawozdań finansowych w terminach wskazanych przez pracodawcę,
- sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego, ewidencja podatków od osób fizycznych, prowadzenie ewidencji osobowego funduszu płac oraz sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia i wykonania funduszu płac,
- opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
- zapewnienie prawidłowości, terminowości i rzetelności sprawozdań finansowych składanych na zewnątrz przez jednostkę oraz ich analiza,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości,
- rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,
- rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych w ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów).
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
- Praca jednozmianowa w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nurcu-Stacji.
- Wybrany kandydat zostanie zatrudniony od dnia 1 sierpnia 2014 r. na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy, tj. ½ etatu z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
- Dobowa norma czasu pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej wynosi 8 godzin, natomiast tygodniowa norma czasu pracy wynosi 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym.
- Z uwagi na niepełny wymiar czasu pracy, tj. ½ etatu, przeciętny czas pracy w tygodniu wyniesie 20 godz.: praca w godzinach od 08:00 do 12:00
- Wynagrodzenie wypłacane jest z dołu w okresach miesięcznych do dnia 26 każdego miesiąca w godzinach pracy, a jeżeli ten dzień jest dniem wolnym od pracy, wynagrodzenie wypłaca się w dniu poprzednim.
- W przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym osobę taką kieruje się do odbycia służby przygotowawczej na okres 3 miesięcy. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nurcu-Stacji w miesiącu maju 2014r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
VII. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
- CV-życiorys z opisem pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe;
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr. 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.),
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
2. Dokumenty dodatkowe:
Kserokopie dokumentów potwierdzających ewentualne doświadczenie zawodowe kandydata oraz inne posiadane umiejętności, związane ze stanowiskiem urzędniczym (świadectwa pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.).
VIII. Składanie ofert:
- Oferty zawierające wymienione dokumenty prosimy składać osobiście lub pocztą pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nurcu - Stacji, 17 – 330 Nurzec - Stacja, ul. Żerczycka 32 w terminie do 11 lipca 2014 r. (decyduje data wpływu do GOPS w Nurcu-Stacji).
- Na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres wraz z dopiskiem: ,,Nabór na wolne
stanowisko pracy – Główny Księgowy w GOPS Nurzec - Stacja’’
- Oferty, które wpłyną do GOPS w Nurcu - Stacji niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o zakwalifikowaniu kandydatów do drugiego etapu naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji, w zakładce: GOPS Nurzec-Stacja-http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl/GOPS_gl/ oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nurcu – Stacji.
- Kandydatów zakwalifikowanych do II etapu naboru zaprasza się na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w dniu 17 lipca 2014r. o godz. 900 , w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, pok. nr 16 – sala konferencyjna.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy w Nurcu-Stacja, w zakładce: GOPS Nurzec-Stacja - http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl/GOPS_gl/ oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nurcu – Stacji.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Bożena Szyszko
Metryka strony